Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisilla asioilla piristät itseäsi? Masentaa...

Vierailija
09.02.2014 |

Tuntuu etten saa oikein mitään hyvää irti mistään. Kaipaan jotain piristävää... Ystäviä ei ole, rahaa pikkuisen mutta olen hyvin pihi, uudet vaatteet tai muut turhamaisuudet ei oikein tunnu miltään kun on ihan sama miltä näytän kun olen aina yksin. Ainoa minkä keksin on karkki, mutta sekin vaan lihottaa ja saa huonon olon.

Nojoo, vinkkejä mulle tai mitkä asiat virkistää tai saa teidät iloiseksi? Jotain arjen luksus -juttuja?

Yks mikä mua aina piristää hetkeksi on uus hammasharja, se tuntuu niin hassulta suussa, mut ei sitäkään viitsi liian usein vaihtaa :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samat fiilikset.. ainut mitä keksin on hyvä musiikki ja ehkä lenkki kuunnellen sitä musaa tai sit nään jonkun kaverin..

Vierailija
2/5 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet lakanat! Huulirasva tai uusi suihkusaippua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajelee säärikarvat, tai lakkaa kynnet. ihan mikä tahansa operaatio itsensä hyväksi. Lukeminen.

Vierailija
4/5 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuuntelen musiikkia ja juon viinaa... Helpottaa jonkin verran

Vierailija
5/5 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun veetutti laitoin musiikin päälle ja tein suursiivouksen. Sitten suihkun kautta kauppaan. Oli ihanaa istua kauniissa, puhtaassa kodissa! Ostin halvan kukkakimpun itselleni. Se oli somasti ruukussa ja mä söin viinirypälaitä ja ihanaa juustoa. Kynttilän valossa tietenkin! Sitten nukkumaan tuoreiden lakanoiden väliin. Oli aika hemmoteltu olo :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä