Meni maku Frederikistä naisjuttujen myötä
Ja olen sentään karaokessa laulanut Reetun hittejä ainakin sata kertaa. Harmittaa.
mies52v
Kommentit (14)
XDDD Aika tynnyrissä oot kasvanut, jos nyt vasta asiaan heräsit. Reetun urasta varmaan 95% nimenomaan perustuu naisjuttuihin. Oli ne sitten tosia tai keksittyjä.
Hölmö provo koko aloitus.
Olen joutunut kohtaamaan hänet yllättäen ja pyytämättä (omistan myös lahjaksi häneltä saadun levyn) ja väitän, että hahmo on kaikkea muuta mitä ikinä kirjassa väitetäänkin.
Mä olen nainen 55, ja olen vuosikymmeniä tiennyt Reetun macho- maineesta. Mua se ei haittaa pätkän vertaa, äijä on rehellisesti se mikä on. Harvinaisen suorapuheinen ja teeskentelemätön.
Aloin tykätä Reetusta kun huomasin ettei se ota itseään niin vakavasti, vaan on mielellään 'Junttidiskon kuningas'. Musiikki on mitä on mutta äijä on ihan piristävä tässä teennäisten suuren suuressa porukassa.
Herrasmies ei kertoile naisjutuistaan.
Vastenmielisintä on, jos rahastaa paljastelemalla seksijuttujaan. Sitähän tuo "elämänkerta"-kirjoittelu on.
Koko ukko tosi ärsyttävä. Luin hiljattain lehtijutusta, että ollut nuorempana mallikin. Ei uskois, kun kattoo ukkoa nyt. Yhdeksän lasta, joista osa "vahinkoja".
Vierailija kirjoitti:
No ei siinä kyllä tyyliä ole koskaan ollutkaan. Turhanpäiväinen pullistelija.
N51
Tekee mitä luonto käskee tehdä. Juntti kyllä nimensä mukaisesti
Ei ap
mies52v
No ei siinä kyllä tyyliä ole koskaan ollutkaan. Turhanpäiväinen pullistelija.
N51