Miksi miehet ei voi käyttää ensin vajaata purkkia (käsisaippua, deodorantti, suihkusaippua tms) loppuun ja vasta sitten ottaa uutta käyttöön?
Olen huomannut saman useamman miehen kohdalla, kyse ei siis ole poikkeustapauksista.
Miehet katsoo, että "jaaha, käsisaippua alkaa lähennellä loppuaan, käyn ostamassa uuden" eikä siinä mitään, hyvä homma kun ostavat hyvissä ajoin, mutta miksi se pitää ottaa käyttöön heti ja jättää se vajaa siihen viereen? Lopulta kylpyhuone pursuilee avatuista puteleista.
Tavallaan söpöä ja hassua, mutta en vaan ymmärrä - MIKSI niin moni mies toimii juuri noin?
Kommentit (41)
Kamalan vihamielisiä kommentteja, vaikka en edes kirjottanut avausta vihamielisesti vaan uteliaana. Rakastan miestäni ja pidän tuota toimintaa omalla tavallaan söpönä, vaikka se minua välillä hieman ärsyttääkin.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Me kaikki tiietään, et se pohjalle jääny saippua, hammastahna tai maito o likasta! :D Millane ihmine käyttää saippuaa, joka o koskenu purkin pohjaa? :D M25
Joo, ja viinapullosta ei koskaan saa juoda sitä viimeistä annosta. Juuri siitä tulee päänsärky ja krapula.
Minulla naisena on useita huulipunia, tuoksuja, voiteita yhtäaikaa käytössä, mutta ne ovat erilaisia. Samanlaisen tuotteen avaaminen kun edellinen vielä käyttämättä on kieltämättä huono tapa.
Ihan kaikilla naisilla on kylpyhuoneet täynnä vittutuppoa ja turhaa kosmetiikkaa? Miksi näin naiset?
Miehet katsoo, että "jaaha, käsisaippua alkaa lähennellä loppuaan, käyn ostamassa uuden" eikä siinä mitään, hyvä homma kun ostavat hyvissä ajoin, mutta miksi se pitää ottaa käyttöön heti ja jättää se vajaa siihen viereen? Lopulta kylpyhuone pursuilee avatuista puteleista.
Laita se uusi just avattu johonkin peilikaapin päälle tai muualle vähän kauemmas hankalaan paikkaan, niin ehkä sitten vanha tulee käytettyä ensin loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mies tee noin. Enkä minäkään. Eikä lapsetkaan.
Ostelen (ja mieskin ostaa) tarjouksesta useamman saippuan tai shampoon kerralla, laitan ne kaappiin varastoon. Sieltä sitten otetaan kun edellinen loppuu.
Näin itsekin teen ja se on kaikkein loogisinta. Ylimääräiset purkit vie vaan tilaa muutenkin ahtaalta kylppäriltä.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kamalan vihamielisiä kommentteja, vaikka en edes kirjottanut avausta vihamielisesti vaan uteliaana. Rakastan miestäni ja pidän tuota toimintaa omalla tavallaan söpönä, vaikka se minua välillä hieman ärsyttääkin.
T. Ap
Sinun miehesi on taas kerran maapallon 3,5 miljardia miestä?
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikilla naisilla on kylpyhuoneet täynnä vittutuppoa ja turhaa kosmetiikkaa? Miksi näin naiset?
Mikä on vittutuppo? En tiedä. Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Laita se uusi just avattu johonkin peilikaapin päälle tai muualle vähän kauemmas hankalaan paikkaan, niin ehkä sitten vanha tulee käytettyä ensin loppuun.
Tein juuri eilen niin, kun tulin kotiin ja lavuaarin reunalle oli ilmestynyt uusi käsisaippua vanhan viereen. En sanonut mitään miehelleni, siirsin sen vain kylppärin kaappiin.
T. Ap
Tein tätä ennen itsekin. Sitten oli pölyttyneitä purkkeja ja pulloja hyllyt väärällään. Nykyään käytän tarkasti loppuun ennen kuin otan uuden käyttöön. Olenpa hyvä ihminen🥰.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mies tee noin. Enkä minäkään. Eikä lapsetkaan.
Ostelen (ja mieskin ostaa) tarjouksesta useamman saippuan tai shampoon kerralla, laitan ne kaappiin varastoon. Sieltä sitten otetaan kun edellinen loppuu.
Näin itsekin teen ja se on kaikkein loogisinta. Ylimääräiset purkit vie vaan tilaa muutenkin ahtaalta kylppäriltä.
T. Ap
Naisillahan sitä turhaa paskaa vasta kylpyhuoneet onkin täynnä, peräreiänvalkaisijasta glittertekoripsiin.
Miehillä palasaippua, partavaahto ja suihkugeeli, dödön lisäksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
En minä missään vaiheessa sanonut, että kaikki miehet tekevät noin, vaan että monet tietämistäni tekevät. Muistan hyvin kun vanhempani olivat vielä yhdessä, niin äitini ihmetteli isässäni tätä samaa.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Ja toiminta johtuu nimenomaan kikkelistä, ei mistään muusta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tekee sitä koska tietää että sen pitää laittaa uusi tilalle. :D esim mehua pitää aina jättää loraus sinne purkin pohjalle jottei hänen tarvitse roudata sitä kierrätykseen ja laittaa mehua ostoslistalle.
Avovaimolla sama tapa. Nyt kun on molemmat etäilty ja lämmitetty yleensä eilistä ruokaa lounaaksi niin on alkanut vähän ärsyttää kun joka kerta kun ehdin ensimmäisenä syömään niin hän msyötyään iloisesti totetaa että minulle jäi vielä vähän ja kun katson niin ruokaa on jäljellä tyyliin yksi lusikallinen jäljellä ja oikeasti on kyse vain siitä ettei viitsi laittaa sitä astiaa astianpesukoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
En osaa vastata, kun itse säilytän kosmetiikkani joko meikkipusseissa tai makuuhuoneen lipastossa.
T. Ap
Kävin laskemassa vaimon purkit.
98 purkkia pesuhuoneen kaapeissa.
Muissa huoneissa lisää. Suurin osa vajaita. Olen joskus kysynyt ettö mitä jossain purkissa on. Häneltä löytyy selitys joka lähtöön.apfoaksdpfkgragjk'rjb<dfovbj<dpfo!!!!!!🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
En minä missään vaiheessa sanonut, että kaikki miehet tekevät noin, vaan että monet tietämistäni tekevät. Muistan hyvin kun vanhempani olivat vielä yhdessä, niin äitini ihmetteli isässäni tätä samaa.
T. Ap
Avauksen otsikko alkaa "Miksi miehet ei voi käyttää ensin vajaata purkkia". Tuo on yleistys ja koskee kaikkia. Opettele jäsentämään ajatuksesi sanoiksi, mikäli et kaikkia tarkoittanut. Emme voi lukea ajatuksiasi, jos kirjoitat yhtä, mutta mystisesti tarkoitatkin toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
T. Ap
Avauksen otsikko alkaa "Miksi miehet ei voi käyttää ensin vajaata purkkia". Tuo on yleistys ja koskee kaikkia. Opettele jäsentämään ajatuksesi sanoiksi, mikäli et kaikkia tarkoittanut. Emme voi lukea ajatuksiasi, jos kirjoitat yhtä, mutta mystisesti tarkoitatkin toista.
Okei, eli aikuisille ihmisille pitää vääntää kaikki rautalangasta? Luulisi nyt jokaisen ymmärtävän, että on ihan yleinen tapa kysyä monikossa, jos tuntee itse useita tietyllä tavalla toimivia ihmisiä. Kyllä miehetkin kyselevät muodossa "miksi naiset meikkaa" koska tuntevat niin paljon meikkaavia naisia. Kyllä minäkin ymmärrän etteivät tarkoita KAIKKKIA naisia, vaan yleisesti naisia, JOTKA TEKEVÄT NIIN. Tsiisus. Tästä palstasta on tullut ihme riidanhaastajien areena. Monelle psykoterapia ei taitaisi olla pahitteeksi.
T. Ap
Tämä on kyllä onnettomin Miksi miehet sitä ja tätä- aloitus, jonka olen täällä nähnyt. Tekeekö näitä aina yksi ja sama nainen? Alkaa vähän tuntua siltä.