Tuntuu että kaikkiin naisiin ihastutaan paitsi minuun :(
Nyt seuraa naurettavaa valitusta ja ulinaa, mutta näin illan pimeinä tunteina johonkin tämä on purettava. Olen jumiutunut sinkkuuteen (minkähän vuoden kohdalla käsite muuttuu vanhapiikaisuudeksi..?) eikä minulla ole oikein minkäänlaista merkittävää parisuhdehistoriaa. Herää tietysti kysymys, että missä vika. En ole objektiivinen mielipiteen antaja, mutta mielestäni olen ihan mukiinmenevä. Fiksu, normaalipainoinen, siisti, ihan menevä, naamaakin kehuttu joskus. Minulla ei myöskään ole ihmeempiä kriteerejä miehelle, kunhan kiinnostus syttyisi molemminpuolin.
Aloituksen tarkoitus ei ole etsiä minusta vikoja tai nimetä syitä sinkkuuteni. Tiedän että olen aika tavallinen, lyhyt ja paksu, mutta en halua muuttaa itseäni vain siksi että sen jälkeen joku ehkä kiinnostuisi. (Mitat ihan tavalliset 160/60) Olen kuitenkin ihan tyytyväinen itseeni ja elämääni näin muuten. :)
Tuntuu vain hieman surulliselta ja kaihoisalta, ettei kukaan mies ole koskaan katsellut minua ihastuneena ja lumoutuneena kuten olen nähnyt heidän rakastettujaan katselevan. :D Ja mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän kiinnostan miehiä.
Onneksi on sentään kissa.
Kommentit (22)
Yksi vinkki kuitenkin aloittajalle, jos haluaa, että häneen "ihastutaan".
Hymyile ja naura. Säteile positiivista energiaa ja sellaista fiilistä, että sun seuraan haluaa lyöttäytyä oli sitten mies tai nainen. Hymy vetää ihmisiä puoleensa. :-) Sitä voi myös treenata ja opetella niin, että siitä tulee ajan myötä luonnollinen osa sinua. Hymyilevä ihminen on myös aina kauniimpi.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 21:27"]
Olet miehille liian pohdiskeleva ja analyyttinen. Miehiä kiinnostaa ainoastaan helppo, hymyilevä, vähän yksinkertainen nainen joka on vaivaton pano.
[/quote]
Aika rajusti ilmaistu kieltämättä. En kyllä yhtyisi tuohon ollenkaan. Minulla on ystävinä ja veljinä sen verran miehiä, että voin kyllä käsi sydämellä sanoa, että myös lukuisat miehet hakevat jotain paljon merkityksellisempää, kuin pikainen baaripano. Nämä miehet ovat tosin yleensä myös niitä, jotka eivät ihastustaan osoita suoraan, koska ovat samalla tavalla syvällisiä ja harkitsevat asioita tarkkaan.
Tottakai sellaista ihmistä on helppo lähestyä, joka vaikuttaa "helpolta", eli helposti lähestyttävältä. Itse luulen olevani juuri helposti lähestyttävä, mutta se ei tosiaan tuo sen enempää noita syvällisiä ja fiksuja miehiä... Yleensä just ne joilla on älyä ja jopa ulkonäköä epäilevät itseään kaikkein eniten. Niinhän se menee. Ja ne joilla ei olis kauheesti mitään annettavaa kuvittelevat olevansa oikein isojakin saaliita. :-)