Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minusta tämä laihdutuskilpailun voittaja oli kauniimpi lihavana!

Vierailija
10.02.2014 |

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella. On mennyt ihan kuikeloksi ja kuivan näköiseksi, vanhentunut naamastakin kovasti. Ja lisäksi tullut tuo "tikkariefekti", eli pää näyttää valtaisan isolta ruipeloon kroppaan verrattuna.

Paras paino hänelle olisi varmaan jostain lähtö- ja loppupainojen väliltä.

Vierailija
2/28 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa kai kauneutta tavoiteltu vaan terveyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa kai kauneutta tavoiteltu vaan terveyttä.

Vierailija
4/28 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö enää tervettäkään? Nainen on 24-vuotias mutta näyttää 45-vuotiaalta.

Vierailija
5/28 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä anorektinen luuranko!

Vierailija
6/28 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin veikannut naista nelikymppiseksi!!

Vierailija
7/28 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-juontajan paljastukset: Sairasta touhua

Kohun myötä Australian The Biggest Loserin entinen juontaja astui esiin ja kertoi, että ohjelmassa käytetään vaarallisia laihdutuskeinoja. Vuosina 2006-2009 ohjelmaa juontanut Ajay Rochester väittää, että kilpailijat menivät usein äärimmäisyyksiin heti, kun heitä ei kuvattu.

Itsekin vakavan liikalihavuuden kanssa kamppaileva Rochester vertasi ohjelmaa "tosielämän Nälkäpeli-elokuvaan". Hänen mukaansa osa kilpailijoista söi vain 200 kaloria päivässä ja kärsi itseaiheutetusta nestehukasta punnituksiin valmistautuessa. Kilpailijat oksensivat ja yrittivät saada itselleen ripulin saadakseen painon mahdollisimman alhaiseksi.

- Näin ihmisiä, jotka kärsivät niin pahasta nestehukasta, etteivät he pysyneet pystyssä. He olivat kalpeita kuin lakana. Osa piti laittaa tiputukseen, ennen kuin he pystyivät astumaan kameran eteen.

Rochester väitteet ovat saaneet tukea ohjelmaan osallistuneelta kilpailijalta, Andrew 'Cosi' Costellolta. Hänen mukaansa ohjelma on hyvin harhaanjohtava ja antaa katsojille väärän kuvan laihduttamisesta. Esimerkiksi punnituksia ei tehty kerran viikossa vaan väliä saattoi olla viikkoja, toisin kuin ohjelmassa annetaan ymmärtää.

Lähteet: ETOnline, People, Daily Mail

Vierailija
8/28 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin samaa, mutta en lukenut että olisi ollut vasta 24v. Siis järkyttävää, todellakin neli-viisikymppisestä menisi. Ihanne tosiaan jossain puolessa välissä.

Vierailija
9/28 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaa oo läskinä nätimpi :D

normaalipainonen nyt ja kaunis sellasenaan <3

Vierailija
10/28 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei juttuun oltu liitetty kuvaa valmentajista jos heidän ilmeet niin paljastavia... Ikävä juttu tuon kilpailijan kannalta. Vaikka voittikin rahat niin terveys sen parempi kuin ennenkään. Toivottavasti pystyy vielä normaaliin joskus eli löytäisi tasapainon.

Vierailija
11/28 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten yhtään yllätä nuo nro 7:n kertomat sairaat piirteet. Itsekin ajattelin kun katsoin Biggest Loser -ohjelmaa, että jos kerran niin iso rahapalkinto olisi suurimmalle pudottajalle, vetäisin jotain pelkkää nutrikuuria sen koko kotona painonpudotusajan, ja liikkuisin kuin hullu, että saisin maksimaalisen pudotuksen aikaan. Ajatuksella, että eihän se ole kuin rajattu aika ja palkinto voi olla aika suuri siitä itserääkkäyksestä...

Vierailija
12/28 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 16:20"]

ei todellakaa oo läskinä nätimpi :D

normaalipainonen nyt ja kaunis sellasenaan <3

[/quote]

No höpöhöpö. Itse olen samanpituinen kuin ko. neitokainen ja olen painanut 47 kg pitkän ja ankaran c.difficilen jälkeen ja olin erittäin huonoihoinen ja hiuksetkin tippuivat. Hyvin liikkuessani ja syödessäni painan 61-63 kg ja se on minulle erittäin sopiva eikä missään nimessä läski olotila. Nyt olen vähäisen liikkumisen ja ainaisen univajeen vuoksi ylipainoinen (77kg), mutta jos saan laihdutettua niin tuo vähän päälle 60 kg on sopiva minulle. Miehiltäkin olen saanut positiivista huomiota vain noin 60 kg ja painaessani alle 50 kg huomio miehiltä on ollut lähinnä huolestuneisuutta voinnistani. 

Vierailija
13/28 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

47 kiloa on aivan liian vähäinen paino! Ei ihme, että se näyttää surkealle.

Vierailija
14/28 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kiloa lisää niin olis varmaan upea.

Vierailija
15/28 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kg tuohon päälle, niin näyttäisi jo ihan hyvältä. On kuitenkin aika lyhyt nainen. Nyt on aika riutuneen näköiset käsivarret ja kasvot.

Vierailija
16/28 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku onnistuu katkaisemaan henkilökohtaisen rappion, niin heti on nälvijät paikalla..

Vierailija
17/28 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tod ole kauniimpi lihavanakaan. Tuo ruipelo olemus on kyllä myös hirvittävä; näyttää 50-vuotiselta, kuivakka ja raihnainen. 10kg lisää, niin olisi hyvä.

Vierailija
18/28 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 16:41"]

Jos joku onnistuu katkaisemaan henkilökohtaisen rappion, niin heti on nälvijät paikalla..

[/quote]

Eiköhän tämän "henkilökohtaisen rappion" olisi voinut katkaista edes kohtaan 56-60 kg?

Vierailija
19/28 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi ei näytä mitenkään riutuneen laihalta, vaikka muutama kilo voisikin olla enemmän. Kasvoista näyttää kuitenkin ainakin 10 vuotta ikäistään vanhemmalta.

Vierailija
20/28 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 16:46"]

Mun mielestä toi ei näytä mitenkään riutuneen laihalta, vaikka muutama kilo voisikin olla enemmän. Kasvoista näyttää kuitenkin ainakin 10 vuotta ikäistään vanhemmalta.

[/quote]

Onhan sen käsivarretkin ihan järkyttävän ruipelot.