Uskotko Pekosta vai Reetua?
Mikä on totuus - antoiko Pekonen kielari Reetulle? Kumpaa uskot?
Kommentit (63)
Olis voinut olla totta eri olosuhteissa 🤣. Voi luoja. No arvatenkin tämä on taas sellainen asia joka ei sitten persuja koske. Yritäpä kertoa persuista asioita jotka olisivat voineet olla totta eri olosuhteissa ja massauhriutuminen alkaa sillä samalla sekunnilla.
Minä uskon, auta minua epäuskossani
Ihan sama minulle. Toisaalta, ei minulla ole mitään syytä lukea yhdenkään julkkiksen muistelmia heti ilmestymispäivänä, kun en ole sekoillut kenenkään kanssa. Jos olisin ministeri, niin ehkä joku muu olisi vinkannut minulle, että nimeni on mainittu.
MIksi tarinan pitää olla totta jos se on hyvä tarina?
Ei ole voinut Reetu varmasti tunnistaa kuka pallinaama sinne lavalle on kavunnut. Tuo nyt on niin tavallisen näköinen muikkeli kuin olla voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanerva joutui lähtemään hallituksesta, kun lähetti tekstiviestin stripparille. Pekonen on uhrihierarkiassa korkeammalla, joten samat säännöt ei koske häntä?
Kanerva ei joutunut lähtemään minkään sääntöjen takia. Ei ole mitään sääntöä, että ministeri ei saisi seksiviestitellä stripparille. Ihan siksi pantiin pois, kun uskottavuus meni.
Kanerva lähti, koska oli luvannut Kataiselle ettei aiheuta enää kohuja. Ja meni vielä valehtelemaan Kataiselle, ettei ole tekstareita lähetellyt ja sitten hetken päästä selvis, että tekstareita oli lähetelty. Omalta puolueelta meni luottamus Kanervaan. Siksi sai lähtöpassit.
Vierailija kirjoitti:
Olis voinut olla totta eri olosuhteissa 🤣. Voi luoja. No arvatenkin tämä on taas sellainen asia joka ei sitten persuja koske. Yritäpä kertoa persuista asioita jotka olisivat voineet olla totta eri olosuhteissa ja massauhriutuminen alkaa sillä samalla sekunnilla.
Ehkä se olikin Halla-aho, joka kävi suutelemassa Freetua lavalla? Ymmärrettävä erehdys ikämieheltä, kun näkö ei enää ole ihan kunnossa.
Reetu ollut päissään, vedätetty joku Pekosen näkönen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se olikin Halla-aho, joka kävi suutelemassa Freetua lavalla? Ymmärrettävä erehdys ikämieheltä, kun näkö ei enää ole ihan kunnossa.
Tossa on vaan se, että Halla-aho ei oo homopetteri niinku moni vassari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossa on vaan se, että Halla-aho ei oo homopetteri niinku moni vassari.
Eihän kerta homoksi tee ja kymmenestä nollaantuu.
mä en usko mitään mitä Reetu kertoo, säälittävä äijä
Vierailija kirjoitti:
Pekosen Twitter on täynnä järkyttäviä viestejä. Mikä suomalaisia miehiä vaivaa? Vai onko somessa jäljellä enää vain hirveimmät miehet kun kaikki ihmisiksi olevat on kyllästyneet ja vaihtaneet muihin puuhiin.
Pekonen on tyypillinen vassari joka ei kestä mitään! Ulisee vaan
Kyllähän Reetu vaikuttaa luotettavammalta kuin A-K Bacon.
Reetu tarvii naista 7 kertaa päivässä, aamulla pukemaan tennissukat jalkaan, ruoanlaittoon ym.
Hirviniemen sisko antoi kyllä Frederikille kielimoukkua.
viher punikki palsta poisti reetua kannattavan kirjoituksen 3h aikana.
Toivottavasti Reetu on oikeassa ja todistaisi oikein kunnolla. Se olisi ihana sörsseli, kun Pekonen lähti kieltämään. Popparit esiin.
Vasuri ulisee tapansa mukaan. Se on ihan se ja sama mitä vasurista kirjoittaa. Totta tai ei mutta olis voinu olla totta eri olosuhteissa. Reetu on kansanmies!