Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko bannissa?

Vierailija
11.02.2014 |

Toiselta koneelta en voi kommentoida mitään, enkä edes peukuttaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa sanoa?

Vierailija
2/15 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bannin huomaa siitä että kun yrittää kommentoida, saa kyllä kirjoitettua, mutta ei voi lähettää. Ruutuun ilmesryy vauva joka sanoo hups, jotain meni vikaan. Sama jos tekee aloituksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama eilen. Liittyi varmaan siihen aloitukseen, että Stubbin pitää erota, kun oli niin törkeä Putouksessa, tiiraili Iinan tissejä ja puhui mauttomasti Kristasta.

Vierailija
4/15 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pysty joskus kommentoimaan mitään. Kiva kun kirjoittaa vastauksen jota on miettinyt hartaasti, ja kun painaa lähetä heittää tämä minut takaisin etusivulle ja vastaus ei ole tallentunut mihinkään. Encsitten tiedä mistä johtuu. Mitään törkeyksiä en ole kirjoitellut, mutta vastaaminen ei silti joskus onnistu.

Vierailija
5/15 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joudun eilen banniin osallistuttuani Moumoun raskauskeskusteluun. Uskomatonta, en todellakaan kirjoittanut mitään asiatonta.

Vierailija
6/15 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pysty joskus kommentoimaan mitään. Kiva kun kirjoittaa vastauksen jota on miettinyt hartaasti, ja kun painaa lähetä heittää tämä minut takaisin etusivulle ja vastaus ei ole tallentunut mihinkään. Encsitten tiedä mistä johtuu. Mitään törkeyksiä en ole kirjoitellut, mutta vastaaminen ei silti joskus onnistu.

Vierailija
7/15 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/15 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella selaimella joskus onnaa. Jos sulla on normaalisti käytössä internet xplorer, vaihda Firefoxiin tai Chromeen. Ei välttämättä ole banni vaan selaimessa jotain vikaa.

Vierailija
9/15 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on bannit laajakaistalla. Tälle mobiililaajakaistallehan ei voi bannia tulla vai? Eikö tässä vaihdu IP-osoite joka kerta kun avaa netin uudelleen?

Vierailija
10/15 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyll voi tulla mobiilikaistallekin banni. Sen huomaa, kun yrittää kirjoittaa, vastaus ei menekään minnekään. Sama tapahtuu kylläkin, jos klikkaa VASTAA-nappulaa. Pitää vain kirjoittaa suoraan laatikkoon ja lähettää.

Onko täällä ollut hommissa se "sunnuntaimode", joka on ilmeiseti aika tiukkapipo? Tuntuu siltä, että kirjoittelee aloituksia ja vastailee ketjuihin itse ja kun suuttuu, alkaa monistaa alapeukkuja ja sitten satelee banneja.

Vierailija
11/15 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 19:19"]

Kyll voi tulla mobiilikaistallekin banni. Sen huomaa, kun yrittää kirjoittaa, vastaus ei menekään minnekään. Sama tapahtuu kylläkin, jos klikkaa VASTAA-nappulaa. Pitää vain kirjoittaa suoraan laatikkoon ja lähettää.

[/quote]

Eikö banni anneta IP-osoitteelle? Jos mobiilissa on vaihtuva IP-osoite niin miten sen voi bannata?

Vierailija
12/15 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin tuollaiset bannit ovat korjautuneet Safarin "nollaa safari" käskyllä. säännöllisesti tulee ongelmaa, ettei voi lähettää viestiä, jolloin otan viestin teksturiin talteen, nollaan safarin ja haen viestiketjun uudestaan. Viimeaikoina myös viestiketjujen avaamisen yhteydessä tämä teksikenttä jää välillä puuttumaan, jolloin siihen auttaa usein sivun uudelleen lataus, mutta välillä on nollattava.

Vierailija
13/15 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 19:22"]

Eikö banni anneta IP-osoitteelle? Jos mobiilissa on vaihtuva IP-osoite niin miten sen voi bannata?

[/quote]

Tosta vaan sen katsoin vaihtoehto 1----> http://www.mpc.fi/kaikki_uutiset/holmoilitko+netissa+nain+vaihdat+nettiliittymasi+iposoitteen/a493232

Vierailija
14/15 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Mulla ei tule sitä vastauslaatikkoa edes ollenkaan. Mutta se numerolaatikko, jolla varmennetaan tulee. Outoa. Peukkuja kun painaa, ei vaan tapahdu mitään. Nyt en jaksa käydä kokeilemassa eri selaimia.

t. ap

Vierailija
15/15 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina päivän bannit piristää, jos toisenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä