Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain kunnioittaminen tuo rauhaa

Vierailija
30.10.2020 |

Miksi irvuilet ja riskeeraat ihmisiä herättämällä riitaa ja eripuraa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puhutaan näistä ranskalaisista huumorijulkaisuista, niin joo mitään huumoria näissä ei ollut vain pilkkaamista. Huumori on vaikeampi laji kuin pilkkaaminen.

Samaisessa läpyskässä muuten "pilkataan" jatkuvasti kaikkia muitakin uskontoja islamin lisäksi. Jännästi yhdenkään muun uskontokunnan edustaja ei ole ryhtynyt joukkomurhaamaan ihmisiä näiden pilakuvien vuoksi.

Vierailija
22/31 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos puhutaan näistä ranskalaisista huumorijulkaisuista, niin joo mitään huumoria näissä ei ollut vain pilkkaamista. Huumori on vaikeampi laji kuin pilkkaaminen.

Samaisessa läpyskässä muuten "pilkataan" jatkuvasti kaikkia muitakin uskontoja islamin lisäksi. Jännästi yhdenkään muun uskontokunnan edustaja ei ole ryhtynyt joukkomurhaamaan ihmisiä näiden pilakuvien vuoksi.

Tämä. Olen tunnustava kristitty, mutta minulle ei tulisi mieleenkään heittäytyä väkivaltaiseksi jos Jeesusta pilkataan. Joskus saatan jopa naurahtaa (mm. se ”Olen sovittanut nämäkin puolestasi” - Fingerpori oli aika huvittava).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se nyt tee näistä julkaisuista mitenkään arvokkaampia. Jos arvostelisivat perussuomalaisia niin varmasti tappouhkauksia tulisi ja ehkä vasarasta päähän. Jos halutaan tehdä huumoria pitäisi pystyä parempaan kuin pilkata jotain ihmisryhmää ilman mitään pointtia, se on 11v jonnen huumoria.

Vierailija
24/31 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se nyt tee näistä julkaisuista mitenkään arvokkaampia. Jos arvostelisivat perussuomalaisia niin varmasti tappouhkauksia tulisi ja ehkä vasarasta päähän. Jos halutaan tehdä huumoria pitäisi pystyä parempaan kuin pilkata jotain ihmisryhmää ilman mitään pointtia, se on 11v jonnen huumoria.

Sananvapaus on arvokkaampaa kuin mikään uskonnollinen aate voi koskaan olla. Sinä et myöskään ole mikään ylin tuomari, joka päättää millainen huumori on oikeaa ja millainen väärää. Sinä voit arvioida huumorin laatua vain omasta näkökulmastasi, et kenenkään muun.

Vierailija
25/31 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko puolustamme länsimaista vapauskäsitystä tai sitten luovumme siitävapaaehtoisesti. Ei se sen kummempaa ole.

Vierailija
26/31 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten ville rannan teokset? Saako niistä hermostua ja käydä katkomassa päitä? Mitään hauskaa kun niissä yleensä ei ole.

Nyt vedit puskista niin oudon kortin että en tiedä mitä sanoa. Ville on ilmeisesti tehnyt joitain teoksia jotka eivät ole rasistien mieleen? Mutta ne ovat olleen hyvyyden puolesta, eivät rasisteja vastaan. Ja onhan persut tappouhkauksia tästäkin lähetelleet, vähän kuin muslimit.

Vierailija
27/31 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun sananvapauttani ei oteta veitsellä uhkaamalla.

Vasta kun sitä lakataan yrittämästä, saatan osoittaa kunnioitusta.

Siihen asti valmistaudun taisteluun.

Ei se ole sananvapautta jos ilkkuu toista ja ainakaan pyhimpiä asioitaan. Se on epäviisasta koska aina joku suuttuu jossakin ja todellakin pahasti. Pitää huomioida realistisesti ei ideologisesti.

Se on nimenomaan sananvapautta että voi pilkata aivan mitä tahansa.

Minä tulen pilkkaamaan kaikkia satuolentoja ja niihin uskovia kuolemaani saakka. Se on minun oikeuteni ja myös Charlie Hebdon pilapiirtäjien.

Vierailija
28/31 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäänlainen pilkka ei oikeuta mur.h.aan. Ei mikään.

Toisaalta ei sivistyneen ihmisen myöskään tarvitse pilkata toisia vaikka "voi".

Joka vihaa veljeään on jo murhaaja.

Vierailija
29/31 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun sananvapauttani ei oteta veitsellä uhkaamalla.

Vasta kun sitä lakataan yrittämästä, saatan osoittaa kunnioitusta.

Siihen asti valmistaudun taisteluun.

Ei se ole sananvapautta jos ilkkuu toista ja ainakaan pyhimpiä asioitaan. Se on epäviisasta koska aina joku suuttuu jossakin ja todellakin pahasti. Pitää huomioida realistisesti ei ideologisesti.

Se on nimenomaan sananvapautta että voi pilkata aivan mitä tahansa.

Minä tulen pilkkaamaan kaikkia satuolentoja ja niihin uskovia kuolemaani saakka. Se on minun oikeuteni ja myös Charlie Hebdon pilapiirtäjien.

Et ymmärrä ettei kaikki ole kaikille satuolentoja.

Vierailija
30/31 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaan on saellainen ristiriita. Kas kun molempien pitäisi kunnioittaa toisiaan ja nuo toiset ei halua. Niitä kiinnostaa enemmän herttakuningattaren tyyli.

Vierailija
31/31 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten ville rannan teokset? Saako niistä hermostua ja käydä katkomassa päitä? Mitään hauskaa kun niissä yleensä ei ole.

Nyt vedit puskista niin oudon kortin että en tiedä mitä sanoa. Ville on ilmeisesti tehnyt joitain teoksia jotka eivät ole rasistien mieleen? Mutta ne ovat olleen hyvyyden puolesta, eivät rasisteja vastaan. Ja onhan persut tappouhkauksia tästäkin lähetelleet, vähän kuin muslimit.

"hyvyyden puolesta"

noin islamistitkin varmasti ajattelevat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme