Saisiko tv-ohjelman ilman tatuoituja ihmisiä, kiitos?
Noin 15 vuotta jatkunut tatuointihulluus alkaa jo tympäistä. Tosielämässä näkee ihan tarpeeksi tatuoituja ihmisiä, joten olisiko mitenkään mahdollista, että edes tv-sarjoissa näkisi vain sellaisia ihmisiä, jotka eivät ole pilanneet ihoaan tatuoinneilla? Tällä hetkellä se ei ole mahdollista. Ei löydy mitään sellaista sarjaa, jossa vain tatuoimattomat ihmiset esiintyvät T-paidoissa, esim. kokkiohjelmaa tai ylipäätään mitään. Yleensä puolella osallistujista on tatuointi tai useita, ja tietenkin ne ovat vielä isokokoisia ja mauttomia kuvia.
Kommentit (11)
Saisiko av:n ilman teitä sekopäitä? :)
Ja saisiko elämän elettyä ilman tälläisiä keskustelun tehneitä idiootteja?
Suurperhe Bates, subilta. Niillä on 19 lasta ja ovat uskovaisia. Katso sitä.
Kaikesta ihmiset kyllä jaksaa tehdä ongelman itselleen..
Mä ymmärrän sua, ap! Mä haluaisin tv-ohjelman, jossa ei olisi silmälasipäisiä ihmisiä (rillirouskuja, yök) tai värjättyjä hiuksia. Tiedättehän, mitä niistä naisista sanotaan, jotka "ovat tehneet jotain tukalleen"...
Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Isot tatuoinnit ja kasvolävistykset saavat mahani kouristelemaan inhosta. Kiitos jo etukäteen kaikista alapeukuista!
Saisko tv-ohjelman ilman tissejä, seksiä, seksi-vitsejä, pyllyjä, väkivaltaa, huumeita ja viinaa?
Olen tylsä ihminen, tiedän.
Uutiset