Kuinka monen varatun miehen kanssa olet harrastanut seksiä?
Kommentit (62)
Kahden.
Toinen oli varattu mies ja toinen oli oma mieheni, joka olikin tahoillaan parisuhteessa kertomatta siitä minulle. Suhde alkoi suhteemme aikana. Kivat sille naiselle, toivottavasti maistoit pillumehuni hänen kalustaan kun hän tuli luotani sinun sänkyysi. ;)
13 tai 14, yhestä en ollut varma oliko eronnut ;)
1/2. Yksi iso virhe. Toinen olikin varattu vain itselleni <3
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 15:19"]
Kirjoitin aiemmin numerolla 48, olen 30-vuotias. Toki se on se mies joka siinä tilanteessa pettää vaimoaan, mutta et voi väittää etteikö sillä toisella osapuolella ole _mitään_ osaa eikä arpaa tähän pettämiseen, vaikka tietää miehen olevan naimisissa, kun menee tämän kanssa sänkyyn. En haluaisi sekaantua moiseen, koska ei ole mikään pakko. Tiedän että minulle tulisi paha ja likainen olo asiasta. Kyllä kai sitä voi vapaillekin miehille sanoa, että ei halua muuta kuin seksiä, luulisi monelle olevan ihan unelma tilanne, eikä varmasti jokainen ole heti ensimmäiseksi takertumassa kiinni.
Ja eikä avioero olen aina jonkinlainen pettymys, tapahtui se miten "hyvissä väleissä" tahansa?
[/quote]
Aa, sori, jotenkin ajattelin sut 48-vuotiaaksi myös. No samapa tuo.
Mä tartun tuohon avioero on pettymys -ajatukseen; se varmaan olisi ollut suuri pettymys ja epäonnistuminen jos ero olisi tullut kovin nopeasti tai muutos avioliitossa itsessään onnen kukkuloilta avioeroon olisi ollut kovin jyrkkä. Menimme naimisiin kovin nuorina, näin jälkikäteen ajatellen, ja opiskelujen jälkeen tulivat työjutut, kummallakin oman uransa tuomat menot ja kalenterin täyttyessä yhteinen aika vain väheni. Ja kun toinen oli työreissulla, toinen hankki jonkun harrastuksen joka täytti vapaa-ajan.
Sängyssä oltiin harvoin samaan aikaan, vielä harvemmin harrastettiin seksiä. Se ei vaan jotenkin kuulunut kuvioon, eikä sitä kokenut edes tarvitsevansa enää. Silti aika hänen kanssaan oli ihan hyvää, ei ollut edes riitoja. Ei siis oikeastaan ollut enää mitään suurta tunnetta jota jakaa, toisesta oli tullut täysin hajuton, mauton ja väritön joka vain jakaa samat neliöt asumiskustannusten edullisuuden takia. Ei eropäätös tuntunut sen enempää epäonnistumiselta kuin vaikkapa huono aleostos jota ei sitten käytäkään niin paljon kuin
Ero oli lopputulos eräästä illasta kun keskusteltiin jonkun ohjelman innoittamana avioeroista ylipäätään ja syistä miksi ihmiset menevät naimisiin. Se oli jälkeenpäin ajatellen hyvin lämminhenkinen keskustelu, jossa molemmat todettiin ettei ole enää kummallekaan varsinaisesti elämää ajatellen oikein olla naimisissa kun ei ole ns. perinteistä oikeaa syytä, eikä sitä haluakaan. Seuraavana päivänä mies oli hakenut avioeropaperit ja sitä seuraavana minä palautin ne täytettyinä. Laitoimme asuntomme myyntiin, etsimme tahoillamme asuntoja ja kävimme yhdessä asuntonäytöissä. Se muuten aiheutti hämmennystä välittäjissä, "oletteko yhteen muuttamassa" kysymykseen kun vastattiin että ei, vaan eroamassa. ;)
Ja eihän sun ole mikään pakko, jos ikinä olet siinä tilanteessa että olet eronnut, etsiä varattuja miehiä. Enkä minäkään heitä varsinaisesti etsinyt; minulla oli ilmoitus nettisivulla ja hyvin suurella prosentilla siihen vastanneista oli joko hyvin nuoria poikia jotka halusivat vanhemman opetusta, tai naimisissa. En etsinyt ilmoituksessani seksiseuraa, vaan seuraa. En myöskään halunnut lähteä baareihin etsimään miestä jonka kanssa harrastaisin seksiä tai alkaa pokailemaan työtovereita. Netin kautta se oli helpompaa, nopeasti kirjoittamallakin jo erottaa sen kuka on täysipäinen ja kuka ei.
Yhtä kaikki, mä en pode huonoa omaatuntoa tai häpeä mitään tuosta ajasta. Mutta ajatellen tätä, mitä mulla on nyt, en myöskään koe tarvetta sellaiseen enää palata. Olen hyvin onnellinen parisuhteessani ja ainakin vielä mies antaa ymmärtää myös olevansa onnellinen minun kanssani.
0 ja niin se tulee aina olemaan! Sen verran arvostan ihmistä että en menisi tekemään sellasta tekoa mikä satuttaisi toista kun olen sen itse joutunut kokemaan ja tiedän kuinka helvettiä se on!
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 22:24"]
0. Ei varattujen miesten kanssa harrasteta seksiä.
[/quote]
vaan usein asia valkenee vasta silloin kuin maito on jo maassa, niinsanoakseni.
Sinkkuaikoina varmaan aika monen kanssa. Oli muutama varattu mies seksisuhteessakin kanssani. Perheellisiä miehiä. Milloin mitäkin valehtelivat kännykässä naisilleen. Vannoivat rakkauttaan ym. Naisilleen Samalla kun toinen käsi oli mun housuissa. Ikinä mulla ei ollut tunteita mukana tommosten idioottien kanssa, mutta hyvä seksi oli kivaa.
Kerran menin myös yhden vakiomiehen kotiin, kun vaimo oli yötöissä ja lapsi hoidossa isovanhemmilla. Muuten ei kyllä ollut tapana mennä toisten naisten sänkyihin.
Kyllä oppi tuntemaan miesten selityksiä, kun kuunteli mitä kaikkea sepostivat naisilleen. Pelkästään jo kaverilla kahvilla käyminen saatto tarkoittaa sitä, että kyyditsi mut autollansa syrjäseen paikkaan ja siinä sitten hoidettiin hommat. ;)
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 12:10"]
Sinkkuaikoina varmaan aika monen kanssa. Oli muutama varattu mies seksisuhteessakin kanssani. Perheellisiä miehiä. Milloin mitäkin valehtelivat kännykässä naisilleen. Vannoivat rakkauttaan ym. Naisilleen Samalla kun toinen käsi oli mun housuissa. Ikinä mulla ei ollut tunteita mukana tommosten idioottien kanssa, mutta hyvä seksi oli kivaa.
Kerran menin myös yhden vakiomiehen kotiin, kun vaimo oli yötöissä ja lapsi hoidossa isovanhemmilla. Muuten ei kyllä ollut tapana mennä toisten naisten sänkyihin.
Kyllä oppi tuntemaan miesten selityksiä, kun kuunteli mitä kaikkea sepostivat naisilleen. Pelkästään jo kaverilla kahvilla käyminen saatto tarkoittaa sitä, että kyyditsi mut autollansa syrjäseen paikkaan ja siinä sitten hoidettiin hommat. ;)
[/quote]
:( miksi alennuit moiseen?
Yhden. En tosin tiennyt sitä silloin.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 12:10"]
[/quote]
[/quote]
Nuoruus, intohimo, olin villi ja vapaa. Oon rakastan seksiä ihan teinistä asti. Miehet olivat miehisiä ja himokkaita ja idiootteja.
Koskaan en itse tehnyt alotetta vaan lähdin tietysti peliin mukaan ehdotuksen jälkeen. Vois sanoa, että mopo lähti käsistä jossain vaiheessa.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 12:18"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 12:10"]
[/quote]
[/quote]
Nuoruus, intohimo, olin villi ja vapaa. Oon rakastan seksiä ihan teinistä asti. Miehet olivat miehisiä ja himokkaita ja idiootteja.
Koskaan en itse tehnyt alotetta vaan lähdin tietysti peliin mukaan ehdotuksen jälkeen. Vois sanoa, että mopo lähti käsistä jossain vaiheessa.
[/quote]
Nuoruus, ah se nuoruus :D virheistä oppii.. Itsekin olen ollut hieman lortohko nuorempana. Ei enää, onneksi.
Tietenkin oman aviomieheni, mutta sitä tässä tuskin kysyttiin kun on varattu minulle.
Yhtä varattua, mutta puolustukseksi sanon, että en tiennyt tämän olevan varattu kuin vasta sen jälkeen kun olin antanut neitsyyteni tälle ja oltiin jo jonkun aikaa tapailtu seksin merkeissä ja muutenkin. Se sitten, että menimme yhteen kuudeksi vuodeksi johtui sitten nuoruuden idealismista kun olin vasta 16 kun alettiin tapailemaan. Sitä silloin kuvitteli, että sillä ei ole väliä missä merkeissä suhde alkoi jos mies rakastaa minua. Ei tarvitse olla älykkö arvatakseen mihin meidän suhde loppui. Eräänä päivänä sitten minä olin se nainen jolle eksä kertoi rakastuneensa toiseen ja jättävänsä minut. Olikohan se eksän neljäs kerta kun hyppäsi suhteesta suhteeseen. Noh tapansa kullakin. Nykyisen kanssa sentään on vielä, ei ehkä viitsi kahteen osoitteeseen elatusmaksuja maksella, että se ehkä hillitsee ja toki aidosti toivon vaikka eksän aikuistuneen ja osaavan olla onnellinen ihan siinä arjessa jo pelkästään nykyisen perheensä vuoksi sekä meidän yhteisten lasten vuoksi.
Mä kans melkein yhden, tulin jotenkin järkiini viime hetkillä :)
Yhden. Tietämättäni ensin, että tämä oli varattu. Sorruin toisenkin kerran tähän mieheen hänen painostuksestaan, kun hän seurusteli uuden kanssa. Ei sitä silloisella pikkutyttöminälläni ollut minkäänlaista moraalia näköjään.
Yhden. Kyseessä ensirakkauteni, jonka kanssa minulla on yhteinen lapsi. Yhdessä emme ole koskaan virallisesti olleet eikä mies ole lasta tunnustanut. Tiesin että on varattu kun tuli luokseni. Ei kaduta ja eronneetkin ovat nykyään. Niin sitä oma moraali höllääntyi kun tietty ihminen osui kohdalle. Tulipas analyysi. :D
Yhden, luulisin. Suhteen edetessä tajusin, ettei mies ollutkaan eronnut eksästään, kuten väitti. Lenti pihalle aika nopeasti siinä vaiheessa. Olisi pitänyt kertoa sille naiselle, mitä mies puuhaa.
Vaikka mulla oli sinkkuaikoina paljon irtosuhteina niin varttuihin en ole koskenut koskaan!