Nimeksi Ella vai Ellen? Ristiäiset huomenna!
Kaksi tasavahvaa nimiehdokasta, kummalle annatte äänen? Toiseksi nimeksi tulee pitkä nimi suvusta.
Kommentit (75)
Ellen on vanha nimi, ollut Suomessa käytössä jo hyvin kauan, miksi ei sopisi tavallisen sukunimen kanssa?
Tiedän tytön, jonka nimi on Elle. Vähän erilainen nimi.
Molemmat on hyviä nimiä eikä minulle ainakaan tule kummastakaan mitään negatiivista mieleen. Valitsisin ehkä Ellan. Se on kivan yksinkertainen ja mutkaton nimi. Ella-kirjatkin tulevat mieleen, koska tykkäsin lukea niitä lapsena.
Miksi Ellen ei kävisi tavallisen sukunimen kanssa? On vanha nimi ja ollut käytössä Suomessa ainakin sata vuotta.
Ellen on lehmän nimi. Ella jo loppuun kulutettu. Antaisin nimen Elle.
Isovanhemmissani on Ellen joten itse valitsisin sen ehdottomasti.
Ella. Ellenkin on tosi kaunis nimi, mutta Suomessa tulee helposti sanottua Elleni.
Ellen ehdottomasti. Itse jos saan kolmannen tytön, hänestä tulee Ellen.
Ella on liian tavallinen. Itse kun kuulen lapsen nimenä joku Ella, Jonna, Jenna, Elli, typerää ja vanhempien keksimättömyyttä. Erikseen oikeasti vanhat nimet, Martta, Kerttu tms jotka myös uudelleen löydetty.
Tuletko huomenna kertomaan mikä tytöstä tuli :) :)
Ellen tai Elle. Ella on niin yleinen ja kulahtanut että en antaisi.
ELLEN saa tahtoani läpi niin en tykkää..
Päättäkää vanhemmat itse nimi että tulee semmonen mistä pidätte!
Ella on ainakin suomalainen nimi ja Ellen kansainvälinen. Molemmat on hyviä nimiä. Valitkaa itse minkä haluatte.
Ellen todellakin parempi. En ole koskaan tykännyt Ella- nimestä. Ellen on ihana nimi ja myös Elle on kiva, mutta Ella.... Eiiiii
Vierailija kirjoitti:
Ella on ainakin suomalainen nimi ja Ellen kansainvälinen. Molemmat on hyviä nimiä. Valitkaa itse minkä haluatte.
Ella ei tietääkseni ole suomalainen nimi.
Ellen. En tykkää Ella- nimestä yhtään.
Ella on tylsä. Eli Ellen.
Ellen on ikivanha perinteinen nimi.
Ellen on kaunis nimi. Niin on Ellakin. Minulta ääni Ellenille, mutta päädyt kumpaan nimeen rahansa vain niin kaunis nimi tulee tyttärellesi.