Muita joiden mielestä miehet näyttää parhailta uniformussa?
Mikään ei näytä miehillä niin hyvältä päällä kuin uniformu tai työvaatteet. Kaikki muut vaatteet on ihan sama. Ei kiinnosta. Ei kyllä kannata miesten panostaa aikaa ja rahaa pukeutumiseen. Ainakaan mun mielestä.
Kommentit (15)
Minun mielestäni tummassa puvussa näyttävät parhaalta, jos hiukset on juuri leikattu.
Ei kolahda, ihan samanlaisia muissakin vaatteissa.
Uuh,palomiehet....oltiin kaverin kanssa taannoin nykissä ja siellä ne otti kaiken ilon irti viehätysvoimastaan. Soitteli torvea jne ja me turistinaiset kuolattiin :P
Riippuu uniformusta, kassatädin tai hoitajan uniformu ei ole kovin vaikuttava. Myös maastokuviot joutaisivat lähteä, mutta armeijan juhlaunivormut ovat hienoja.
Samaa mieltä. Minulla on mekein aina firman vaatteet päällä.
t. mies
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 23:31"]
Riippuu uniformusta, kassatädin tai hoitajan uniformu ei ole kovin vaikuttava. Myös maastokuviot joutaisivat lähteä, mutta armeijan juhlaunivormut ovat hienoja.
[/quote]
Varsinkin kadetin!
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 23:32"]Samaa mieltä. Minulla on mekein aina firman vaatteet päällä.
t. mies
[/quote
Ai pitsalähetti?
Innostus väheni huomattavasti sen jälkeen kun aloin seurustella erään miehen kanssa, joka aina jaksoi tuoda esille ammattiaan, olipa hankkinut useammankin arvostetun "uniformu-ammatin", mutta eihän se toki pelastanut kun mies muutoin osoittautui todella vastenmieliseksi tapaukseksi.
Kyllä "nuorempana" katselin varusmiehiä ja skappareita himoiten, mutta kun itse suoritin vapaaehtoisen asepalveluksen, niin jotenkin se glamour niistäkin tamineista karisi. Palomiehissä sama, nyt pari vuotta VPKssa pyörineenä ne haalarit eivät ole enää niin hottiksia!
Kyllähän valmiiksi komea mies on aina komeampi uniformussa. Itseäni tosin jotenkin inhottaa eräs tuttu mies, joka on pehmo ja ruma, ja kuvittelee olevansa miehekkäämpi VPK:n asussa. Painottaa aina olevansa palomies ja lisäilee ties mitä palokuntajuttuja faceen. Jos nössö ja mitäänsanomattoman näköinen äijä pukee ylleen palomiehen puvun, niin ei se kyllä edelleenkään kiinnosta!
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 23:15"]
Minun mielestäni tummassa puvussa näyttävät parhaalta, jos hiukset on juuri leikattu.
[/quote]
Kyllä, näin yleensä ainakin täällä Suomessa, jossa univormut eivät ole varsinaisesti Armanin suunnittelemia. No, se kadettien juhlaunivormu, jota näkyy Linnan juhlissa, on kyllä melkoisen hieno. Akseli Gallén-Kallelan kädenjälkeä.
Kyllä! Eikä tarvitse olla edes uniformu. Tyyliin Kiuruveden jäteveljet OY- huomiovärilliset työhaalarit nappaavat myös.
En tiedä, mikä minua esim. kaupan kassoilla vetää juuri sille kassalle, missä jonottaa joku huomioliivihaalariin pukeutunut duunari. Sänki, hiukset hiestä pystyssä, jotain likaa naamassa, kassahihnalla punainen maito, mansikkajugurtti, kirsikkatomaattipurkki ja vaippapaketti..NAM! Toki sen samaisen kaupan vartijatkin hivelevät silmää..=)
Kyllä! Seurusteltu on poliisin kanssa, lentäjän kanssa, ja aviossa olin upseerin kanssa.
Kyllä kolahtaa!