Mies ei löydä ruokaa.
Kirjoitatteko tekin jääkaapin oveen tai pöydälle lapun missä selostatte mitä ruokaa jääkaapissa on ja miten se pitää valmistaa tai lämmittää?
Kommentit (50)
En. Mies on meillä pääasiallinen ruoanlaittaja joten tietää yleensä jääkaapin sisällön paremmin kuin minä.
Jo ei jääkaapista löydä silmiensä edestä ruokaa niin vie optikolle
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa jos olet naimisissa kehitysvammaisen kanssa. Niistäkin osa käy ihan töissäkin
Osa on ihan hallituksessakin.
Vierailija kirjoitti:
Miten voitte seksuaalisesta haluta jotakuta noin avutonta?
Tortun syöminen kyllä onnistuu.
Ei ne miehet "ole" sellaisia. Ne alkaa sellaisiksi kun ämmät passaa. Vähemmän vaan tarvii tehdä ite kun muija kantaa sapuskaa pienimmästäkin vihjeestä kaverille.
Vierailija kirjoitti:
Ei sentään. Joskus jääkaappimme tuntuu kuitenki hänestä tosi suurelta, kun huutelee että missä se juusto on. Vastaan aina että jos ei noin pienestä tilasta löydä juustoa niin sitten varmaan joutuu olla ilman.
Meidän jääkaappi on joskus niin täynnä, että sieltä on vaikea löytää etsimäänsä, jos se ei satu olemaan eturivissä. Mutta jos on minun pakkaama jääkaappi, on yleensä eturivissä kaikki sellainen, mitä on tarkoitus syödä vuorokauden sisällä. Mieheni osaa kyllä etsiä sieltä vähän peremmältäkin haluamaansa, mutta lapsia pitää joskus auttaa.
Me käytiin kylässä ja siellä oli käyttöohjelappusia joka paikassa. Valokatkasijat, pistorasiat, töpselit, telkkari ja vessa oli laputettu. Tän ketjun myötä ehkä ymmärrän miksi.
Meillä mies löytää ruuat jääkaapista, kunhan ne on tarkasti tutulla paikallaan. Jos eri paikassa, niin ei löydä tai näe, vaikka katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän monet miehet ovat sellaisia! Mulla appi on semmonen. Samoin yks toinen mies.
Niiden äidit ja vaimot joutuvat pitää huolta ruuasta ja selostaa.
Appi on sellainen että saattaa olla nälissään koko päivä ja vasta kun anoppi tulee illalla kotiin niin odottaa et se saa ruoka
Laiskuushan tuossa on syynä. Jotkut miehet menevät aina siitä, mistä aita on matalin ja jotkut naiset kokevat itsensä tärkeiksi, kun voivat tehdä kaikki kotityöt.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies löytää ruuat jääkaapista, kunhan ne on tarkasti tutulla paikallaan. Jos eri paikassa, niin ei löydä tai näe, vaikka katsoo.
Toivottavasti et ole ainakaan hankkinut lapsia tällaisen kanssa, koska adhd tai asperger voi periytyä. Ei muuten ole täysin normaali ihminen tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
En. Mies on meillä pääasiallinen ruoanlaittaja joten tietää yleensä jääkaapin sisällön paremmin kuin minä.
Kuinka iso jääkaappi teillä oikein on, jos ei yhdellä silmäyksellä näe sisältöä? Joillakin on vaikeaa elämä.
Vähän on vaikeuksia, kun pitäisi taivuttaa päätä, että näkisi sinne hyllyjen perälle. Tai niille hyllyille, joihin minä näen suoraan.
Kyllä mies nyt ruuan toki aikaan saa, mutta ainesosat saattaa muuttua toisiin, helpommin löydettäviin.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa jos olet naimisissa kehitysvammaisen kanssa. Niistäkin osa käy ihan töissäkin
Kehitysvammainen ei kirjoittaisi näin mautonta viestiä.
En laita lappua, vaan selitän ja näytän. Katso, tässä sinikantisessa rasiassa on paistettua kanaa ja katso, tässä alahyllyllä on kattilassa riisiä. Tässä on tätä valmissalaattia pussissa, ota sitä.
Muuten mies ei muka löydä ruokaa kaapista. Ei tajua katsella eri rasioihin tai ei näe niitä. Tai laittaa viestiä minulle töihin, että mitä mun pitäisi syödä.
Vierailija kirjoitti:
osaa mies kauppaankin mennä
Entä miten kuivaksi opettelu?
Vierailija kirjoitti:
Vähän on vaikeuksia, kun pitäisi taivuttaa päätä
Jos hän makaisi vatsallaan sohvalla vaan? Tai selällään lattialla?
Tai jos pidät sylissä niin että tuet hänen päätään?
Vierailija kirjoitti:
En laita lappua, vaan selitän ja näytän. Katso, tässä sinikantisessa rasiassa on paistettua kanaa ja katso, tässä alahyllyllä on kattilassa riisiä. Tässä on tätä valmissalaattia pussissa, ota sitä.
Muuten mies ei muka löydä ruokaa kaapista. Ei tajua katsella eri rasioihin tai ei näe niitä. Tai laittaa viestiä minulle töihin, että mitä mun pitäisi syödä.
Ei jumalauta. Sanoisin että syö vaikka kynsiäs jos et muuta keksi.
Kamalaa. Onko teillä lapsia? Voitko jättää lapsia koskaan isänsä vastuulle?
Entä jos sairastut, mies ei pysty susta huolehtimaan.