Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmen FB-kaverin päivitykset tältä aamulta -->

Vierailija
11.02.2014 |

(tarkat tiedot muutettu, ettei tunnisteta, mutta asia ja fiilis sama)

FB-kaveri nro 1: "Vauva valvotti koko yön, joten päätin hyödyntää hereilläoloaikaa hyödylliseen. Yöllä on syntynyt porkkana-auringonkukansiemensämpylöitä, sieni-juustopiirakka, Lindströmin pihvejä pakkaseen ja vauvan kasvissoseita varmaan kesään asti. Vauva nukahti nyt viimein, taidanpa tässä tarmonpuuskassa pakata vauvan vaunuihin ja lähteä reippaalle aamulenkille!"

FB-kaveri nro 2: "Molemmat lapset lähtivät piipaa-autolla sairaalaan keskellä yötä :(" Ja tähän on kommentoitu tietenkin kauhunsekaisia uteluita tapahtuneesta, johon FB-kaveri nro 2 on tietenkin vastannut "En halua kertoa enempää näin julkisesti".

FB-kaveri nro 3 (lapseton): "Siis voi äh, pomo ilmoitti taas työmatkasta. Nyt pitäis lähteä kahdeksi viikoksi Bora Boralle tapaamaan yhtä asiakasta. Ja kun lentoja menee niin harvoin, joudun yhden päivän tapaamisen takia viettämään sen lopun kaksi viikkoa rannalla makoillen :( Olisin niin halunnut lähteä Kaisa (tägätty) sun kanssa hiihtämään, mutta nyt tuli tällainen :( Aina jotain. Ei jaksais."

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun frendi säälittävästi hehkuttaa parisuhdettaan. Murun kanssa sitä tätä ja tuota. Todellisuudessa eron partaalla.

Vierailija
2/47 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä ne kaikki hehkuttajat on jollain tavalla feikkejä. Ihminen, joka on onnellinen, ei koe tarvetta _jatkuvasti_ hypettää tekemisillään. Kyllä sen erottaa, jos ihminen on oikeasti onnellinen ja jakaa kuulumisiaan neutraaliin sävyyn tai vaikka innostuneesti, mutta EI liioitellen. 

Ne hypettäjät nimenomaan yrittävät saada kaikin keinoin  elämänsä näyttämään hyvältä, ja saada muut kateellisiksi, ja ovat ihan erilaisia netissä luin livenä. Oma siskoni on tällainen ja hiton ärsyttävää kun se kaikkialla kuvaa jatkuvasti, muiden kuvia laittaa ilman lupaa Faceen ja kaikki tekemiset on selostettu liioiteltuun tyyliin ja ihkuttamalla. Tosielämässä sisko on totinen eikä todellakaan mikään ihkubeibe. Tuntuu, että se elää vaan sille Facebookille ja suurin osa kavereistakin on jotain nettituttuja. Ei vaan mun mielestä ole tervettä.

Minä ennen olin samanlainen, siksi tiedän. Elämä tuntui tyhjältä ja Facessa saa tykkäämisiä ym. itsetunnon kohotusta. Samaa olen huomannut kavereissa, kun menee huonosti, niin Facen käyttäminen kasvaa. Nyt kun olen saanut elämäni miehen, olen onnellisessa parisuhteessa ja kaikki hyvin, niin en koe mitään tarvetta todistella kenellekään mitään enkä oikein mitään päivittelekään kuin tosi harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks en oo tuolla naamassa. Säästyn monelta ärsytykseltä ja en tiedä kenenkään elämästä mitään. Onnekasko? No olen.

Vierailija
4/47 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia kaikki!!

Vierailija
5/47 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eräs facebook-kaverini kirjoitti taannoin suunnilleen näin: "Oltiin joulua tosiaan viettämässä New Yorkissa, ja jouduin tekemään meidän luksushotellissa valituksen Shamppanjapullosta (CrûeCröeCräe vuosikertaa 1982), joka ei auennut oikein. Noh, tänään tuli sitten postissa paketti, ja saimme uuden pullon samaa vuosikertaa anteeksipyyntöineen suoraan New Yorkista (mainitsinhan sen jo?)! On siis olemassa asiakaspalvelua ja Asiakaspalvelua!!" Mitäs ajattelette tästä? :- )

Vierailija
6/47 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näiden takia minä en ikinä tule liittymään mihinkään heleveti veispuukkii.

Vierailija
7/47 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole päivittänyt fabecookia kolmeen kuukauteen, saati käynyt. tai kohta on jo 4kk täynnä.

Vierailija
8/47 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas nauroin yhden tutun joulunaikaista päivitystä, oli ilmeisesti lopen kyllästynyt noihin elämän ihanuus-päivityksiin:

"Miten vittua teillä täällä facessa on aina pöydät koreena,leivottu yksin/lasten/tai jopa miehen kanssa,hattara parisuhde,kiltit lapset,treenipäivä ja löhöilta,ja on tää joulukin nyt niin vitun kiva kun kaikilla on pikku kuusi kotona ja ihania valoja ikkunat täynnä ja paketointikin on niin lystiä että...ainoo mikä vissiin ottaa pattiin jengiä on maanantai :D"

Vierailija
9/47 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka on maniavaiheessa, toka kerjää huomiota ja kolmannen elämä on rankkaa. Ei ole aina kiva matkustaa töiden takia. Tosin bora boralla ei paljon ole työmahdollisuuksia ellei tutki jotain trooppisen kasvillisuuden muuntautumista turismin paineessa.:D keksitty juttu siis.

Vierailija
10/47 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatsapp ja facebook on ihan eri asioita. Miten whatsapp muka on somea? Mulla on siellä läheisimmät kaverit ja perhe, facessa taas pomoja ja yliopiston opettajia ja opiskelukavereita. Mä voin hyvin lähettää whatsapissa koiran kuvan haluamalleni ryhmälle, muttei tulis mieleenkään tehdä samaa facebookissa. En myöskään jaksa alkaa laatia faceen eri ryhmiä tätä varten. Surkeaa, jos jonkun mielestä oikeasti on niin, että facepäivitykset kertoo ihmisen elämän laadusta, ja ei päivityksiä on sama kuin ei elämää :|

Vierailija
11/47 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartaasti väännetty provo, joka kertoo vain ap:n ilkeästä ajatusmaailmasta.

Vierailija
12/47 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuulkaas ihmisen ihan omalla vastuulla jättää lukematta tai kokonaan blokata ne tyypit, joita oma pää ei kestä. Tai oikeastaan kannattaa jättäytyä pois koko facebookista, tai koko somesta, koko kehityksestä jne. IHAN OMA VALINTA!

First World Problems...

Vierailija
13/47 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä sinussa herätti, ap? Mitä itse kirjoitit?

Vierailija
14/47 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin kiintoisaa

Vierailija
15/47 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK

Vierailija
16/47 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 09:21"]

[/quote]

Halun kirjoittaa näistä tälle palstalle.

ap

Vierailija
17/47 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 09:21"]

[/quote]

Otin kuvan ulko-ovelta talvisesta maisemasta ja kirjoitin: "Kaunista!"

ap

Vierailija
18/47 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika stereotyyppisiä ärsytysstatuksia. Humblebrag x 2 ja yksi huomiohuoraus. Muakin olis ottanut päähän.

Vierailija
19/47 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Sinä siis tykkäät valokuvata kotiportailta ja kirjoittaa AV:lle kavereiden päivitykset, yksi kaverisi tykkää leipoa ja touhuta kun vauva valvottaa, yksi tekee töitä ulkomailla ja saa lomailla samalla, ja yhdellä on lapset sairastuneet ja kertoo siitä todennäköisesti enemmän yksityisviesteissä, asiasta kiinnostuneille.

Teilläå on sitten tällainen kaveripiiri.

Vierailija
20/47 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen ekalle, jos tarvitsee noin vähän unta. Toinen on ärsyttävä, koska normaali ihminen sanoisi edes, että miten vakavalta asia vaikuttaa jos ei enempää halua kertoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä