Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuu, jos yrittäisit ottaa nokoset juuri nyt?

Vierailija
09.02.2014 |

Ihan tieteellisestä mielenkiinnosta kyselen. Että miten kosmos toimiikin niin, että jos äiti on hereillä kaikki toimii moitteettomasti, ja jos ajatteleekin nokosia, niin mikään ei toimi. :)

Yritin ottaa äsken nokoset. Ihan muutaman minuutin mittaiset. Sitten tapahtui; yhden piti päästä potalle, yhdellä meni leogauto rikki ja tietenkään ei osannut sitä korjata, itkevän nuken tutti meni hukkaan ja se jätettiin parkumaan keskelle lattiaa ja koira kerjäsi rapsutuksia sängyn reunalla kun mullahan ei selvästi ollut mitään muutakaan tekemistä kerran ehdin sängyllä pötkötellä.

Nousin ylös ja yhtäkkiä ei kenelläkään ole enää mitään ongelmia. Koiraakaan ei kiinnosta enää rapsutukset. Tässä oisin niinku niitä varten.  

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen torkkunut koko päivän. Sillä aikaa talo tyhjentynyt lapsista. Mies kuorsaa tyytyväisenä. Mitään ei ole tapahtunut.

Vierailija
22/23 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin nukkumaan, ei tapahtuisi mitään sen kummempaa. Itse asiassa olen tunnin päästä menossakin, koska pitää herätä töihin klo 01 ensi yönä. Nukun yleensä aina kun vaan pystyn, sen verran työajat verottaa =/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulisi tulipalo koska eines on nyt kovanaama paistinpannulla. Muuten voin nukkua vaikka aamuu n asti koska oon tänään yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän