Minusta tämä laihdutuskilpailun voittaja oli kauniimpi lihavana!
Kommentit (28)
Kova laihdutusurakka on vienyt mehut. On varmaan viimeisen vuorokauden ennen punnitusta ollut kokonaan syömättä ja juomatta voiton varmistaakseen, ei siis ihme jos näyttää kuivakkaalta ja vanhalta. Kyllä toi naama normalisoituu kun nesteyttää itsensä ja kilpailun loputtua tulee muutenkin varmasti pari kiloa takaisin. Itse olin tuon ikäisenä 166cm/50 kiloa, ja olin kyllä ihan nuorekas, vaikka kooltani siis aika samaa luokkaa kyseisen naisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 15:57"]
Eipä tuossa kai kauneutta tavoiteltu vaan terveyttä.
[/quote]
Ja vituiks meni sekin.
Näyttää alipainoiselta. Näyttää siltä, että on hetken päästä anoreksiapotilas. Laihdutus jäänyt päälle.
No ei todellakaan ole. Kieltämättä on liian laiha nyt, mutta paljon kauniimpi kuin lihavana.
Näyttää 20 vuotta vanhemmalta kuin ennen laihdutusta, ja terveysriskitkin varmaan ovat yhtä korkealla. Ne nousevat alipainon myötä rajusti.
Toisaalta lihavuus ja anoreksia ovat usein saman sairauden kääntöpuolia, joten ei mikään ihmeellinen lopputulos. Syömishäiriöiselle vaikeinta ei ole laihtua, vaan elää normaalisti.
Juu kyllä minustakin on hoikkana huomattavasti kauniimpi kuin lihavana. Silti jokunen kilo olisi hyvä saada lisää, niin näyttäisi valloittavalta!
Vähän aikaahan sitten täällä niin moni oli sitä mieltä, että 160cm pitkien olisi hyvä painaa korkeintaan 47 kiloa.
EI voi olla 24-vuotias. Yleensä laihtuminen nuorentaa, mutta tolla kyllä valitettavasti toisin päin.
Järkyttävä on laihana mutta eipä ollut kaunis lihavanakaan. Paras paino tälle naiselle olis varmaan joku 67kg. Eli parikymmentä kiloa lisää niin vois näyttää jo ikäiseltäänkin eikä viiskymppiseltä mummolta.