Ilmoittaudu ketjuun, jos sinulla on vielä karvalakkipuhelin! Siis ei älykännykkää. Onko meitä monta?
Kommentit (43)
Täällä ollaan, puhelin on v. 1998 lahjaksi saatu Nokia 6110. Hyvin soi :)
Vanha nokialainen on, eikä ole älykännykkää tulossakaan.
Minulla juuri tänään tapahtuu vaihto. Vanha Nokia alkoi mennä itsekseen pois päältä kesken kaiken ja numerot piti näpytellä siihen manuaalisesti. Vähän hirvittää, osaanko käyttää älypuhelinta, myös Nokia. ap
Vanhalla Nokialla mennään täälläkin!
Mulla on jopa vielä sellainen josta menee johto seinään ja laatikon kyljessä on kampi.
Perusnokia on, ei kameraa. Hyvin kelpaa.
Tabletti on. Ei muuta härpäkettä.
Noin kymmenen vuotta vanha ihan älytön Sony Ericsson. Hyvin pelittää vieläkin! 😉
Nokian mummoversio. Älypuhelinta pidin parisen vuotta kunnes kyllästyin.
Ei löydy täältäkään yhtään älyä varsinkaan puhelimesta. Paholaisen vehje koko rakkine!
Minulla ja useilla ikätovereillani on tavallinen älytön puhelin. Onneksi osalla on vielä älyä päässään. Meitä on varmasti vielä elossa kymmeniä tuhansia. Veikkaisin jopa yli 100 000! Operaattoreiltahan tämäkin tieto varmasti selviää uteliaille älypuhelimen omistajille.
Tunnen neljä ihmistä, joilla karvalakkipuhelimet, yksi heistä on vanhus, kolme 50-67 -vuotiaita.
Tunsin yhden verrattain nuoren ihmisen jolla ei ollut edes kännykkää. Kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen neljä ihmistä, joilla karvalakkipuhelimet, yksi heistä on vanhus, kolme 50-67 -vuotiaita.
Minä ap, joka tänään vaihdan älypuhelimeen, olen 45!
ja tulipa mieleeni vielä yksi jotai 39-42v (en tarkalleen muista) jolla ainakin viime näkemisellä pari vuotta sitten oli karvalakkimalli
Kunpa olisikin. Mutta ei. Opiskelujen ja töiden takia piti hankkia. Kirjaimellisesti oli siis pakko.
Kuusi vuotta vanha Nokia 208, jonka alkuperäinen akku toimii edelleen yhtä hyvin kuin uutena. Yhdellä latauksella virtaa riittää noin 1,5 viikkoa. Kahdenkymmenen vuoden aikana olen omistanut yhteensä kolme kännykkää, ja kaikki olen vaihtanut vanha alkaessa temppuilla.
Mää