Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentuneet hoi!

Vierailija
29.10.2020 |

Vaikuttaako vuodenaika mielialaanne?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa. Keväät on kamalia.

Vierailija
2/9 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, syksyllä ja talvella voin hieman paremmin. Ennen kevät oli vaikeaa aikaa, kun vielä kärsin yksinäisyydestä. Nykyään haluankin vain olla yksin ja kevät on yllättäen jotenkin alkanut piristää ja suunnittelen juttuja, joita tehdä kesällä. Sitten kun se kesä koittaa, en kuitenkaan pysty tai jaksakaan tehdä melkein mitään ja se masentaa todella paljon. Eli kesä on ollut mulle viime vuosina huonoin vuodenaika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutamana vuonna iskenyt ja pääasiassa joulun tienoilla, pahimmillaan alkanut syksyllä.

Niin nytkin. Harmillisesti samaan aikaan kuin mut pistettiin työhön valmennukseen, iskee tää, että kaikki tekeminen tuntuu vaan ihan mahdottomalta.

No olihan tossa jo yksi talvi väliä. Onko muilla keinoja millä helpottaa tai "parantaa" itseään?

Vierailija
4/9 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesän ihan pahin, vihaan kesää.

Vierailija
5/9 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena ja teininä vaikutti voimakkaasti. Ei ole enää vuosiin vaikuttanut.

Vierailija
6/9 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut vaikutusta.

Vierailija
7/9 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää syksyn pimeys on ihanaa aikaa. Kevään valoisuus ärsyttää ja väsyttää. En tiedä miksi. Syksyllä ja talvella olen pirteämpi.

Vierailija
8/9 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuu on syvältä.

Vierailija
9/9 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää syksyn pimeys on ihanaa aikaa. Kevään valoisuus ärsyttää ja väsyttää. En tiedä miksi. Syksyllä ja talvella olen pirteämpi.

Ennen syksyt olivat minulle kamalia, nyt oikeastaan paras vuodeaika. Teen omiin nimiini hommia, jotka painottuvat vahvasti kevääseen ja kesään, syksyllä hommien hiipuessa on ikäänkuin lupa alkaa pikkuhiljaa talviunille odottamaan uutta sesonkia. Parasta on hiljainen, rauhallinen, turvallinen pimeys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme