Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kaveri sanoo, että vain Alpha mies voi saada naisia

Vierailija
29.10.2020 |

Koitin sanoa, että joka viikko kun käyn Prismassa, siellä on paljon miehiä perheensä kanssa eivätkä näytä miltään Alpha miehiltä. Nämä ovat kuulemma alistettuja ja jotenkin surkeita otuksia. (saaneet kuitenkin naisen silti? Ja lapsista päätellen lakanoiden välissäkin tapahtuu jotain?)

Onko tämmöinen ajattelu kovinkin yleistä? Vetoaako teihin voimakkaat ja vahvat miehet? Minusta nimenomaan hoikka mies on ihana. Ei mikään muskelimasa. Enkä tykkää isosta egostakaan tai liiasta itsevarmuudesta. En viitsinyt sanoa siitä mitään, kun tuntui olevan niin intohimoinen aihe hänelle.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina joskus parikymppisenä nostin painoja ja kilpailin judossa. Nykyään olen noin 10 kiloa kevyempi kaljamahainen keski-ikäinen mies. Naisseuraa on silti aina riittänyt. Eli uskoisin aika vahvasti, että se seuran saaminen on enemmän luonteesta ja käytöstavoista kuin hauiksen paksuudesta kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, siinäs ihmettelette nyt sitten kun miehet alkavat livenäkin puhua alfoista ja betoista. Syynä siihen on naisten totuuden kieltäminen ja miesten manipulointi – miehet eivät usko enää kohta mihinkään, mitä naiset sanovat, joten keksitään sitten omat, yksipuoliset teoriat.

Vierailija
4/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avainsana monikossa naisia. Se että on saanut vain yhden on näiden mielestä säälittävää ja tarkoittaa että mies on alistettu.

Vierailija
5/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on Charlie mies eikä Alpha mies, joka saa naisia.

Vierailija
6/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avainsana monikossa naisia. Se että on saanut vain yhden on näiden mielestä säälittävää ja tarkoittaa että mies on alistettu.

Ahaa. Ok. No tämä selventää. Ehkäpä iän myötä tuohon ajatteluun tulee joku muutos....

Vierailija
7/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoisa ap. Tämä ajattelu on suosittua niiden kokomustiin ja poplaerihin pukeutuneiden yksinäisen näköisten ongelmanuorten keskuudessa.

Vierailija
8/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina luullut, että puhumalla se nainen kaatuu. Kehitä verbaalista taitoasi, niin naisia alkaa kaatumaan

mies52v

Vierailija
9/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskeluaikoina joskus parikymppisenä nostin painoja ja kilpailin judossa. Nykyään olen noin 10 kiloa kevyempi kaljamahainen keski-ikäinen mies. Naisseuraa on silti aina riittänyt. Eli uskoisin aika vahvasti, että se seuran saaminen on enemmän luonteesta ja käytöstavoista kuin hauiksen paksuudesta kiinni.

No tätä mieltä minäkin olen! Tuntui niin kauhean rajoittuneelta ajatukselta ja varmasti on ahdistavaa myös niille miehille, jotka ajattelee että heidän pitää olla "kovia ja isoja", mutta eivät pääse siihen tavoitteeseen. Voipi olla että itsevarmuuden kasvamisen sijaan tuleekin itsevarmuuskato.

Vierailija
10/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko alfateoriaan, mutta ymmärrän miehen ajatusten pointin. Netistä ja Tinderistä on kyllä heti paljon vaikeampaa saada naisia, jos ei ole miehenä siellä kärkipäässä haluttavuudeltaan. Veikkaan, että suurin osa noista Prisma-pareistakaan ei ole tavannut Tinderissä tai vaikkapa Badoossa.

Vierailija
11/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina luullut, että puhumalla se nainen kaatuu. Kehitä verbaalista taitoasi, niin naisia alkaa kaatumaan

mies52v

Pitää myös osata olla sopivasti hiljaa. Ja olla vamppi. Silloin naisia riittää.

Vierailija
12/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvoisa ap. Tämä ajattelu on suosittua niiden kokomustiin ja poplaerihin pukeutuneiden yksinäisen näköisten ongelmanuorten keskuudessa.

Tää on jo reilusti parikymppinen nuorukainen, mutta entinen ongelmanuori eli silleen osuu ja uppoo. Ja seurustelee (yhden naisen kanssa) eli vähän ristiriitaista puhetta myös häneltä...  Mut joo. Kunhan ihmettelin, kun oon aina vähän jäljessä näistä jutuista... selvästi tuttua jo teille muille!

Vierailija
13/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tätä mieltä minäkin olen! Tuntui niin kauhean rajoittuneelta ajatukselta ja varmasti on ahdistavaa myös niille miehille, jotka ajattelee että heidän pitää olla "kovia ja isoja", mutta eivät pääse siihen tavoitteeseen. Voipi olla että itsevarmuuden kasvamisen sijaan tuleekin itsevarmuuskato.

Joo. Nimenomaan se itsevarmuus, että pärjää ja viihtyy yksinkin. Harva nainen haluaa olla miehelle joku palkinto, jonka saa suorittamalla elämää oikein.

Itse olen aina pitänyt naisia ihmisinä. Yleensä ne kirjainyhdistelmämiehet ovat sellaisia, joilla ei ole naisia edes kavereina. Pitävät varmaan naisia joinakin avaruusmuukalaisina, joihin ei voi suhtautua kuten ihmisiin suhtaudutaan.

Vierailija
14/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimissa ja kaksi lasta. Olen siis kaiken muun lisäksi vielä alfa-uros. OK.

Vierailija
15/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes kaveri elää omassa pikku maailmassaan. :) Ehkä olis mielenterveydelle parempi lopettaa muitten syyttäminen ja tommone uhriutuminen tai mitä toi ikinä on… M25

Vierailija
16/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman Alpha miehet. Päivän piristys.

Vierailija
17/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Hiljaa tietyistä asioista...

Vierailija
18/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies52v

-----------

Naisia alkaa kaatumaan?? Olet kyllä idiootti sovinistinen muinaisjäänne.

T. Tasa-arvoinen nainen 23

Vierailija
19/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Suora kysyminen antaa yleensä baarissa hyvän vastauksen:-) annat vain naiselle minuutin miettimisaikaa - räpläämällä kyselyn jälkeen vaikka omaa kännykkääsi. Naisen mieli on kuin jacobsonin elin, joka maistelee ja vie tietoa hajuelimeen..elimiä on sitten miehen yhtä vastaan tusina.

mies52v

Vierailija
20/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän alfaominaisuudet auttavat. Mutta niihin liittyy muutama väärinkäsitys.

Miehen ei tarvitse olla rikas, röyhkeä, lihaksikas tai isomunainen ollakseen alfa. Alfa-asema perustuu ajattelutapaan ja käyttäytymiseen. Kun

- olet sinut itsesi kanssa,

- tiedät, mitä haluat elämältä ja ihmissuhteilta

- tiedät, mitä tarjottavaa sinulla on,

- toimit arvojesi mukaan pelosta riippumatta,

- luotat kykyysi pärjätä vastoinkäymisistä huolimatta ja

- käyttäydyt ystävällisesti, avoimesti, assertiivisesti ja arvosi tuntien,

olet alfa täysin viis muista tekijöistä.

Kysymys kuuluu vain: oletko valmis tekemään sen psykologisen työn, jonka tämä muutos vaatii?