Tapailumiehelle linssikeittoa?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Voi aiheuttaa ilmavaivoja.🤢
Aika moni ruoka-aine voi. Joten mitäpä ehdotat ruoaksi?
Kai on vielä sosekeittoa? Sitä iänikuista. Onhan?
Syökää te naiset niitä vauvasoseitanne, syödä voi terveellisesti muutenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tapailu loppuisi siihen. T.mies
Joo, saat tällaiset karsittua heti pois!
Jos haluat karsia ruoka-aineallergikot niin se kertoo vain karsijasta.
Kukaan ei ole puhunut mitään allergioista, nyt keksit tuon omasta päästäsi.
Miehellä ei siis ole ruoka-aineallergioita, enkä itse saa ilmavaivoja linsseistä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei siis ole ruoka-aineallergioita, enkä itse saa ilmavaivoja linsseistä. Ap
Älä vastaa tuolle trollille.
Seurustelun alussa tarjosin lihaani-miehelle linssikookoscurrya, joka oli tehty vihreistä linsseistä, sipulista, kukkakaalista, perunasta, porkkanasta ja pinaatista (plus kookosmaito). Se näyttää epäilyttävältä, mutta on tosi hyvää. Mies maistoi ja tykkäsi. Nykyään se ruoka on yksi hänen lempiruuista ja mieskin on aviomies. Oon oikein tyytyväinen siihen, ettei puoliso ole ronkeli, vaan kaikki maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Sopii hyvin, jos et halua jatkaa tapailua.
Juuri näin. Itse saattaisin jopa käyttää väkivaltaa, jos tapailukumppani yrittäisi lpukata minua tarjoamalle tuollaista emeettistä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii hyvin, jos et halua jatkaa tapailua.
Juuri näin. Itse saattaisin jopa käyttää väkivaltaa, jos tapailukumppani yrittäisi lpukata minua tarjoamalle tuollaista emeettistä paskaa.
Väkivaltaiset miehet on hyvä erottaa joukosta jo heti aluksi. Joten linssikeitto kiehumaan, siskot!
Ap kaasuttelee kotonaan varmaan niin paljon, ettei ole huomannut asiaa. Kaasuttelija ei vaan ole kovin kiinnostava seksissä. Eniten kaasua tuottavaa ruokaa, tosi järkevää.