Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sai soiton lastenvalvojalta koskien poikansa tapaamisia. Miehellä ei vain ole poikaa! Väärä mies. Miten tälläinen moka on mahdollinen?

Vierailija
30.10.2020 |

Nainen puhelimessa vaan intti ja intti kunnes viimein sisäisti että puhuu " Matti Hännisen" eikä "Mikko Hämäläisen" kanssa jolloin löi luurin korvaan. Mies ehti saada kuitenkin tietoonsa että lapsen äiti on päiväosastolla, eli olettavasti psykiatrisella. Ai kun kiva. Soitelkaa vaan vääriin numeroihin ja papattakaa toisten ihmisten intiimit asiat tarkistamatta että on oikea henkilö langan päässä!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki nyt joukolla tarkistamaan että onko käyttämissänne palveluissa oikea puhelinnumero. ette varmaan halua lääkäri tai hoitaja soittaa väärälle henkilölle.

Vierailija
22/28 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset antavat välillä vääriä tietoja eteenpäin. Itselleni tulee jonkun lapsen harrastuslaskut, puolisoni taas sai täysin tuntemattoman tyypin koetulokset sähköpostiinsa. Välillä tulee tilausvahvistuksia matkoista tai verkkokaupoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain aikanaan soiton lastensuojelusta, lapsestani oli tehty lasu. Sanoin ettei ole mahdollista, teillä on väärä numero. "Topakka" täti siellä sitten luennoi vastuun kantamisesta ja asioiden kohtaamisesta. Yritin monta kertaa keskeyttää, mutta tehot vain nousivat. Sain lopulta sanottua, että olen 16 ja minulla ei ole lasta. Sen jälkeen tarkisti nimen (aivan eri) ja hetun. Sitten kuului tyyt-tyyt-tyyt, ilmeisesti uskoi.

Myös pikkusiskolle tuli soittoja lastensuojelusta, oli juuri saanut ensimmäisen puhelimen ja "oman" numeron. Joku teini oli karannut ja tätä sitten jäljitettiin. Näitä soittoja tuli monta, kun äiti yritti selittää mikä tilanne on, syytettiin karkulaisen piilottelusta ja uhattiin poliisilla. Sitten uskoivat kun äiti sanoi vaikka itse soittavansa poliisit jos sillä lapsen pelottelu loppuu.

Molempia tapauksia yhdisti se, että oli vanha numero tiedoissa. Ja me onnettomat olimme saaneet sen numeron arpajaisissa.

Myös lapseni saa välillä viestejä koskien Kajaanissa asuvaa Susannaa, myös Postin saapumisilmoituksia. Eli terveisiä Suskille Kajaaniin, kannattaa se puhelinnumero päivittää edes sinne Postiin. Ja onnea uudesta vauvasta, taitaa olla jo 7kk?

jos saat vielä postilta saapumisilomituksia, niin käyt hakemassa lähetyksen.

Pitkä matka kun Vantaalla asutaan.

Vierailija
24/28 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jäänyt Kelaan vanha numero. Ja olin laittanut jonkun ruksin johonkin missä toivottiin yhteydenottoa tekstiviestillä. Asia selvisi, kun Kelalta tuli päätös elatustuen katkaisusta koska en ollut toimittanut pyydettyjä selvityksiä (uusittua elatussopimusta, en lukenut pienellä präntättyä ja tajunnut ettei oikeasti voi lähettää liitteenä vaan pitää viedä/ postittaa fyysisesti).

Oli laitettu tekstiviestiä ja Kelan omilla sivuilla oli selvityspyyntö. En tietenkään ollut sivuilla käynyt kun lapsilisät ja elatustuki ainoat etuudet. Niihin harvemmin tarvitsee mitään...

Eli pahoittelut sinulle joka sait noin neljä vuotta sitten Kelalta kolme tekstiviestiä koskien elatustukea, ei ollut tahallinen pakoilu!

Vierailija
25/28 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle soitti psykologi joka heti vastattuani sanoi lapsen nimen kokonaisuudessaan sekä asian ja vasta sitten kysyi onko nimeni se ja se eli lapsen äiti. Sanoin etten ole ja kysyi uudestaan lapsen nimellä enkö ole sen äiti. Sain sitten vastoin tahtoani tietää tutun lapsen käynneistä psykologilla ja syynkin. Todella törkeää, olisin antanut heti palautetta mutta luuri tuli korvaan.

Vierailija
26/28 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikki nyt joukolla tarkistamaan että onko käyttämissänne palveluissa oikea puhelinnumero. ette varmaan halua lääkäri tai hoitaja soittaa väärälle henkilölle.

Minulla on oikea numero ja ajanvarausilmoitukset tulee perille mutta reseptien uusinnat saa näköjään joku muu. Terkkarissa eivät osanneet sanoa minne ne menee.

Vierailija
27/28 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää nämä luurin korvaan lyömiset, joista on monessakin viestissä kerrottu. Melkoisia pällejä kun ei osata edes pahoitella vai onko tässä takana vain se, ettei tarvi taaskaan ottaa mitään vastuuta.

Vierailija
28/28 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Olin ultrassa kätilöopistolla 2017, ihan gynekologinen ultra, ei mihinkään raskauteen tmv liittyvä. Siellä jouduin jostain syystä ilmoittautumaan kassalle ja kysyivät ihan sivulauseessa että katsotaanko onko sinun tiedot kunnossa. Oli ylimääräistä aikaa niin katsoin.

🤯🤯🤯

Lähiomaisena oli kättärin tiedoissa v. 2017 ex mieheni, erosimme exän kanssa vuonna 2002. Olen saanut kaksi lasta 2008 ja 2012 aivan uuden miehen kanssa (naistenklinikalla) mutta edes silloin ei missään hälyttänyt että lähiomaisena on joku ihan muu kuin synnyttämieni lasten isä ja aviomieheni.

Muutin aika pika pikaa samantien exän nimen pois. Kamala ajatellakin jos hänelle olisi soiteltu jossain vaiheessa jostain omista gynekologisista tai lapsiin/raskauteen liittyvistä asioistani 🥶

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi