Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en meinannut uskoa silmiäni kaupassa

Vierailija
10.02.2014 |

Myytiin päärynäsosetta ja jotain muuta (en muista nyt) . Lastenruokaosastolla.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se elämä joskus on. Yllätyksiä täynnä.

Vierailija
2/36 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on jyrsijöille tarkoitettuja. Hupsu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä oon ajatellu. Ja nyt se on totta.

Ei sitten päärynää osata muussata!

Vierailija
4/36 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hirveää uusavuttomuutta. Stockan herkussa näin kaviaaria. Ei sitten sampea osata pyytää.

Vierailija
5/36 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 22:14"]Joo, hirveää uusavuttomuutta. Stockan herkussa näin kaviaaria. Ei sitten sampea osata pyytää.

[/quote]

Ehkä näitä nyt ei voi verrata.

Vierailija
6/36 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 22:14"]Joo, hirveää uusavuttomuutta. Stockan herkussa näin kaviaaria. Ei sitten sampea osata pyytää.

[/quote]

Ehkä näitä nyt ei voi verrata.

[/quote]

No ei niin. Viestini oli vain parodia ap:n idiotismista.

4

Vierailija
7/36 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sitten päärynän soseuttaminen on vaikeaa muuta kuin idiootille?

Vierailija
8/36 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ostin tänään vauvalle neljä purkkia päärynäsosetta, kun maksoivat yhteensä euron. Olisin tietysti voinut ostaa päärynöitä rasiallisen, maksaa siitä halvimmillaan (lidlissä) 3-4 euroa. Sen jälkeen odottaa, että ne kypsyisivät pehmeiksi, kuoria, soseuttaa ja tämän jälkeen pakata pieniin annospurkkeihin.

Vierailija
9/36 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan kypsien päärynöiden löytäminen on hankalaa. käyn yleensä vain kerran viikossa kaupassa, ja yleensä päärynät on aivan liian kovia. niitä pitää kypsytellä päivä tai jopa viikkokaupalla. Ja kunnon meheviä on vaikea löytää. SweeT sensation on hyvä lajike, mutta kolhiutuu herkästi. 

Vierailija
10/36 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 23:02"]Niin, ostin tänään vauvalle neljä purkkia päärynäsosetta, kun maksoivat yhteensä euron. Olisin tietysti voinut ostaa päärynöitä rasiallisen, maksaa siitä halvimmillaan (lidlissä) 3-4 euroa. Sen jälkeen odottaa, että ne kypsyisivät pehmeiksi, kuoria, soseuttaa ja tämän jälkeen pakata pieniin annospurkkeihin.

[/quote]

Luitko niitä tuoteselosteita? Kuinka monta prosenttia nuo soseet sisältävät päärynää? Veikkaisin, että aika vähän... Mä ymmärrän nuo valmissoseet reissueväinä, mutta muuten en. Miten ihmiset on noin avuttomia/laiskoja nykyään, että päärynän kuoriminenkin ottaa noin koville... Tai tässä tapauksessa siis pelkkä ajatus siitä!

Vierailija
11/36 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 23:07"]Sopivan kypsien päärynöiden löytäminen on hankalaa. käyn yleensä vain kerran viikossa kaupassa, ja yleensä päärynät on aivan liian kovia. niitä pitää kypsytellä päivä tai jopa viikkokaupalla. Ja kunnon meheviä on vaikea löytää. SweeT sensation on hyvä lajike, mutta kolhiutuu herkästi. 

[/quote]

Kypsytä ne tomaatilla.

Vierailija
12/36 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pakastealtaasta näin herneitä valmiiksi silputtuna, eikö ihmiset saa itse niitä paloista? Ja valmiiksi leikattua leipää? Ja kalafileitä, uskomatonta....

Vierailija
13/36 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos maksan päärynöitä liki 4 e kilo, niin oletan että ne syötävässä kunnossa. Enhän osta juustojakaan kypsymään.

Vierailija
14/36 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sinä teit siellä lastenruokaosastolla?

Etkö teekään lapsesi ruokia itse?

Mitä uusavuttomuutta!

Vierailija
15/36 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä jumalan tähden kaikki pitäisi tehdä itse? Tänäpäivänä, kun valmista saa helposti ja nopeasti. Mutta ei. Kaikki pitää itse selkänahastaan riipiä että on tarpeeksi hyvä ihminen. Minun ihmisarvoni ei määräydy siitä soseutanko sen päärynän itse vai ostanko valmiina. Sitäpaitsi se kaupan pääsynäsose on taivaallista. Sisältää muistaakseni pienen määrän jotain mehuakin vielä. :P

Vierailija
16/36 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 23:02"]Niin, ostin tänään vauvalle neljä purkkia päärynäsosetta, kun maksoivat yhteensä euron. Olisin tietysti voinut ostaa päärynöitä rasiallisen, maksaa siitä halvimmillaan (lidlissä) 3-4 euroa. Sen jälkeen odottaa, että ne kypsyisivät pehmeiksi, kuoria, soseuttaa ja tämän jälkeen pakata pieniin annospurkkeihin.

[/quote]

Luitko niitä tuoteselosteita? Kuinka monta prosenttia nuo soseet sisältävät päärynää? Veikkaisin, että aika vähän... Mä ymmärrän nuo valmissoseet reissueväinä, mutta muuten en. Miten ihmiset on noin avuttomia/laiskoja nykyään, että päärynän kuoriminenkin ottaa noin koville... Tai tässä tapauksessa siis pelkkä ajatus siitä!

[/quote]Elämäsi on liian helppoa, jos on aikaa miettiä muiden asioita. Hankki kuule ihan oma elämä!

Vierailija
17/36 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 23:10"]

[/quote]

[/quote]

En ole koskaan tehnyt kummallekaan lapselle soseita itse. Oli paljon kätevämpää ostaa ne kaupasta. Varmaan nuo lapset ovat ihan menetettyjä tapauksia.

Vierailija
18/36 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa sanottiin, että kannattaa ostaa vauvan päärynä- ja persikkasose purkissa, koska hedelmät sisältävät niin paljon säilöntäaineita. Mitä mieltä olette?

Vierailija
19/36 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 23:20"]

Neuvolassa sanottiin, että kannattaa ostaa vauvan päärynä- ja persikkasose purkissa, koska hedelmät sisältävät niin paljon säilöntäaineita. Mitä mieltä olette?

[/quote]

Voi hyvin pitää paikkaansa, päärynässä on aika ohut kuori, verrattuna vaikka omenaan.

Vierailija
20/36 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 23:20"]

[/quote]

Voi hyvin pitää paikkaansa, päärynässä on aika ohut kuori, verrattuna vaikka omenaan.

[/quote]

Miten niissä päärynöissä ei ole myrkkyjä mistä ne soseet on tehty? Tarkkoittikohan terkka, että luomusoseita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi