Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies Tinderissä - mitä tekisitte?

Pettynyt
30.10.2020 |

Tapasin kesällä miehen Tinderissä ja ihastuimme toisiimme täysillä. Kesä meni tiiviisti yhdessä kunnes yhtäkkiä hän kertoikin tarvitsevansa aikaa hengähtää. Olin asiasta kovin pahoillani ja yhteydenpito jäi siihen. Nyt kuitenkin kuukausi sitten hän otti taas yhteyttä ja kertoi ikävöivänsä. Hän haluaisi uudelleen alkaa tapailemaan ja vakuutti ettei halua loukata mitenkään vaan jatkaa vähän niin kuin siitä mihin silloin jäätiin. Olen kysynyt häneltä muutamaan kertaan että pitääkö yhteyttä vielä toisiin naisiin (tiesin että oli ollut Tinderissä) ja vakuutti ettei ole sen jälkeen pitänyt kun me olemme taas pitäneet yhteyttä. Nyt kuitenkin sain ystävältäni tietää että mies on aktiivisena Tinderissä ja kuinka ollakaan hänelle oli ilmestynyt viime yönä uusi ystävä faceen. Mitä mun pitäisi nyt tehdä? On selvää ettei hän ole mulle rehellinen enkä taatusti ole ainoa keneen pitää yhteyttä mutta mitä nyt? Kuinka käsitellä asia hänen kanssaan? Narautanko hänet valheesta ja lopetan tapailun siihen vai annanko asian olla?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tän fb-kaverin sait tietää? Ja mitä ne sulle kuuluu :D lääkkeet! kannattaa varmaan jatkaa matkaa jos luottamus on tolla tasolla :)

Vierailija
2/65 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää toi... mutta tunnistan täysin. Koska olen kyse tehnyt noin, valitettavasti. Tapailin okvkivaa jätkää, en halunnut vielä sitoutua, sanoin jotain epämääräistä ja jatkoin muiden deittailua, kk päästä oli tylsää ja laitoin viestiä okkivalle jätkälle et hei mitä kuuluu nähtäiskö jne. Typerää.

Luota siihen,

että jos joku susta todella tykkää ja olet kolahtanut,

se EI jää sulle epäselväksi eikä ole mitään tällaista säätämistä.

Mun neuvo: älä kysele siltä mitään, jatka kohti parempaa (arvoistasi)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsoja takertujia tuntuu naisissa riittävän. 

Vierailija
4/65 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin tämän puheeksi miehen kanssa. Jos haluaa olla sinun kanssa niin silloin ei ole tinderissä. 

Vierailija
5/65 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta miestä saa. Jos olisi tosissaan, ei olisi halunnut taukoa alkujaankaan. Sama se, narautatko vai et, ei tule ottamaan opikseen. Pistä kiertoon. Valitettavasti tuollaisia on jatkuvasti kierrossa.

Vierailija
6/65 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy kun käyttää miesten tapaamiseen Tinderin kaltaisia panosovelluksia.

M/40

Vierailija
7/65 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku sinisilmä luulee panosovelluksesta löytyvän uskollista seuraa :D

Vierailija
8/65 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
9/65 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä neliöleuka ja metsästäjän silmät? Vaikuttaako jännältä? 

Vierailija
10/65 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin naiset oppii olemaan haksahtamatta näihin sadan kilometrin päästäkin tunnistettaviin pelimiehiin?

Ei ikinä. 

Vierailija
11/65 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeaa, mutta ei tuossa ole muuta vaihtoehtoa kuin surra ja jatkaa matkaa.  Mitäpä tuota sen enempää viestiä miehelle, sanot vain että tämä oli tässä.

Vierailija
12/65 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä sika. Deittiappien tulille ja etsit parempaa seuraa. Asian vatkuttaminen ei korjaa mitään. Jos joku on koko ajan haku päällä ei kannata tällaisen kanssa jatkaa. Olit täytettä suhteiden välissä.

Vierailija
13/65 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta tuollaisesta miehestä ja eipä se profiiliaan malttanut poistaa koko suhteen aikana. Niin, ihan virallisen parisuhteen. Ja toki ongelma oli minun luottamusongelma ja mustasukkaisuus.

Merkit oli nähtävissä heti alussa mutta enpä tajunnut juosta.

Vierailija
14/65 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä sika. Deittiappien tulille ja etsit parempaa seuraa. Asian vatkuttaminen ei korjaa mitään. Jos joku on koko ajan haku päällä ei kannata tällaisen kanssa jatkaa. Olit täytettä suhteiden välissä.

Ja ap valitsee jatkossakin sen ihanan rentun. Nämä on nähty. Ette te tule koskaan oppimaan. 

Vierailija
15/65 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta tuollaisesta miehestä ja eipä se profiiliaan malttanut poistaa koko suhteen aikana. Niin, ihan virallisen parisuhteen. Ja toki ongelma oli minun luottamusongelma ja mustasukkaisuus.

Mitä te oikein odotatte nussintasovellukselta? 

Vierailija
16/65 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säätäjien kanssa toiminta tulee aina olemaan samanmoista. Ikinä et pysty luottamaan, oletusarvoisesti kaikki mitä suustaan päästää on valetta.

Vierailija
17/65 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei me tavattu "nussintasovelluksessa".

Vierailija
18/65 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei me tavattu "nussintasovelluksessa".

Sitä ne kaikki on, ei aviomieskatalogeja. Hakatkaa vapaasti päätänne seinään. 

Vierailija
19/65 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder<3

Alan tulla siihen tulokseen, että jokainen tinderistä tms kumppania hakeva ansaitsee kohtalonsa. Sellainen nykyajan älykkyystesti.

Vierailija
20/65 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yks eksä joka oli huonoryhtinen, lyhyt, ei kovin komea, vähän pyöreä, alistuva ja hiljainen hissukka mut tosi kiltti ja mukava poika. Sillä ei ollut koskaan onnea naisten kanssa ennen mua mut kun erottiin, sillä oli kolme naista saamaan aikaan joita se vuorotteli kun ei osannut päättää kuka on paras. Oltiin kyllä tosi nuoria ja mä tein miesten kanssa ihan samaa. Kuka tahansa pystyy toimimaan näin, jos tilaisuus tulee ja on tarpeeksi itsekäs eikä näe nenäänsä pitemmälle.

Sanomatta selvää etten ole tuosta ajasta kovin ylpeä. Mutta niin. Kyllähän tuo kertoo, että AP on deitin mielestä ihan kiva mutta ei ehkä ihan tarpeeksi kiva mihinkään vakavaan. Jos haluat oikean suhteen tai olet itse vakavissasi hänen kanssaan, voit toki sanoa että et halua jatkaa teidän juttua koska se ei ole sitä mitä haluat tms.

Tai sitten vaan sanot että tää oli tässä, etkä selittele enempää.

Tuskin se hänen käytöstään muuttaa vaikka ottaisitkin asiaa puheeksi, jos ei ole sulle nyt rehellinen niin tuskin on sittenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme