Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sai soiton lastenvalvojalta koskien poikansa tapaamisia. Miehellä ei vain ole poikaa! Väärä mies. Miten tälläinen moka on mahdollinen?

Vierailija
30.10.2020 |

Nainen puhelimessa vaan intti ja intti kunnes viimein sisäisti että puhuu " Matti Hännisen" eikä "Mikko Hämäläisen" kanssa jolloin löi luurin korvaan. Mies ehti saada kuitenkin tietoonsa että lapsen äiti on päiväosastolla, eli olettavasti psykiatrisella. Ai kun kiva. Soitelkaa vaan vääriin numeroihin ja papattakaa toisten ihmisten intiimit asiat tarkistamatta että on oikea henkilö langan päässä!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua on koijattu. 

Vierailija
2/28 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä numero? Ehkä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin päiväsastolla, kun mulle tehtiin kohdun kaavinta keskenmenon jälkeen. Että ei ne nyt ihan kaikki psykiatrisia osastoja ole.

Vierailija
4/28 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas niin kulunut ja typerä provo kuin olla voi.

Vierailija
5/28 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehesi salatun lapsen äiti on psykiatrisella, eikä mies vieläkään suostu ottamaan vastuuta lapsestaan? Ei ne mihinkään random-numeroon soita, vaan vanhempien yhteystiedot löytyvät koneelta.

Vierailija
6/28 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on tehnyt elämässään virheen, josta on itse täysin vastuussa. Hän on kuitenkin niin lapsellinen, että ei suostu ottamaan virheestään minkäänlaista vastuuta. Hän on tottunut vaatimaan, että kaikki passataan hänelle valmiiksi jonkun muun toimesta ja maksamana. Siksi hän keksii tällaisen mielikuvitusaloituksen, että saisi haukkua jotain viranomaista. 

Vierailija
7/28 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme ettei soittaja kysynyt miehesi syntymäaikaa, niin olisi virheen huomannut.

Vierailija
8/28 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miehesi salatun lapsen äiti on psykiatrisella, eikä mies vieläkään suostu ottamaan vastuuta lapsestaan? Ei ne mihinkään random-numeroon soita, vaan vanhempien yhteystiedot löytyvät koneelta.

Tämä. Be very afraid.

Vierailija
9/28 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle soitti kerran kiukkuinen naishenkilö palvelutalosta koskien äitini asioita. Äiti vain asui vielä kotona..

Sain kuulla olevani yhteistyöhaluton kun koetin selittää että teillä on nyt väärä Maija Virtanen (nimi muutettu)!

Vierailija
10/28 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun asioista on taannoin soiteltu ympäri Suomea täsmälleen tuohon malliin. Jotain täysin tuntematonta naista oli väen vängällä yritetty saada mun äidiksi ja kun tämä oli kieltänyt olevansa mulle sukua, jankutus oli vain jatkunut. Muutama vuosi sitten sain käsiini mun tapaukseen liittyvät asiakirjat, enkä oikeasti tiedä, olisiko mun pitänyt itkeä vai nauraa.

Vierailija
11/28 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tekevät virheitä. Onko ap:lle ikinä käynyt niin?

Vierailija
12/28 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi vaihtanut numeroa? Ne kiertävät. Puolisosi on saanut tämän vastuuta pakoilevan isukin numeron :D

Vierailija
13/28 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitti kerran lääkäri töihin ja alkoi luetella verikokeiden tuloksia. En vaan ollut käynyt verikokeessa. Kun sanoin että hetkinen, taitaa olla nyt soitto mennyt väärälle henkilölle, lääkäri kysyi "Ai etkö olekaan "Virpi Manninen"? 🙄

Olisi nyt tarkistanut minun nimeni, eikä kertonut kenen tulokset oli juuri luetellut....

Vierailija
14/28 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitettiin kerran tyttäreni abortista. Mulla on kyllä tytär, mutta oli silloin eskarissa.

Vierailija
15/28 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisia jääriä nuo tantat. On netissä parikin tapausta, että henkilöstä tehtaillaan lastensuojeluilmoituksia  kymmenittäin, silti tantat joka kerta iskevät kimppuun, vaikka kertaakaan ei ole laiminlyöntiä tarkastuksissa tapahtunut.

Rivien välistä kyllä näkyy, että jatkuva tarpeeton jahtaaminen näyttää johtuvan kohteen "vääristä" mielipiteistä, minkä takia niitä ilkivaltaisia ilmoituksiakin tehtaillaan.

Vierailija
16/28 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain aikanaan soiton lastensuojelusta, lapsestani oli tehty lasu. Sanoin ettei ole mahdollista, teillä on väärä numero. "Topakka" täti siellä sitten luennoi vastuun kantamisesta ja asioiden kohtaamisesta. Yritin monta kertaa keskeyttää, mutta tehot vain nousivat. Sain lopulta sanottua, että olen 16 ja minulla ei ole lasta. Sen jälkeen tarkisti nimen (aivan eri) ja hetun. Sitten kuului tyyt-tyyt-tyyt, ilmeisesti uskoi.

Myös pikkusiskolle tuli soittoja lastensuojelusta, oli juuri saanut ensimmäisen puhelimen ja "oman" numeron. Joku teini oli karannut ja tätä sitten jäljitettiin. Näitä soittoja tuli monta, kun äiti yritti selittää mikä tilanne on, syytettiin karkulaisen piilottelusta ja uhattiin poliisilla. Sitten uskoivat kun äiti sanoi vaikka itse soittavansa poliisit jos sillä lapsen pelottelu loppuu.

Molempia tapauksia yhdisti se, että oli vanha numero tiedoissa. Ja me onnettomat olimme saaneet sen numeron arpajaisissa.

Myös lapseni saa välillä viestejä koskien Kajaanissa asuvaa Susannaa, myös Postin saapumisilmoituksia. Eli terveisiä Suskille Kajaaniin, kannattaa se puhelinnumero päivittää edes sinne Postiin. Ja onnea uudesta vauvasta, taitaa olla jo 7kk?

Vierailija
17/28 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lintulauta kirjoitti:

Mulle soitettiin kerran tyttäreni abortista. Mulla on kyllä tytär, mutta oli silloin eskarissa.

olen ollut siinä uskossa että kun joku käy tekemäsä abortin, niin asiasta ei kerrota vanhemmille.

Vierailija
18/28 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain aikanaan soiton lastensuojelusta, lapsestani oli tehty lasu. Sanoin ettei ole mahdollista, teillä on väärä numero. "Topakka" täti siellä sitten luennoi vastuun kantamisesta ja asioiden kohtaamisesta. Yritin monta kertaa keskeyttää, mutta tehot vain nousivat. Sain lopulta sanottua, että olen 16 ja minulla ei ole lasta. Sen jälkeen tarkisti nimen (aivan eri) ja hetun. Sitten kuului tyyt-tyyt-tyyt, ilmeisesti uskoi.

Myös pikkusiskolle tuli soittoja lastensuojelusta, oli juuri saanut ensimmäisen puhelimen ja "oman" numeron. Joku teini oli karannut ja tätä sitten jäljitettiin. Näitä soittoja tuli monta, kun äiti yritti selittää mikä tilanne on, syytettiin karkulaisen piilottelusta ja uhattiin poliisilla. Sitten uskoivat kun äiti sanoi vaikka itse soittavansa poliisit jos sillä lapsen pelottelu loppuu.

Molempia tapauksia yhdisti se, että oli vanha numero tiedoissa. Ja me onnettomat olimme saaneet sen numeron arpajaisissa.

Myös lapseni saa välillä viestejä koskien Kajaanissa asuvaa Susannaa, myös Postin saapumisilmoituksia. Eli terveisiä Suskille Kajaaniin, kannattaa se puhelinnumero päivittää edes sinne Postiin. Ja onnea uudesta vauvasta, taitaa olla jo 7kk?

jos saat vielä postilta saapumisilomituksia, niin käyt hakemassa lähetyksen.

Vierailija
19/28 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lintulauta kirjoitti:

olen ollut siinä uskossa että kun joku käy tekemäsä abortin, niin asiasta ei kerrota vanhemmille.

Ei koske ala-ikäistä.

Vierailija
20/28 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt vähän eri asia, mutta olen kolme kertaa saanut puhelimeeni tekstiviestin, että koronatestitulokseni on negatiivinen. Ainoa vaan, etten kertaakaan ole vielä käynyt testissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme