Mies ei löydä ruokaa.
Kirjoitatteko tekin jääkaapin oveen tai pöydälle lapun missä selostatte mitä ruokaa jääkaapissa on ja miten se pitää valmistaa tai lämmittää?
Kommentit (50)
Otan osaa jos olet naimisissa kehitysvammaisen kanssa. Niistäkin osa käy ihan töissäkin
Kiva tietää, että on miehelläni lajitovereita. Mies DI, kaikinpuolin viisas ja ihana, mutta ei myöskään osaa etsiä jääkaapista ruokaa. No, yksi puute suotakoon , mutta onhan se huvittavaa. Myös jätteiden kierrätystä on harjoiteltu pitkään ja ehkä kohta alkaa sujua :)
Meillä mies vastaa ruualaitosta ja kaupassa käymisestä.
En, mutta meillä on edellinen ostoslista jääkaapin ovessa jossa lukee tyyliin:
ma: lohi ja muusi
ti-ke: makaronilaatikko
to: kanaa uuniin.
Minä osaan ostaa tuon mukaan ja mieskin osaa valmistaa, tulee myös kasvislisukkeet tai salaatti vaikkei niitä ole kirjattu. Tai osaa mies kauppaankin mennä, mutta mä siellä useinmmin käyn.
Miten voitte seksuaalisesta haluta jotakuta noin avutonta?
Jos leivän viereen nälkään kuolee niin omapa on vikansa!
Joo rouva on tämmönen passattava ressukka, välillä tuntuu että olen 2 taaperon ja 1 teinitytön yh isä...
Vierailija kirjoitti:
Miten voitte seksuaalisesta haluta jotakuta noin avutonta?
Ehkä heillä on käyttöohjeet tatuoituna vatsaan, niin mies tietää mitä pitää tehdä.
Yllättävän monet miehet ovat sellaisia! Mulla appi on semmonen. Samoin yks toinen mies.
Niiden äidit ja vaimot joutuvat pitää huolta ruuasta ja selostaa.
Appi on sellainen että saattaa olla nälissään koko päivä ja vasta kun anoppi tulee illalla kotiin niin odottaa et se saa ruoka
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän monet miehet ovat sellaisia! Mulla appi on semmonen. Samoin yks toinen mies.
Niiden äidit ja vaimot joutuvat pitää huolta ruuasta ja selostaa.
Appi on sellainen että saattaa olla nälissään koko päivä ja vasta kun anoppi tulee illalla kotiin niin odottaa et se saa ruoka
Appi on pulassa jos vaimonsa kuolee.
Tuttavamies on tällainen. Nyt kun vaimollaan alkanut muistisairaus, ovat ihan pulassa syömisten kanssa.
Mun miehellä sama vika.. ei voi mitään. Pitää yrittää ymmärtää.
En kestäisi noin avutonta miestä! Toki vanhoilla ihmisillä yleisempää.
Jos ihminen ei osaa itse huolehtia edes omasta ravinnonsaannistaan, niin miten se pystyy mihinkään muuhunkaan?
Ei sentään. Joskus jääkaappimme tuntuu kuitenki hänestä tosi suurelta, kun huutelee että missä se juusto on. Vastaan aina että jos ei noin pienestä tilasta löydä juustoa niin sitten varmaan joutuu olla ilman.
En.