Onko 28-vuotiaalla kiire tehdä lapsia?
Moi kaikki. Surullisena tätä kirjoitan, täytän tänään 28 vuotta ja olen sinkku. Olen juuri valmistunut ammattiin ja saanut hyvän työpaikan. Minulla on pitkän opiskeluajan jälkeen vihdoin hiukan rahaa ja aikaa nauttia harrastuksista ja matkustelusta ym. Elämä on kivaa, mulla on hyviä ystäviä ja mielekkäitä harrastuksia.
Olen kuitenkin potenut vauvakuumetta niin kauan kuin muistan. Sopivaa miestä ei ole vielä löytynyt, erosin juuri pitkästä parisuhteesta. Unelmoin tulevaisuudessa kahdesta tai kolmesta lapsesta, yksikin tekisi minut ikionnelliseksi.
Pelottaa että aika alkaa olla kortilla :( Olisi kiva ehtiä seurustelemaan joitain vuosia ennen lapsen tuloa, ehkä mennä naimisiin ja elää pariskuntana rauhassa. Oliko se nyt tässä kun ketään ei vielä ole, olisiko helpompaa hyväksyä jo nyt että en välttämättä saa koskaan perhettä?
-Mira
Kommentit (23)
Jos haluta monta lasta, alkaa olla vähän kiire :) Etenkin jos haluat, että lapsilla on iköeroa ja ehdit heidän välissään töihin tai vähän "hengähtää". Siis jos kolme lasta haluaisit, koska siihen menisi helposti jopa 10 vuotta. Mutta jos yksin riittää niin... :)
Alkaisin etsiä puolisoa aika kiireesti, koska hyvät miehet viedään markkinoilta aika nopeasti. Kolmekymppisistä miehistä ne perhekeskeisimmät ja mukavimmat miehet, joilla on halua elää parisuhteessa ja ostaa se rivari ja kultainen noutaja, tms., alkavat tosi monet olla jo varattuja. He alkavat pariutua yleensä siinä +25 ikäisenä, jopa aikaisemmin opintojen aikana. Joten kannattaa pitää kiirettä, että ehtii napata jonkun mukavan miehen :)
*enkä tarkoittanut, että mukava mies voisi olla "kuka vain", mutta varmasti etsit omaasi niiden mukavien joukosta. :)
Ei ole kiire, mutta kyllä ehkä etsisin kuitenkin sitä puolisoa ihan aktiivisesti jos ne lapset on must...