Miehen pakkomielle korvakoruihini, en jaksa
Tämä keskustelu on poi stettu täältä varmaan 5 kertaam en ymmärrä miksi. Joten ei mitään sopimattomia kommentteja ja ylläpito please, poistakaa vaan ne kommentit joita ette hyväksy, älkää koko keskustelua.
Olen seurustellut mieheni kanssa kohta 1,5 vuotta. Hänen maksoi minulle suhteen alussa reiät korviin ja korvakorut (n.50€ renkaat) omasta halustaan syntymäpäivälahjaksi.
Minä tykkään pitää pieniä hopeakorviksia, mies haluaa että pitäisin isoja renkaita ja mieluiten kullan värisiä. Tästä ollaan tapeltu monta kertaa. Johonkin juhliin olen laittanut miehen mieliksi isot kullanväriset renkaat mutta loputtomiin en jaksa tätä.
Kommentit (14)
Aina jos laitan renkaat onnistun jotenkin hiuksia hutaistessani myös samalla repäisemaan siitä renkaasta. Ihan kamala tunne, en käytä nykyään.
Mutta siis ei ole okei tietenkään että kukaan edes puolipakottaa sua käyttämään yhtään mitään koruja tai vaatetta.
Ei poistaminen liity siihen, onko kommentti sopimaton. Mihin se liittyy, sitä ei tiedä kukaan.
Ei tässä ole kuin yksi vaihtoehto: opettelet tekemään parempia provoja.
Sano nyt että olet noin 18v ja mies on ”vähän” vanhempi ?
Jostain syystä tuli tällainen mielikuva aloituksesta.
Älä pidä mitään koruja. Reiät kasvaa kiinni nopeasti. Korvasi ovat sinun, vain sinä päätät miten ne koristat. Pitäköön mies itse niitä isoja kultarenkaita. Tärkeintä, että pidät puolesi, mies yrittää tehdä sinusta kynnysmaton.
Laita semmoiset mihin ei tarvi reikiä.
Teillä L. Kyllä kumma suhde. Ihmeellisestä vallan tarvetta miehellä on sinua kohtaan.
Voisiko hän hankkia itselleen sellaiset isot korvikset?
Hän esineellistää sinut.
Minusta tuo on pelottavaa. En olisi.
Jättäisin korvakorut ja despootin sikseen.
Sinun täytyy vain sanoa miehelle ystävällisesti, mutta tiukasti, ettet tykkää isoista renkaista korvissasi etkä siis suostu niitä myöskään pitämään. Tämän jälkeen älä enää keskustele asiasta. Jos mies alkaa jankkaamaan, niin sano hänelle: "Lopeta!" ja poistu tilanteesta. Jos et jaksa alkaa kouluttamaan miestä kuin koiraa, voit toki myös erota tuollaisesta komentelevasta ääliöstä. Niin minä nimittäin tekisin. Oma mieheni saa tietenkin kertoa minulle mieltymyksensä ulkonäköni suhteen, mutta ne lopulliset päätökset asian suhteen teen minä. En suostuisi tappelemaan miehen kanssa tällaisesta asiasta.
Kaikenlaisia miehiä sitä löytyykin. Ja hölmöjä, jotka seurustelevat noiden kanssa!
No eroa jos siihen ei puhe tehoa, en tiedä mitä muuta tähän pitäis sanoa :D