Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva 40+ vuotiaana?

Vierailija
29.10.2020 |

Meillä on ennestään lapset 6v ja 14v. Olemme puhuneet vielä yhdestä. Itse täytän pian 41v, eli kiire tulisi. Jos enää edes raskautuisin. Olen terve ja normaalipainoinen.

Miten teillä on raskaudet menneet 40+ iässä? Kuinka nopeasti tulitte raskaaksi? Entä synnytykset? Miten jaksoitte vauvan kanssa valvomiset jne?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojen mukaan 20% yli 40-vuotiaista tulee raskaaksi vuoden kuluessa yrittämisen aloittamisesta.

Vierailija
2/30 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saihan tuksukin just lapsen, v

42v ylipainoinen (ex?)-alkkis/sekakäyttäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 45 v miehen siittiöt tuottavat enemmän mm skitsofreenikkolapsia. En suosittele

Vierailija
4/30 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on tarpeeksi nuori niin onnistuu. Mutta vanhan miehen kanssa en suosittele, koska häneltä pettää todennäköisesti terveys ja motivaatio vanhemmuuteen jo ennen lapsen teini-ikää.

Vierailija
5/30 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain esikoisen 22-vuotiaana, nuoremmat 40- ja 42-vuotiaana, kaikki puolen vuoden sisällä yrityksen aloittamisesta. Valvomista jaksaa huonommin kuin nuorena, muuten en ole huomannut eroa (negatiivisessa mielessä), plussaa etten stressaa ja oleviin epävarma enää kuin ekan kanssa.

Vierailija
6/30 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mieheni ole nuori, 44v. Mutta hän tykkää lapsista ihan hulluna ja jaksaa touhuta niiden kanssa aamusta iltaan. Hän sitä vauvaa haluaisi vielä minua enemmän. Häneltä ei motivaatio ainakaan ole loppumassa, ehkä itse mietin, miten jaksan yövalvomiset, kun ei ne 5-6v sitten helppoja olleet, vaan aika kamalia.

Ap

Vierailija
7/30 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 vuotiaana raskaaksi yhdestä kerrasta kun kumi unohtui, kesken 7+6

Vierailija
8/30 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 42v kun sain ainokaiseni, mies 44v. Puolitoistavuotta meni yritykseen. Raskaus oli helppo, lapsi terve ja helppo ja kumpikin on jaksanut vallan mainiosti. Lapsi on nyt 6v. 

Vierailija
9/30 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kovasti haluatte, mikäs siinä. Itse kävisin kaikki seulonnat raskauden aikana.

Vierailija
10/30 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mieheni ole nuori, 44v. Mutta hän tykkää lapsista ihan hulluna ja jaksaa touhuta niiden kanssa aamusta iltaan. Hän sitä vauvaa haluaisi vielä minua enemmän. Häneltä ei motivaatio ainakaan ole loppumassa, ehkä itse mietin, miten jaksan yövalvomiset, kun ei ne 5-6v sitten helppoja olleet, vaan aika kamalia.

Ap

No siinä rajoilla on että onko liian vanha vai ei. Jos hän on todella motivoitunut niin ehdottomasti sitten vaan raskautta alulle ja heti.

Vierailija
11/30 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

42-vuuotiaana sain viiidennen lapsen, ikäeroa tuli 6 vuotta toiseksi nuorimpaan. Tulin helposti raskaaksi, odotusaika sujui hyvin ja olin töissä  äitiysloman alkuun asti. Jouduin sektioon perätilan takia, mutta toivuin siitä nopeasti. Vauvalla oli koliikkia, mutta sekin aika sujui rutiinilla. Lapsi on nyt 18-vuotias. Ei mulla ole mitään negatiivista sanottavaa asiasta.

Vierailija
12/30 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en ymmärrä mutta jokainen tyylillään jos ei halua jo tuossa iässä elää vain itselleen.

Vierailija
13/30 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

42 vuotiaana raskaaksi yhdestä kerrasta kun kumi unohtui, kesken 7+6

Pohjalla yksi keskenmeno ja yksi syntynyt terve lapsi.

Vierailija
14/30 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä seulontoja on tarjolla esim. 42- vuotiaalle odottajalle?

Nimin. viimeksi raskaana 25- vuotiaana.

Vierailija
15/30 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti en ymmärrä mutta jokainen tyylillään jos ei halua jo tuossa iässä elää vain itselleen.

Tämän kanssa juurikin itse kipuilen. Mies olis valmis alkamaan yrittämään vaikka heti. 

Ap

Vierailija
16/30 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen? Vai muunsukupuolinen?

Vierailija
17/30 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 45 v miehen siittiöt tuottavat enemmän mm skitsofreenikkolapsia. En suosittele

Näytä ikis vielä linkki tähän 'faktaan.

Vierailija
18/30 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilusti yli 40 v nuoremman miehen kanssa. Hyvin meni. Kiitollinen.

Vierailija
19/30 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä seulontoja on tarjolla esim. 42- vuotiaalle odottajalle?

Nimin. viimeksi raskaana 25- vuotiaana.

Ihan normaalit ultrat. Neuvolan mukaan erityisempiä seuloja aletaan käyttää vasta kun äiti on 45v täyttänyt. 

Vierailija
20/30 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

41-vuotiaana raskaaksi kolmen yrityskierron jälkeen. Terve lapsi, tosin synnytys piti käynnistää yliaikaisena, mutta muuten meni hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan