Miksi WT-lookiin joutuu näkemään niin kamalasti vaivaa?
Itse olen ihan siisti ja nätti ja varmaankin koulutetulta näyttävä ihminen. Siis ei wt näköinen.
On ihmellinen ristiriita, että tullakseen wt:n näköiseksi, pitäisi nähdä kauheasti vaivaa: nenä- ja korvalävistyksiä, kireitä vaatteita, monivärjättyä hampputukkaa/kouvolakampausta, tatuointeja, kauheat meikit jne. jne.
Yrittävätkö jotkut tietoisesti tulla wt näköiseksi, vai mistä siinä on kyse? Tykkäävätkö miehet kovasti...?
En ikimaailmassa jaksaisi nähdä niin paljon vaivaa. Itselläni riittää aamulla, että laitan siistit vaatteet päälle, harjaan hampaat ja hiukset ja talvella kevyt meikki.
Selittäkää mulle yksinkertaiselle akateemisesti koulutetulle ja aivan ilmeisesti wt:iin kuulumattomalle!! Kiitos! :-)
Kommentit (10)
Sä ootkin wanna-be wt. Wt sisäsyntyistä, sitä ei voi oppia täysin. Matkia voi aina.
ei sinun tarvitse kuin lakata meikkaamasta tai meikata sinne päin (liian tumma, huonosti levitetty meikkivoide on hyvä alku!), ostaa halpahallista ns " Croskit" (tai Locsit, kirjoitusasuja on monia)
& jättää rintsikat pois. kokeile, voisi olla kivaa vaihtelua :)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 16:02"]
Aloituksesi on niin typerä, että on vaikea kuvitella sinua akateemisesti koulutetuksi.
Koskahan nämä wt-aiheet poistuvat palstalta?
[/quote]
Olen oppinut nämä wt-aiheet tältä palstalta.
Ensin ihmettelin, että miksi Yhdysvaltojen sisällisodan jälkeen vakiintunutta käsitettä on tuotu tänne Suomeen, mutta luettuani näitä threadeja olen oppinut mitä se suurin piirtein voisi tarkoittaa.
Ihmettelen vaan sitä suurta vaivannäköä, jos kerran wt-status on sitten kumminkin kuitenkin niin huono juttu. Ajattelin, että onko siinä jokin koira haudattuna...? Miksi ihmeessä ne ihmiset näkevät niin paljon vaivaa? Kertokaa mulle :-)
ap
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 16:02"].
[/quote]
Ne ovat nyt villitys. Kun nämä aloitukset menevät muodista on aiheesta puhuminenkin wt:tä.
Mä luulen, että wt:t luulevat kauneuden olevan jotain sellaista päälleliimattua. Ovat mainonnan, pop-kulttuurin yms. aivopesemiä ja siksi kuvittelevat, että mitä enemmän ulkonäköään laittaa, sitä paremmalta näyttää. Niinhän se ei tietenkään ole, vaan parhaalta näyttää, kun on (hyvien geenien lisäksi) hoidettu, mutta mahdollisimman luonnollinen look. WT:t uskovat shokkiefekteihin ja siihen, että enemmän on enemmän. Ei-wt ymmärtää sen, että vähäeleisyys on eleganttia.
T: itsekin akateeminen, joka vasta tän palstan myötä tutustunut käsitteeseen wt :D
Yhdessä tv-ohjelmassa eräälle sievälle nuorelle naiselle sanottiin, että hänen ulkonäkönsä ei ole hänen alallaan uskottava. Tämä nainen otti sen niin, että mitä hän mahtaa sille, että on nuori ja kaunis. Mutta samalla naisella oli keinotekoisen näköinen värjätty pidennetty tukka, hyvin voimakas meikki, ylipitkät laitetut kynnet ja hyvin korkeat korot. Yhtä kaunis nainen voisi olla ammatillisesti uskottava ihanvain luonnollisessa meikissä, ilman härpäkkeitä.
He eivät tiedä että räväkämpi tyyli = wt. Ei sitä varmaan tiedä kukaan joka ei palstaile.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 16:23"]Mä luulen, että wt:t luulevat kauneuden olevan jotain sellaista päälleliimattua. Ovat mainonnan, pop-kulttuurin yms. aivopesemiä ja siksi kuvittelevat, että mitä enemmän ulkonäköään laittaa, sitä paremmalta näyttää. Niinhän se ei tietenkään ole, vaan parhaalta näyttää, kun on (hyvien geenien lisäksi) hoidettu, mutta mahdollisimman luonnollinen look. WT:t uskovat shokkiefekteihin ja siihen, että enemmän on enemmän. Ei-wt ymmärtää sen, että vähäeleisyys on eleganttia.
T: itsekin akateeminen, joka vasta tän palstan myötä tutustunut käsitteeseen wt :D
[/quote]
Niin, hyvillä geeneillä näyttää varmaan hyvältä luonnollisenakin.
Persjalkaisesta omenavartaloisesta ohuthiuksisesta huonoihoisesta pottunokasta ei saa luonnollisen näköisellä tyylillä kuin ruman harmaavarpusen. Wt-tyyliin laitettuna hän voi sensijaan olla jopa ihan nätti.
Aloituksesi on niin typerä, että on vaikea kuvitella sinua akateemisesti koulutetuksi.