Paras koskaan näkemäsi keikka?
Kommentit (492)
Meshuggah vuoden 2012 Jurassic Rockissa. Aivan uskomaton kokemus.
Kgb kaukovainio 2007 serefest. 3 kertaa uudelleen aloittu ekan biisin jälkeen lavalla liikaa lössiä. Torni-pete alkoi saattaa porukkaa alas ja puukko-allulla napsahti
Kiri Te Kanawa, Jäähalli joskus 1990-luvulla. Toiseksi paras B.B. King 1992 .
Erään brittibändi keikka Berliinissä 80-luvulla, keikka oli hyvä ja ennen sitä U2-bändin jäbät oli minun kanssa samassa baarissa ja yritti iskeä minua. Olin niin cool etten iskuyritykseen juuri reagoinut mutta kyllä se kuitenkin piristi tällaista viileää goottia.
Bruce Springsteenin keikat. Olen ollut neljällä Suomen keikalla enkä osaa sanoa mikä niistä olisi paras. Ehkä Ratinassa 2009 kun se oli itselleni eka. Tai sitten toka ilta Turussa oliko se nyt 2013.
Kyllä mä luullen että sellainen enemmän tiiviimmässsä sisätilassa oleva intensiivisempi fiiilis on paljon mahtavamapaa kuin jossakin festarilllla. Siiinä olutkolpakko kädessä istuu ja odottaa kun joko apulanta tai paula vesala vetäää upean konsertin.
Apulannan ensikeikka koulun juhlasalissa.
50 Cent ja G-Unit Tavastialla 2004. Keikalle ei myyty lippuja ollenkaan, vaan ne oli mahdollista voittaa vaan kilpailussa.
Olin hardcore 50/G-Unit fani ja koska en ikinä voita mitään, olin jo valmiiksi pettynyt etten pääse näkemään keikkaa ja valitin siitä muistaakseni lähes kaikille.
Sitten eräänä päivänä puhelin soi, mulla oli pieni tyttäreni sylissä kun vastasin ja kun sieltä kerrottiin että liput on mun, kiljahdin niin kovaa että tyttö alkoi itkemään. Mulla on edelleen tallessa sekä voittokirje että se kaulanauhapassi.
Oli ihan järjetön keikka, olin melkein eturivissä ja osasin joka sanan ulkoa. Young Buck hyppäsi yleisön sekaan ja olin ihan fiiliksissä, se oli mun suosikki. Good Times.
Madonna Amsterdamissa vuonna 2006 😍
Vierailija kirjoitti:
Metallica Sonispheressä, vuotta en muista, mutta järjestettiin Porissa.
Koko päivä upeita keikkoja ja päivän huipentumana Metallica 😍
Missasin 80-luvulla siekkarit, mutta paluukeikka Nosturissa oli mahtava.
Vierailija kirjoitti:
Dire Straits Olympiastadionilla 90-luvulla
Tämä.
David Bowie Provinssirockissa joskus 2000-luvun alkupuolella.
Iron Maiden, Somewhere Back in Time -kiertue, Ratinan stadion 2008.
Rammstein Tampereella 2019.