Pitääkö mielestäsi treffeillä miehen aina maksaa?
Silloinkin, vaikka nainen olisi kutsunut miehen treffeille?
Ei mun mielestäni vaan pidä, tollainen on ihan vanhanaikaista. Joko se maksaa joka kutsuikin, tai sitten kumpikin maksaa omat osuutensa.
Kommentit (27)
minä oletan että herrasmies ainakin ehdottaa, silloin näkyy että herrasmies on kuullut jotain herrasmiestavoista, onneksi herrasmiehiä vielä löytyy, itse en yleensä nöe mitään syytä toisille treffeille jos äijä ei avaa mulle obea, eikä ehdota maksamaan mun kahvilaskun, mitään kalliita ravintolaruokia en maksata tuntemattoman ihmisen kustannuksella, mutta jos kundi ei tunne tarvetta ehdottamaan että maksaisi naisen juoman, niin ei sovi mulle, herrasmies tekee sen syystä, koska näin näytetään naiselle arvostusta ja kiinnostusta, googleta ap sanat "book protect provide proceed" unohdin USA:n kundin nimen mutta ihan nykyaikana sanoo ne oikeat asiat, miten herrasmies käyttäytyy jos tykkää naisesta, ja neuvoo naisia olla tarkkana ketä hyväksyy lähelleen
minä oletan että herrasmies ainakin ehdottaa, silloin näkyy että herrasmies on kuullut jotain herrasmiestavoista, onneksi herrasmiehiä vielä löytyy, itse en yleensä nöe mitään syytä toisille treffeille jos äijä ei avaa mulle obea, eikä ehdota maksamaan mun kahvilaskun, mitään kalliita ravintolaruokia en maksata tuntemattoman ihmisen kustannuksella, mutta jos kundi ei tunne tarvetta ehdottamaan että maksaisi naisen juoman, niin ei sovi mulle, herrasmies tekee sen syystä, koska näin näytetään naiselle arvostusta ja kiinnostusta, googleta ap sanat "book protect provide proceed" unohdin USA:n kundin nimen mutta ihan nykyaikana sanoo ne oikeat asiat, miten herrasmies käyttäytyy jos tykkää naisesta, ja neuvoo naisia olla tarkkana ketä hyväksyy lähelleen
joo siis luulee ostavansa kahvin hinnalla? outoja luuloja, sehän vaan kuuluu kundin velvollisuuteen maksaa lasku jos kerran menee treffeille, se on enemmänkin sille kundille hyväksi, voi harjoitella naisestaan huolehtimista, mielestäni on naisellista kun kundi pihistelee, itse olen kuullut että herrasmies nauttii kun maksaa naisen laskun, siis nauttii koska jos tykkää niin haluaa "suojella ja auttaa" naista ja se on yksi tavoista, jos ei ole pihi rahoista niin myös antelias tunteissa näin yleensä mutta poikkeuksia on, jos on köyhä opiskelija niin kyllä ainakin kahvin voi maksaa
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 18:23"]
joo siis luulee ostavansa kahvin hinnalla? outoja luuloja, sehän vaan kuuluu kundin velvollisuuteen maksaa lasku jos kerran menee treffeille, se on enemmänkin sille kundille hyväksi, voi harjoitella naisestaan huolehtimista, mielestäni on naisellista kun kundi pihistelee, itse olen kuullut että herrasmies nauttii kun maksaa naisen laskun, siis nauttii koska jos tykkää niin haluaa "suojella ja auttaa" naista ja se on yksi tavoista, jos ei ole pihi rahoista niin myös antelias tunteissa näin yleensä mutta poikkeuksia on, jos on köyhä opiskelija niin kyllä ainakin kahvin voi maksaa
[/quote]
Palstan lassukoilta oon oppinut sen, että nainen on pillunantovelassa, jos mies maksaa treffeillä. En siis tosiaankaan halua herättää miehissä mitään luuloja, varsinkin, jos olisin erehtynyt treffailemaan lassukkaa.
jokaisen oma asia, mä en ota pihistelevää äijää joka ei tunne vastuuta naisestaan kumppanina, ja toiset sitten voi ottaa, jokaisen oma asia tämä on
Jos jostain syystä menisin nyt treffeille, niin kyllä mies ehdottomasti tekisi paremman vaikutuksen minuun jos vähintäänkin tarjoutuisi maksamaan ensitreffeillä. Tämä tosiaan viestisi siitä herrasmiesmäisyydestä. Nykyisin (kun olen jo vanha akka) olisi mihen köyhyys todella huono puoli. Siis jos olisi niin köyhä ettei olisi varaa maksaa sitä osuuttani.
Jos itse pyytäisin treffeille, niin sitten ainakin tarjoutuisin maksamaan ensimmäisenä.
Vieläkin vähän kaihertaa se, että ensitreffeillämme mieheni kanssa hän EI tarjoutunut maksamaan yhteistä karkkipussiamme, vaan otti tyytyväisenä vastaan ne markkani. Hän EI myöskään avannut minulle ovia. Muuten teki kyllä ihan hyvän vaikutuksen. Nykyisin kun menemme ravintolaan mies aina maksaa (vaikka meillä on yhteinen tili) ja ovetkin avautuvat. ;)
naisen vanhempien kuuluu maksaa, jotta saavat tyttärensä pois jaloista pyörimästä.