Miksi miehet ei voi käyttää ensin vajaata purkkia (käsisaippua, deodorantti, suihkusaippua tms) loppuun ja vasta sitten ottaa uutta käyttöön?
Olen huomannut saman useamman miehen kohdalla, kyse ei siis ole poikkeustapauksista.
Miehet katsoo, että "jaaha, käsisaippua alkaa lähennellä loppuaan, käyn ostamassa uuden" eikä siinä mitään, hyvä homma kun ostavat hyvissä ajoin, mutta miksi se pitää ottaa käyttöön heti ja jättää se vajaa siihen viereen? Lopulta kylpyhuone pursuilee avatuista puteleista.
Tavallaan söpöä ja hassua, mutta en vaan ymmärrä - MIKSI niin moni mies toimii juuri noin?
Kommentit (41)
Mä teen samoin, olen nainen.
Hajuvesiäkin vaikka kuin monta avattua...
En tiedä. Paska tapa, oli tekijä kuka tahansa.
Saako mies käskeä aloittajaa käyttämään tiettyä kosmetiikkaa tietyssä järjestyksessä? Aivan.
Olet psykopaattialistajasikanarsisti
Minäkin teen noin, kivaa saada vaihtelua esim suihkugeelin tuoksuun ja siksi avata se uusi purkki. Ne kun tuppaa kestämään kaaaaauan.
Itse olen nainen ja harrastan samaa :D
Vierailija kirjoitti:
Kyselee nainen jolla 25 purkkia auki..
Tottakai useampia eri tarkoituksiin olevia purkkeja saa olla auki samaan aikaan, mutta eihän nyt tarvitse kahta samaa käsisaippuaa eri tuoksuisina käyttöön samanaikaisesti.
T. Ap
Montakos kosmetiikkatörppöä aloittajalla on kaapeissaan?
Mulla on varmaan kymmenen avattua huulipunaakin.
N 33
Mun mies tekee sitä koska tietää että sen pitää laittaa uusi tilalle. :D esim mehua pitää aina jättää loraus sinne purkin pohjalle jottei hänen tarvitse roudata sitä kierrätykseen ja laittaa mehua ostoslistalle.
Me kaikki tiietään, et se pohjalle jääny saippua, hammastahna tai maito o likasta! :D Millane ihmine käyttää saippuaa, joka o koskenu purkin pohjaa? :D M25
En ole koskaan törmännyt tällaiseen. Kerro ap lisää näistä miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Saako mies käskeä aloittajaa käyttämään tiettyä kosmetiikkaa tietyssä järjestyksessä? Aivan.
Okei. Oliko aloitus niin kamalaan sävyyn kirjoitettu, että ansaitsin tuollaisen tittelin? 💀
T. Ap
Miksi tästäkin pitää tehdä sukupuolikysymus? Millä logiikalla tämä on sellainen? Liittyy enemmän ihmisen persoonaan ja mieltymyksiin, kuin 23. kromosomipariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Oliko aloitus niin kamalaan sävyyn kirjoitettu, että ansaitsin tuollaisen tittelin? 💀
T. Ap
Paskayleistyksiin sen mukaiset vastauksetkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai useampia eri tarkoituksiin olevia purkkeja saa olla auki samaan aikaan, mutta eihän nyt tarvitse kahta samaa käsisaippuaa eri tuoksuisina käyttöön samanaikaisesti.
T. Ap
Sellainen ihminen joka haluaa vaihdella saippuaa/sen tuoksua/sen koostumusta jne. Nämä ovat henkilökohtaisia valintoja ja perustuvat mieltymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan törmännyt tällaiseen. Kerro ap lisää näistä miehistä?
Karvaisia, jotkut vähemmän karvaisia, yhdellä siniharmaat silmät, toisella vihertävät, kolmannella 45 koon jalka, yksi on maanviljelijä, yhdellä kaksi lasta.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tekee sitä koska tietää että sen pitää laittaa uusi tilalle. :D esim mehua pitää aina jättää loraus sinne purkin pohjalle jottei hänen tarvitse roudata sitä kierrätykseen ja laittaa mehua ostoslistalle.
Vaimo harrastaa samaa. Erityisen huvittuneena olen seuraillut myös tuota vessapaperikikkailua. Jostakin syystä tyhjän vessapaperirullan ottaminen pois telineestä ja uuden laittaminen tilalle on aivan ylivoimaista joten lopputulos on lähes joka kerta se että telineessä on rulla jossa on 1-2 palaa jäljellä ja vieressä pesukoneen reunalla uusi, vasta aloitettu rulla.
Ainoa todellinen harmituksen aihe tuossa on se, että kun on päältä täytettävä kone niin välillä se uusi rulla päätyy koneeseen ja jos et huomaa sitä kun täytät koneen niin kaikki vaatteet ovat ihan paperimöhnässä.
Ei mun mies tee noin. Enkä minäkään. Eikä lapsetkaan.
Ostelen (ja mieskin ostaa) tarjouksesta useamman saippuan tai shampoon kerralla, laitan ne kaappiin varastoon. Sieltä sitten otetaan kun edellinen loppuu.