Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset millä tavalla teidät saa "sille päälle " ??

Vierailija
11.02.2014 |

Nainen, mikä saa sinut syttymään?

kertokaa!, mitkä asiat saavat teidät syttymään / haluamaan seksiä arjen ja kiireiden keskellä.  Lisäksi voisi kertoa miten haluaisitte teille ehdotettavan seksiä esim tuntemattoman tai puolitutun toimesta niin että olisitte itse todella kiinnostuneita ehdottavasta henkilöstä ja halukkaita hänen suhteen mutta ette sitä vaikka kehtaisi sanoa ?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

romantiikka ja yhteinen aika saa syttymään monesti kun saa olla omassa rauhassa

Vierailija
2/33 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit sanat, mutta ei nuoleskelu ;) pitää tarkoittaa mitä sanoo.

Silmäpeli on kiihottavaa, pieni koskettelu, huomio ylipäätänsä.

Jokin asia mikä saa hymyilemään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai että suora puhe ei tehoa...

bend over bitch

Vierailija
4/33 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäää UP up up !

Vierailija
5/33 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se on se, kun näkee, kuinka mies kuolaa halusta ja kiimasta naiseen. Siis se pitää sillai aistia eikä tarkota, että mies tulee kalu pystyssä heti kourimaan. Kyllä te naiset ainakin tiedätte, mitä tarkoitan. Silloin on kuin sähköä ilmassa. Vähän kuin ukkosen edellä. Tietää, että pian leiskuttaa ja jyrisee.

Vierailija
6/33 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolemisesta se alkaa aika kivasti.

Vierailija
7/33 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteesta en osaa sanoa mitkä on siellä tämä seksietiketti, mutta kevyemmissä suhteissa yllättävä suutelu on aika hyvä. Esim. kun nainen puhuu jotain niin mies vaan kaappaa sylelyyn ja suutelee. Kyllä se on menoa sitten.

Vierailija
8/33 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 12:27"]

Parisuhteesta en osaa sanoa mitkä on siellä tämä seksietiketti, mutta kevyemmissä suhteissa yllättävä suutelu on aika hyvä. Esim. kun nainen puhuu jotain niin mies vaan kaappaa sylelyyn ja suutelee. Kyllä se on menoa sitten.

[/quote]

Tuota menettelytapaa ei suositella miehille, jotka käyttävät silmälaseja. Avokämmenellä suoritettu litsari poskelle saa linssit lentämään.

Vierailija
9/33 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäää up up ! Kertokaa tuosta tilanteesta jos esim treffien jälkeen naista haluttaisi sekstailla treffikumppanin kanssa ja miehenä tietty koittaisi kepillä jäätä tai olisi koittamatta miten haluaisitte että ehdottaisi suoraan seksiä :)???

-ap

Vierailija
10/33 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sytyn pienistä "vahingossa" hipaisuista.. niskaan.. lanteille.. suutelu muttei liikaa mitään limapusuja. hartioiden hieronta ja alaselän hieronta tomii aina! ja sinnikäs pitää olla ;)

Vierailija
11/33 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein sytyn itse omia aikojani ja sen kyllä mies huomaa ;) Mutta jos mies haluaa sytytellä niin sellainen pitkin iltaa sytyttely toimii. Halailu. hipaisut ja suudelmat. Nauraminen. Katseet. Se kun mies halaa takaapäin ja suutelee niskaa ja kehuu samalla on tosi ihanaa ja kiihottavaa. Jos ollaan jo vähissä vaatteissa ja moodissa niin rintojen hyväily ja nännien imeminen. Ja sellaset miehiset otteet.  valitettavasti välillä jos on väsynyt ja stressissä ei pääse sytytys aaltopituudelle millään. Sillon voi olla et parhaimmatkaan sytyttelyt ei auta.Sit pitää vaan koittaa joku toinen päivä..Syttyttely on parasta jos se on sellasta et tiedän en sen ei oo pakko johtaa seksiin vaan että mies tekee sitä myös "muuten vaan". Sellainen itsestään selvä vonkaaminen ja kouriminen ei sytytä vaan luo paineita ja ahdistaa. Tai sit liian hento hiplaus ei toimi.Mulle ei kyl toimis mikään puolitutun seksiehdotus. Mulle ei muutenkaan toimi sanallinen ehdotus tai pyyntö. ei sitä tarvii sanoa jos haluaa toista kyllä sen tuntee teoissa. Sanominen lässäyttää tosi pahasti.

Vierailija
12/33 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siitä, kun mies vähä esittää eli esim. elvistelee ilman paitaa, näyttää hauvista, röyhistää rintaa ja tekee voimia vaativia suoritteita kuten esim. etunojapunnerruksia yhellä kädellä muka ihan sivumennen, vaikka tietysti on tarkotettu mulle nähtäväksi. Myös sanallinen rehvastelu on hyväksi, vaatimattomat, huonolla itsetunnolla varustetut nysveröt eivät saa huomiotani. Tämän lisäksi miehen pitää tietty vilkuttaa silmää ja olla pikkusen velikultakin.

Vierailija
13/33 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sytyn pienistä "vahingossa" hipaisuista.. niskaan.. lanteille.. suutelu muttei liikaa mitään limapusuja. hartioiden hieronta ja alaselän hieronta tomii aina! ja sinnikäs pitää olla ;)

Hahahaha! Vähänkö repesin tälle... taas näitä pihtareita jos ei tähdet ja muut asiat juuri kohtaa kuin pitää. Toihan on tosi alistavaa toista kohtaan, koska miehen täytyy olla koira, joka miellyttää emännän ennenku irtoaa. Toisaalta... löytyyhän noita koiria.

Vierailija
14/33 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 09:53"]

Hahahaha! Vähänkö repesin tälle... taas näitä pihtareita jos ei tähdet ja muut asiat juuri kohtaa kuin pitää. Toihan on tosi alistavaa toista kohtaan, koska miehen täytyy olla koira, joka miellyttää emännän ennenku irtoaa. Toisaalta... löytyyhän noita koiria.

[/quote]

Nimenomaan kotiorja jonka pitää jatkuvasti miellyttää saadakseen seksiä. Sitten jos ei onnistu niin vaimo tulee tänne valittamaan kuinka on huono mies ja huono seksielämä kun ei tietenkään osaa edes aloitetta koittaa tehdä itse :). Pitääkö vielä ruoka pureskella lautaselle ? käsittämättömät vaatimukset on ainaki täällä kirjoittelevilla naisilla. Kumpa löytäisi sellaisen normaalin rennon aloitteellisen pörröpään joku päivä joka ei vaadi prinsessakohtelua :)

m22

Vierailija
15/33 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastausta myös tähän ??

miten haluaisitte teille ehdotettavan seksiä esim tuntemattoman tai puolitutun toimesta niin että olisitte itse todella kiinnostuneita ehdottavasta henkilöstä ja halukkaita hänen suhteen mutta ette sitä vaikka kehtaisi sanoa ? itse olen miettiny joskus uuden tutun kanssa treffien yhteydessä että ehdottaisikin suoraa seksiä

Vierailija
16/33 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu paikoista ja tilanteesta, mutta puolitutun kanssa voisi pitää ensin silmäpeliä. Sitten puolituttu voisi kehua minua tai kertoa että tykkää minusta, vaikka vaan "ohimennen". Puolituttu voi myös ehdottaa hartiahierontaa kun "näyttäisi siltä että ovat jumissa" . Sit puolituttu voisi kysyä, saako pussata jos olisin ihan jäissä eikä tilanne olisi edennyt riittävästi pedin puolelle. ;) Tai puolituttu voi kutsua kylään ja siellä toteuttaa em. asioita ellei tie vie heti sänkyyn. Mä syttyisin ;)

Vierailija
17/33 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 ja 15 ap kysymys oli että miten naiset saa sille päälle. ja naiset vastaa. Jos hipaisut, suuteleminen tai hieronta on teidän mielestä prinsessakohtelua ja käsittämättömiä vaatimuksia niin miten te sytytätte naisenne? Ei toi kauheelta vaatimukselta kuullosta kun nainen kertoo et se on kuumaa kun mies ohimennen hipaisee tai suutelee tai hieroo niskoja...

ja mikä on sit arkista kohtelua jos toi on jotenkin luksusta?? :o veikkaisin et se kiva pörröpääkin tykkäis hieronnasta tai suudelmista sillontällön...

Vierailija
18/33 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin tilanteesta ja henkilöstä... En osaa antaa mitään käyttöohjeita. Olen vain kerran päätynyt muun kuin seurustelukumppanin kanssa sänkyyn ja se meni niin, että oltiin jo miehen luona (mitään seksiä ei ollut sinne mennessä vielä "sovittu") niin mies vaan alkoi hyväillä ja halailla jne. 

Parisuhteessa mä ainakin sytyn kumppanin halailuista ja hyväilyistä, jolloin tiedän, että hän haluaa. En tarvitsee mitään temppuja. Samoin jos mua ei siinä kohtaa huvita, niin en vain lämpene. Mun mies kestää sen kuin mies.

Vierailija
19/33 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomiehen ei tartte kun vähän huohottaa korvaan ja työntää käsiä pikkuhousuihin niin oon valmis! :) Siitä se sitte lähtee.

N29

Vierailija
20/33 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän