Muita, joiden mielestä F-securen Mikko Hyppönen on HOT?
Komea, asiantunteva, miellyttävän oloinen, karismaattinen. Todella hot. Varsinkin tämän Vastaamo-keissin yhteydessä hän on esiintynyt tosi fiksusti ja karismaattisesti. Siinä on mies minun makuuni. Poninhäntä ja silmälasit ehdotonta plussaa. Onko muita jotka fanittaa häntä?
Kommentit (54)
Jep, nyt se tuli todistetuksi. Mä on todellakaan ymmärrä naisten miesmakua. Väliäkö hällä, ku oon itekin mies.
Symppis ja ihana vaikka onkin saanut mainetta ja kunniaa, jotka voivat turmella.
Fanitan joo. Asiantuntemus ja mukavan oloinen käytös.
Tässä nähdään että niin sanotut jännä miehet ei oikeasti kiinnosta ketään
Mielenkiintoinen ketju. Ehkäpä minullakin on vielä toivoa terv IT-nörtti
Vierailija kirjoitti:
Jep, nyt se tuli todistetuksi. Mä on todellakaan ymmärrä naisten miesmakua. Väliäkö hällä, ku oon itekin mies.
Ihan mielenkiinnosta, mikä tässä on outoa?
Vierailija kirjoitti:
Fanitan joo. Asiantuntemus ja mukavan oloinen käytös.
Tässä nähdään että niin sanotut jännä miehet ei oikeasti kiinnosta ketään
No kyllähän ne joitain kiinnostaa, mutta vähemmistöä.
Erittäin miellyttävän ja älykkään oloinen. Skarppi tyyppi.
Älykkyys ja verbaalinen lahjakkuus on HOT.
No ei ole ruma mutta en pidä komeana. Inhoan pitkätukkaisia miehiä, varsinkin kun toi tukka on tuollainen rotan häntä. Mutta jos leikkauttaisi hiukset lyhyeksi niin voisin kerran vilkaista, enpä muuta.
Minä luulin, että on jotain 40, järkytyin, että on jo 51-vuotias.
Jotenkin nuorekas ja myös tosi karismaattinen!
Suurin osa Vastaamon rikollisia jahtaavista nörteistä on kilttejä miehiä, joista naiset eivät ole kiinnostuneet :(
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa Vastaamon rikollisia jahtaavista nörteistä on kilttejä miehiä, joista naiset eivät ole kiinnostuneet :(
Uikuttaminen ei sytytä.
Olemus ja asenne kertoo myös siitä, että tietotaitoa löytyy makuuhuoneenkin puolella.
Älykäs, hyvä puhuja, karismaattinen. Olen kuullut hänen puhuvan yläkoululaisille nettiasioista, erinomainen esiintyjä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Luuletko, että tavalliset naiset haluavat tyhjäpäisiä Hunks-tanssijoita?
Ainakaan itselleni em. miestyyppi ei kelpaa edes ulkoisesti.
Tää Hyppönen on älykäs, komea, asiantunteva, keskittymiskykyinen, johtaja, menestynyt, silti ilmeisesti myös uskollinen (yksityiselämästä en edes ole tiennyt, mut tässä ketjussa mainittiin pitkä avioliitto). Siinähän niitä?
Mua ei edes pitkä tukka häiritse, sehän sopii hänelle. Persoonallinen tyyli on hyvä juttu, eikä se hänellä mitenkään ole pois uskottavuudesta eikä tuo epäsiistiä vaikutelmaa.
Mut joo, tää kuvaus siis sopii ylipäänsä omaan miesmakuuni, sen alle meneviä on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kanssa aina tykännyt Mikko Hyppösestä. Ei muuten tunnu vanhenevan lainkaan.
En tiennyt hänen ikäänsä ja näyttää 60-vuotiaalta, onkin 51... sepä siitä "ei tunnu vanhenevan lainkaan" :D
60-vuotiaalta?? :DD
Helposti voisi uskoa vaikka nelikymppiseksi
No hyi saatana! Ihan hirvee ponihäntäinen luikku.
N25
Kyllä. Ihailen hyppöstä. On fiksu mies. Silmälasipäinen nörttikin voi olla todellinen alfa.
Tottakai on. Just tuommoiset miehethän on kuumista kuumimpia.
Ihan heittämällä!