MIKÄ tän akan persettä vaivaa????
Kommentit (82)
En usko, että tuo livenä niin suurelta näyttää kuin kuvissa. Kuitenkin niin pieni nainen kyseessä. Kokoonsa nähden silti on valtava takapuoli.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 12:24"]
Ohis, mutta parempi se että on muotoja, kun lattapeppu. Muistan kuinka kamala takamus yhdellä vanhalla luokkalaisellani oli, tai oikeastaan sitä takamusta ei ollut lainkaan vaan jalat lähtivät "selästä" ilman mitään "peppua". Jokainen osaa arvata miltä näytti kun varmaan sukkahousutkin olisivat "roikkuneet pussina" siinä kohti missä ihmisillä yleensä on peppu.
[/quote]
Joo muistan kanssa yläasteelta kaksi hoikkaa tyttöä, joilla oli takapuoli ihan litteä. Olin jopa siinä vaiheessa näille kateellinen, (vaikka toisaalta tiedostin, että näytti aika oudolta.) "Läski" oli ainoa negatiivinen kommentti, jonka olin kuullut kenenkään takapuolesta sanottavan, joten kuvittelin, että käytännössä kaikki nuoret ihmiset ajattelevat, että mitä pienempi takapuoli, sen parempi.
Varmaan vaatteet eivät istu siksi, että muodokkaiden on vaikea löytää vaatteita. Itselläni oli tiimalasi vartalo. ja on todella haastavaa löytää sellaisia vaatteita joita ei tarvitse yhtään muokata.
Jos housut istuvat pepusta hyvin, on vyötäröllä ihan liikaa tilaa. Jos vyötärö istuu hyvin, niin pepulla on ahdasta. Paidoissa ongelmana on se, että jos rinnoista istuu hyvin, niin selässä on teltan verran liikaa tilaa, ja usein hihojen hartioiden kohdat kyynerpäissä.
Takkien ostaminen myös haastellista, onneksi vaatteita voi muokata.
Hyvä on perse, panisin, tottakai.
Mä olen aina määritellyt itseni peppumieheksi, jolle pyöreämpi on aina parempi, mutta tämä ei oikeasti kyllä iske. Jotenkin KK:lla on peppu ja jalat niin eri paria, että näyttää jo vähän koomiselta.
Mutta tietenkin kelpaisi irl koska vaan, ei nyt sentään valehtelemaan aleta. :)
T. Mies.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 12:45"]
Hyvä on perse, panisin, tottakai.
[/quote]
Takaapäin olisi aika vaikea päästä sisään...
Olisipa kuvat teidän kaikkien perseistä, voisi vähän vertailla. Eihän tuo mikään huippu ole, tyypillinen afroperse, sellainen levällä lanteella ja pitkälle taakse, mutta ei missään nimessä kauheinkaan.
Kesiverto suomalainen naisen perse on paljon kamalampi katsella kuin tuo kuvassa oleva, ei se ainakaan roiku, lantion yläpuolella on muotoa perseelle tulatessa niin kuin naisella pitää olla, täällä se perse alkaa tavallisesti jo niskasta.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 12:44"]
Varmaan vaatteet eivät istu siksi, että muodokkaiden on vaikea löytää vaatteita. Itselläni oli tiimalasi vartalo. ja on todella haastavaa löytää sellaisia vaatteita joita ei tarvitse yhtään muokata.
[/quote]
Totta, mutta toisaalta outoa Kimin kohdalla, koska hänellä ei olisi mitään ongelmaa maksaa vaatteiden räätälöinnistä.
Ja kummallisinta on, että Kim on itse joskus työskennellyt tähtien stylistinä. Tosin ehkä hän juuri sen takia ei kuuntele stylistien tms. vinkkejä vaatteiden istuvuudesta tai imartelevuudesta.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 12:55"]
Olisipa kuvat teidän kaikkien perseistä, voisi vähän vertailla. Eihän tuo mikään huippu ole, tyypillinen afroperse, sellainen levällä lanteella ja pitkälle taakse, mutta ei missään nimessä kauheinkaan.
Kesiverto suomalainen naisen perse on paljon kamalampi katsella kuin tuo kuvassa oleva, ei se ainakaan roiku, lantion yläpuolella on muotoa perseelle tulatessa niin kuin naisella pitää olla, täällä se perse alkaa tavallisesti jo niskasta.
[/quote]
Hahaahaahahah :D Lapsista on hauska laskea äidillä mäkeä!
T: 11cm mies
Kim on minusta todella kaunis, kauniit ja TUMMAT piirteet, mutta onhan tuo perse hieman koominen. Pakko myöntää.
Mun käsityksen mukaan sen vaatteet nimenomaan joudutaan räätälöimään koska eihän tollaselle voi esim. housuja löytää mitenkään. Mutta lopputulos on niin huono että räätäli vaihtoon.
Ootte vaan katellisia kun ette pääse samoihin mittoihin :D
Ei todellakaan ole oma perse, näkeehän sen miten on täysin irtoinainen suhteessa jalkoihin! Ihan törkeä, miten voi kenestäkään olla hyv'ä? Mummo-perä. Ei muuta ku karjalanpiirakoita istumaan Kimi.
No pitihän tänne yksi "vitun suomalaiset lättäperseet" tulla vinkumaan. Ketään ei saa ihmetellä ilman, että aletaan haukkua suomalaisia. Haha.
Aika hurjannäköinen takamus. Omaa silmää ei miellytä ollenkaan, mutta makuja on monia.
Mulla on samanlainen ja ylpeä! Mieskin diggaa!
Siltä otettu rasvat vyötäröstä ja reisistä, ja siirretty peppuun. Tuo muoti tulee maailmalta pikkuhiljaa tänne takahikiä-kolkkaan. Suomessa muotia edelleen jotkut poikamaiset lattapeput naisilla, sellaiset pötköt kropat muutenkin joissa vyötärö ei erotu yhtään.
Takataskuttomat housut pitäisi kieltää lailla. Ei mulla muuta.