Mulla ei pidä pokka homon seurassa
Luulin olevani avarakatseinen liberaali ja suvaitsevainen.
En voi silti sille mitään että olen revetä nauramaan kun kohtaan homon.
Ihan kuin katsoisi Putousta livenä.
Anteeksi, lupaan parantaa tapani :)
Kommentit (20)
Sinulla on pitänyt pokka monta kertaa kun olet kohdannut homon, kaikki eivät nimittäin käytä maneereja joten et ole tunnistanut heitä homoiksi.
Oletko ihan varma, että ovat olleet homoja?
Mistä tiedät, että henkilö on homo? Onko kirjoitettu otsaan, vai miten...? Missä näitä otsakirjailtuja homoja näkee?
/* hyvä, että jotkut ihmiset voivat kuvitella kaiken olevan juuri sitä miksi he sen tulkitsevat... :-) Tuo varmuutta elämään, eikö?
No hyvä tarkennetaan vähän: naismaisen homon. Ja uskokaa, kyllä näitäkin on.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 15:54"]
ap
[/quote]
Kyllä suurin osa tietämistäni/tuntemistani naismaisista miehistä on ihan pesunkestäviä heteroita. Olet nyt tainnut mennä stereotypiavipuun, valitan
Väitättekö te että pystytte olemaan ihan pokkana neidin seurassa?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 16:01"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 15:54"]
ap
[/quote]
Kyllä suurin osa tietämistäni/tuntemistani naismaisista miehistä on ihan pesunkestäviä heteroita. Olet nyt tainnut mennä stereotypiavipuun, valitan
[/quote]
Samat sanat.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 16:33"]Väitättekö te että pystytte olemaan ihan pokkana neidin seurassa?
[/quote]
Jotkut ihmiset on huvittavia, kun ovat niin täysin jotain stereotyyppiä. Homoissa on näitä, mutta on kyllä esim machomiehissä tai taiteellisissa tyypeissä. Tai kotiäideissä... Kohtelias osaa käyttäytyä erilaisten ihmisten kanssa korrektisti.
Samahan se on tummaihoisten kanssa. Kyllä sitä on avarakatseinen ja muuta, mutta kun pitäisi viereen istua lähiliikenteessä niin kyllä moni heteron viereen mieluummin istuu.
Meidän ikäpolvi alkaa olemaan viimeisiä, jotka ujostelee erivärisiä ja erilailla seksuaalisesti toteuttavia ihmisiä.
Ei ne ennakkoluulot katoa järkeistämällä ne on meihin ajettu uskonnon ja isänmaan arvojen kautta.
Homot on aika usein täysin stereotyyppejä. Ei niitä voi ottaa tosissaan.
Farmia kattellessa mietin, että miten jengi pystyy keskustelemaan repeilemättä Sebastiènin kanssa. Puhe tapa, kädet, akkamainen nillitys..
Ei tuon sorttisen kanssa vaan pystyis kommunikoimaan, oli homo tai ei.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 17:08"]
Farmia kattellessa mietin, että miten jengi pystyy keskustelemaan repeilemättä Sebastiènin kanssa. Puhe tapa, kädet, akkamainen nillitys..
Ei tuon sorttisen kanssa vaan pystyis kommunikoimaan, oli homo tai ei.
[/quote]
Tuo "äijä" on sketsihahmo jo ihan itsessään. :)
Miten neitihomot oikein tulee? Ei kukaan kyllä koulussa ollut vielä neitihomo.
Puskeeko neitiys pintaan vasta myöhemmällä iällä vai onko kyseessä opittu maneeri (= poikaystävä tykkää neideistä)?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 17:05"]Homot on aika usein täysin stereotyyppejä. Ei niitä voi ottaa tosissaan.
[/quote]
Äh, sä tunnistat vain stereotyypit.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 17:32"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 17:05"]Homot on aika usein täysin stereotyyppejä. Ei niitä voi ottaa tosissaan.
[/quote]
Äh, sä tunnistat vain stereotyypit.
[/quote]
Ei kait niissä tavallisen oloisissa mitään hihiteltävää olekaan.
En kyllä kestä naismaisia tyyppejä, mutta ihan sukupuolesta riippumatta. Neitimäiset naiset ne vasta huvittavia ovatkin.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 15:50"]
Luulin olevani avarakatseinen liberaali ja suvaitsevainen.
En voi silti sille mitään että olen revetä nauramaan kun kohtaan homon.
Ihan kuin katsoisi Putousta livenä.
Anteeksi, lupaan parantaa tapani :)
[/quote]
Mulla ei pidä pokka Lesbon seurassa
Mulla ei pidä pokka idioottien seurassa.
Mulla ei pidä pokka idioottien seurassa.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 17:04"]
Samahan se on tummaihoisten kanssa. Kyllä sitä on avarakatseinen ja muuta, mutta kun pitäisi viereen istua lähiliikenteessä niin kyllä moni heteron viereen mieluummin istuu.
Meidän ikäpolvi alkaa olemaan viimeisiä, jotka ujostelee erivärisiä ja erilailla seksuaalisesti toteuttavia ihmisiä.
Ei ne ennakkoluulot katoa järkeistämällä ne on meihin ajettu uskonnon ja isänmaan arvojen kautta.
[/quote]
Mikä on "meidän ikäpolvi"? Minä olen 70-luvulla syntynyt ja Pohjanmaalla kasvanut. Ihan varmasti on kaikenlaista ennakkoluuloa, kotia ja uskontoa ja isänmaata yritetty ajaa kalloon, mutta ei vain ikinä tarttunut. Jotkut on enemmän ympäristönsä vietävissä kuin toiset.
Mistä sä tiedät kuka on homo?