Onko ”creepy” lisätä tyttö samasta koulusta IG:ssä?
Eli siis tunnen muutamia tyttöjä mun koulussa mutta en tätä kyseistä tyttöä. Mietin vähän sitä että onko ”creepy” lisätä IG:ssä vaikka en ole hänen kanssaan koskaan puhunut? Ihan mukavalta vaikuttaa ja nimen sain tietoon kaverin kautta.
Kommentit (17)
Ei tietenkään ole kunhan et käyttäydy creepysti.
Vierailija kirjoitti:
Meen heti kysymään nudeja! No ei mutta mietin vaa että luuleeko se tyttö mua oudoksi kun lisäilen ilman että tunnemme toisiamme ja hän ei ole siis julkkis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meen heti kysymään nudeja! No ei mutta mietin vaa että luuleeko se tyttö mua oudoksi kun lisäilen ilman että tunnemme toisiamme ja hän ei ole siis julkkis
Tuskinpa
Vierailija kirjoitti:
Onko se jännätyty vai kilttis
En ole varma eikä oikeestaan kiinnostakaan
Laita profiilikuvaksesi kikkelin kuva. Näin voit kiertää tuon kikkelinkuvien lähetykseen pitää saada lupa.
Olet nähtävästi tehnyt jo yli 5 aloitusta samasta aiheesta. Oletko ihan varma että on tositarina?
Vierailija kirjoitti:
Laita profiilikuvaksesi kikkelin kuva. Näin voit kiertää tuon kikkelinkuvien lähetykseen pitää saada lupa.
lol
Olisi tosi kiva jos joku mukava poika koulusta lisäis mut IG:Ssä! Mutta ei mua kukaan edes huomaa :)
T. Tyttö koulussa
Lisää vaan. Kerraan täällä vaan eletään. Itse vanhempana toivon että olisi nuorempana uskaltanut tehdä enemmän aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
Lisää vaan. Kerraan täällä vaan eletään. Itse vanhempana toivon että olisi nuorempana uskaltanut tehdä enemmän aloitteita.
Mutta onko creepy?
Up