Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen pakkomielle korvakoruihini, en jaksa

Vierailija
30.10.2020 |

Tämä keskustelu on poi stettu täältä varmaan 5 kertaam en ymmärrä miksi. Joten ei mitään sopimattomia kommentteja ja ylläpito please, poistakaa vaan ne kommentit joita ette hyväksy, älkää koko keskustelua.

Olen seurustellut mieheni kanssa kohta 1,5 vuotta. Hänen maksoi minulle suhteen alussa reiät korviin ja korvakorut (n.50€ renkaat) omasta halustaan syntymäpäivälahjaksi.

Minä tykkään pitää pieniä hopeakorviksia, mies haluaa että pitäisin isoja renkaita ja mieluiten kullan värisiä. Tästä ollaan tapeltu monta kertaa. Johonkin juhliin olen laittanut miehen mieliksi isot kullanväriset renkaat mutta loputtomiin en jaksa tätä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eroa jos siihen ei puhe tehoa, en tiedä mitä muuta tähän pitäis sanoa :D

Vierailija
2/14 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos laitan renkaat onnistun jotenkin hiuksia hutaistessani myös samalla repäisemaan siitä renkaasta. Ihan kamala tunne, en käytä nykyään.

Mutta siis ei ole okei tietenkään että kukaan edes puolipakottaa sua käyttämään yhtään mitään koruja tai vaatetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poistaminen liity siihen, onko kommentti sopimaton. Mihin se liittyy, sitä ei tiedä kukaan.

Vierailija
4/14 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap haluat meiltä?

Vierailija
5/14 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole kuin yksi vaihtoehto: opettelet tekemään parempia provoja.

Vierailija
6/14 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

Vierailija
7/14 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano nyt että olet noin 18v ja mies on ”vähän” vanhempi ?

Jostain syystä tuli tällainen mielikuva aloituksesta.

Vierailija
8/14 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pidä mitään koruja. Reiät kasvaa kiinni nopeasti. Korvasi ovat sinun, vain sinä päätät miten ne koristat. Pitäköön mies itse niitä isoja kultarenkaita. Tärkeintä, että pidät puolesi, mies yrittää tehdä sinusta kynnysmaton.

Vierailija
9/14 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia ap

Vierailija
10/14 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita semmoiset mihin ei tarvi reikiä.

Teillä L. Kyllä kumma suhde. Ihmeellisestä vallan tarvetta miehellä on sinua kohtaan.

Voisiko hän hankkia itselleen sellaiset isot korvikset?

Hän esineellistää sinut.

Minusta tuo on pelottavaa. En olisi.

Jättäisin korvakorut ja despootin sikseen.

Vierailija
11/14 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy vain sanoa miehelle ystävällisesti, mutta tiukasti, ettet tykkää isoista renkaista korvissasi etkä siis suostu niitä myöskään pitämään. Tämän jälkeen älä enää keskustele asiasta. Jos mies alkaa jankkaamaan, niin sano hänelle: "Lopeta!" ja poistu tilanteesta. Jos et jaksa alkaa kouluttamaan miestä kuin koiraa, voit toki myös erota tuollaisesta komentelevasta ääliöstä. Niin minä nimittäin tekisin. Oma mieheni saa tietenkin kertoa minulle mieltymyksensä ulkonäköni suhteen, mutta ne lopulliset päätökset asian suhteen teen minä. En suostuisi tappelemaan miehen kanssa tällaisesta asiasta.

Vierailija
12/14 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhalei ap ❤ olet tärkeä 👍😘.

Vierailija
13/14 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia miehiä sitä löytyykin. Ja hölmöjä, jotka seurustelevat noiden kanssa!

Vierailija
14/14 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme