Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa tuli taloon, miten itse käyttäydyn?

Vierailija
09.02.2014 |

Eli, minulle tuli tänään kissa. Ihan aikuinen tyttö.

kuinka itse käyttäydyn? Olenko vaan paikallaan/teen omia juttuja ilman että huomioin kissaa vai menenkö sen luokse?

nyt se on nuuskinut paikkoja, tottakai aika hämmentynyt on.

miten saisin kissalle mukavan turvallisen olon, että tottuu minuun ja uuteen kotiinsa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni ihan normaalia. sitä vähän jännittää ja pelottaa, ja varmistelee, että olet vielä siinä. ihan varmasti tuo yömaukuminen vähenee. ja tosiaan, jännittävissä tilanteissa (esim. automatkat, uusi koti) vessakäynnit vähenee, en ymmärrä miksi. luulisin, että tulisi helposti hätäpissat, mutta sitä pantataan kyllä ihan urakalla.

Vierailija
22/29 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvettiin ne pelletit ja kunnon hiekkaa tilalle. Meidän kissat ei suostu pellettiin pissata, eläinrääkkäystä on pelletti. Hyvää jos kissa hyväksyy sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa jollain olla pellettiä housussa, kun noin kiukuttaa..

Vierailija
24/29 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kissa on laskeutunut? Siis tottunut.

Vierailija
25/29 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ala varomaan, totuta kissa heti alusta lähtien talon äänille. Anna olla rauhassa jos selkeästi välttelee. Kyllä kisu itse tekee tuttavuuden kanssasi ennemmin tai myöhemmin ja oppii luottamaan.

Nimim 2 kissaa itsellä.

Vierailija
26/29 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

me otettiin kaksi kissaa reilu pari vuotta sitten, ja suurimman osan ensimmäisistä päivistä viettivät kahdestaan jossain kaapin tai sängyn alla, vaikkeivät meitä pelänneet tai vierastaneet. pikkuhiljaa olivat enemmän esillä, annettiin siis ihan rauhassa totutella uuteen kotiin ja uuteen elämään.
eli anna kissan olla rauhassa mutta jutustele (vaikka tuntuisikin tyhmältä) ja ole "tavattavissa" :-)

Vierailija
27/29 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tulee sun luo kun on valmis. Elä ihan normalisti vaan, ja onnea uudesta ihanasta eläinkaverista! :)

Vierailija
28/29 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastaajille! nyt se kisu tuossa vieressä makoilee ja kehrää :)

mutta kun rappukäytävästä kuuluu ääniä, se on tosi pelottavaa, toivottavasti tottuu...

Vierailija
29/29 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kissanhiekkaa pönttöön. Menee putket tukkoon ja sitten kaivetaankin lompakkoa jos joutuu avaamaan noita isoja viemäreitä talossa. Huonolla tuurilla alakertaan tulee pas.. no tiedät varmaan mitkä lattialle ja niiden siivous maksaa lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän