Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi siivooja meikkaa töihin?

Vierailija
29.10.2020 |

Olen ihmetellyt miksi siivoojamme meikkaa töihin. Kunnon pakkelit naamassa aina. Ihan kuin olisi juhliin menossa tai kuvaamassa jotakin Instagramia varten itseään. Yrittääkö nostaa omaa tasoansa meikeillä kun on pelkkä siivooja? Ajatuksia!

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi hitossa ei meikkaisi? Tyhmä kysymys.

Vierailija
22/44 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan siivooja?!? Kukaan ihminen ei ole toista parempi oli työ mikä hyvänsä.

Muistan kun aikoinaan ex-mieheni pilkkasi työtäni, ja kuinka ollakkaan....hänen oma työnsä loppui ja joutui vähän aikaa tekemään minun työtäni. Ei pilkannut enää, karma iski takaisin. Niin, ja meikkaan töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha,täytysköhän meikata huomenna vahvemmalla kädellä,olen siivooja,p.o.tilahuoltaja,enkä ole edes nuori,vaan keski-iän ohi jo ajanut.

Olikohan kyse minusta.Teen osa-aikatyötä kolmena päivänä viikossa,konttorisiivpusta...ja meikkaan.

Vierailija
24/44 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut meikkaa-jotkut ei.monessa yrityksessä helpompi päästä töihin kun on edustavan näköinen. ite meikkasin ku tein töitä, sain helposti työtä ja sain palkkaa hilattua ylöspäin, kun vaihdoin parempaan duuniin.

työn haussa on väliä vaateil ja meikil. joskus olin työhaastattelu jonos ja näin ihmisiä verkkareis likasis ym- eivät ehkä ajatelleet et voi vaikuttaa työnsaantiin  ja palkkatasoon.

Vierailija
25/44 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kotirouva meikkaa, kun lähtee viemään roskapussia katokseen tai naapurikorttelin maitokauppaan?

Vierailija
26/44 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mä ihmettelen täydessä biletyspakkelissa töissä olevia sairaan- ja lähihoitajia. TAYSissa ainakin sellaisia, joilla kaikki tekoripset, contourit ja highlighterit ym. pakkelit naamassa. Todella ällöttävää. Ihan TAKUULLA varisee meikkiä pitkin poikin, sen verran olen itsekin elämässäni pakkeloinut, että tiedän. Sais kieltää tuommosen. Niin epähygieenistä ja ammattitaidottoman näköistä.

Vierailija
27/44 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mä ihmettelen täydessä biletyspakkelissa töissä olevia sairaan- ja lähihoitajia. TAYSissa ainakin sellaisia, joilla kaikki tekoripset, contourit ja highlighterit ym. pakkelit naamassa. Todella ällöttävää. Ihan TAKUULLA varisee meikkiä pitkin poikin, sen verran olen itsekin elämässäni pakkeloinut, että tiedän. Sais kieltää tuommosen. Niin epähygieenistä ja ammattitaidottoman näköistä.

Koukkuniemessä nuorten lähihoitajien muotia ovat verhomaiset ripsienpidennykset. 

Meikkaava siivooja minäkin :)

Vierailija
28/44 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos alapeukusta tähän! Taidat olla se yks hoitsu, joka täyttää ton kuvauksen plus jäätävät maalatut lakupötkökulma”karvat” 😂 en unohda lärviäs ikinä, ja tätä en sano hyvässä mielessä.

Vierailija
29/44 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisellä toimistolla oli näitä! Nuoria balttipimuja, täydessä tällingissä ja tiukasti istuvissa työvaatteissa. Mukavia olivat kyllä eikä työnjäljessä ollut valittamista.

Eikös venakot mene uimahallissa paksusti meikattuna?

Vierailija
30/44 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi oli kaupan kassa nyt sitten siivooja. :D

Meikkaako kaupan kassat? Eivätkö he olekaan töissä vain suihkun raikkaana?

Vierailija
31/44 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule. Kaupungilla.

Kyllä tulee. Kesät on hirveitä kun tehdään perussiivouksia.

Vierailija
32/44 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kotirouva meikkaa, kun lähtee viemään roskapussia katokseen tai naapurikorttelin maitokauppaan?

Aito kotirouva käy viemässä roskapussin aamutakissa tupakkaa polttaen kännykkää räpläten ja papiljotit päässä.

Vierailija
33/44 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että sinulla olisi jotakin kysyttävää.

Vierailija
34/44 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen olivat trollitkin parempia.

Wanhat hyvät Juha Sipilän ajat!

Vierailija
35/44 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule. Kaupungilla.

Kyllä tulee. Kesät on hirveitä kun tehdään perussiivouksia.

Ok. Mä en ole kesäisin töissä, muina vuodenaikoina ei tule hiki niissä perussiivouksissakaan.

Vierailija
36/44 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi töissä ennen siivoomassa joku 40-50v nainen joka oli kieltämättä hyvin varusteltu ja ei pukeutunut ihan ohjesäännönmukaisiin firman rytkyihin, useasti tuli sen jälkeen käytyä vessassa tarpeilla, sen verran hyvin sen rinnat piirtyivät kanfasta vasten ja nortin natsat kun olisi saanut suuhun.

Vierailija
37/44 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten aina siivoojasta moni ajattelee, että mikä reppana se onkaan. Miksi joku siivooja nyt viitsisi meikata? Mitä ihmettä? Miksi ei? Siivooja voi olla opiskelija, joka siivouksen jälkeen rientää luennolle ja rahoittaa opiskelujaan. Siivooja voi olla entinen lakimies, joka entisissä töissä ollessaan tottui meikkaamaan, mutta halusi hyppää oravanpyörästä burnoutin jälkeen pois. Siivooja voi olla entinen työtön, joka sen sijaan, että syleksisi kattoon yt-neuvottelujen jälkeen, otti ilolla vastaan mitä tahansa työtä. Siivooja voi olla pitkään alalle kouluttautunut ja tykätä työstään. Siivooja voi tehdä siivousta toisena työnään ja siivouksen jälkeen menee toiseen työhön, jotta saa rahoitettua lasten opinnot tai kerättyä rahaa ostaakseen asunnon. Vain siivooja? Siivooja ei saisi meikata? Vedä sinä nyt se pääsi sieltä pusikosta pois ja tule nykypäivään hyvä ihminen!

Vierailija
38/44 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on haarakonttori firman vessassa. 100€ per laaki. Siksi.

Vierailija
39/44 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalveluammatti. Jos osaa siivota ja on kunnon välineet niin siinä ei tule hiki. On hyvin leppoisaa työtä. Voittaa 6-0 konttorissa kitumisen.

Vierailija
40/44 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten aina siivoojasta moni ajattelee, että mikä reppana se onkaan. Miksi joku siivooja nyt viitsisi meikata? Mitä ihmettä? Miksi ei? Siivooja voi olla opiskelija, joka siivouksen jälkeen rientää luennolle ja rahoittaa opiskelujaan. Siivooja voi olla entinen lakimies, joka entisissä töissä ollessaan tottui meikkaamaan, mutta halusi hyppää oravanpyörästä burnoutin jälkeen pois. Siivooja voi olla entinen työtön, joka sen sijaan, että syleksisi kattoon yt-neuvottelujen jälkeen, otti ilolla vastaan mitä tahansa työtä. Siivooja voi olla pitkään alalle kouluttautunut ja tykätä työstään. Siivooja voi tehdä siivousta toisena työnään ja siivouksen jälkeen menee toiseen työhön, jotta saa rahoitettua lasten opinnot tai kerättyä rahaa ostaakseen asunnon. Vain siivooja? Siivooja ei saisi meikata? Vedä sinä nyt se pääsi sieltä pusikosta pois ja tule nykypäivään hyvä ihminen!

Siivooja voi myös olla ammattitaitoinen ihminen joka pitää työstään ja kokee sen tärkeäksi. Terveisin meikkaava sairaalassa työskentelevä laitoshuoltaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän