Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden mielestä miehet näyttää parhailta uniformussa?

Vierailija
10.02.2014 |

Mikään ei näytä miehillä niin hyvältä päällä kuin uniformu tai työvaatteet. Kaikki muut vaatteet on ihan sama. Ei kiinnosta. Ei kyllä kannata miesten panostaa aikaa ja rahaa pukeutumiseen. Ainakaan mun mielestä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Seurusteltu on poliisin kanssa, lentäjän kanssa, ja aviossa olin upseerin kanssa.

Kyllä kolahtaa!

Vierailija
2/15 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni tummassa puvussa näyttävät parhaalta, jos hiukset on juuri leikattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kolahda, ihan samanlaisia muissakin vaatteissa. 

Vierailija
4/15 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

fetissi tuokin

Vierailija
5/15 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh, palomiehet! 

Vierailija
6/15 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh,palomiehet....oltiin kaverin kanssa taannoin nykissä ja siellä ne otti kaiken ilon irti viehätysvoimastaan. Soitteli torvea jne ja me turistinaiset kuolattiin :P

Vierailija
7/15 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu uniformusta, kassatädin tai hoitajan uniformu ei ole kovin vaikuttava. Myös maastokuviot joutaisivat lähteä, mutta armeijan juhlaunivormut ovat hienoja.

Vierailija
8/15 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Minulla on mekein aina firman vaatteet päällä.

t. mies

Vierailija
9/15 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 23:31"]

Riippuu uniformusta, kassatädin tai hoitajan uniformu ei ole kovin vaikuttava. Myös maastokuviot joutaisivat lähteä, mutta armeijan juhlaunivormut ovat hienoja.

[/quote]

Varsinkin kadetin!

Vierailija
10/15 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 23:32"]Samaa mieltä. Minulla on mekein aina firman vaatteet päällä.

t. mies

[/quote

Ai pitsalähetti?

Vierailija
11/15 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostus väheni huomattavasti sen jälkeen kun aloin seurustella erään miehen kanssa, joka aina jaksoi tuoda esille ammattiaan, olipa hankkinut useammankin arvostetun "uniformu-ammatin", mutta eihän se toki pelastanut kun mies muutoin osoittautui todella vastenmieliseksi tapaukseksi. 

Vierailija
12/15 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä "nuorempana" katselin varusmiehiä ja skappareita himoiten, mutta kun itse suoritin vapaaehtoisen asepalveluksen, niin jotenkin se glamour niistäkin tamineista karisi. Palomiehissä sama, nyt pari vuotta VPKssa pyörineenä ne haalarit eivät ole enää niin hottiksia!

Vierailija
13/15 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän valmiiksi komea mies on aina komeampi uniformussa. Itseäni tosin jotenkin inhottaa eräs tuttu mies, joka on pehmo ja ruma, ja kuvittelee olevansa miehekkäämpi VPK:n asussa. Painottaa aina olevansa palomies ja lisäilee ties mitä palokuntajuttuja faceen. Jos nössö ja mitäänsanomattoman näköinen äijä pukee ylleen palomiehen puvun, niin ei se kyllä edelleenkään kiinnosta!

Vierailija
14/15 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 23:15"]

Minun mielestäni tummassa puvussa näyttävät parhaalta, jos hiukset on juuri leikattu.

[/quote]

Kyllä, näin yleensä ainakin täällä Suomessa, jossa univormut eivät ole varsinaisesti Armanin suunnittelemia. No, se kadettien juhlaunivormu, jota näkyy Linnan juhlissa, on kyllä melkoisen hieno. Akseli Gallén-Kallelan kädenjälkeä. 

Vierailija
15/15 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Eikä tarvitse olla edes uniformu. Tyyliin Kiuruveden jäteveljet OY- huomiovärilliset työhaalarit nappaavat myös.

En tiedä, mikä minua esim. kaupan kassoilla vetää juuri sille kassalle, missä jonottaa joku huomioliivihaalariin pukeutunut duunari. Sänki, hiukset hiestä pystyssä, jotain likaa naamassa, kassahihnalla punainen maito, mansikkajugurtti, kirsikkatomaattipurkki ja vaippapaketti..NAM! Toki sen samaisen kaupan vartijatkin hivelevät silmää..=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän