Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Whatsapp-huoli

Vierailija
29.10.2020 |

Vaihdoin nykyisen liittymäni numeron ja päivitin uuden numeron Whatsappiin. Onko tässä nyt kuitenkin riski että vanhan numeroni tulevaisuudessa saava pääsee käsiksi viesteihini?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on poliisi niin tottakai pääsee. Duh.

Vierailija
2/9 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan? Sama puhelin siis käytössä edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse. Ei niitä viestejä säilytetä palvelimella vaan sun puhelimessa.

Vierailija
4/9 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatsappin omistavalla yrityksellä on kaikki tiedot tallessa vaikka sinä niitä poistelisit.

Vierailija
5/9 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä ei pääse, viranomainen pääsee.

Vierailija
6/9 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä numeroa anneta enää kenellekään jatkossa. Mulla ainakin kun ostin just uuden puhelimen niin kaikki whatsupp viestit päivittyi uuteen. Mulla kyllä sama numero edelleen. Joten voi olla jokseenkin mahdollista..

Vierailija
7/9 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Whatsappin omistavalla yrityksellä on kaikki tiedot tallessa vaikka sinä niitä poistelisit.

Niin varmasti. Kysymykseni kuitenkin koski sitä henkilöä, jolle entinen numeroni siirtyy.

Vierailija
8/9 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sitä numeroa anneta enää kenellekään jatkossa. Mulla ainakin kun ostin just uuden puhelimen niin kaikki whatsupp viestit päivittyi uuteen. Mulla kyllä sama numero edelleen. Joten voi olla jokseenkin mahdollista..

Totta kai numeroita kierrätetään eli annetaan ennen pitkää seuraavalle käyttäjälle. Operaattoreilla on joku 6 kk varoaika kai siinä. Puhelimen vaihto on aivan eriasia kuin numeron vaihto.

Vierailija
9/9 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä annetaan, jos lukisit välillä jotain muutakin kuin vain aihe vapaa tämä olisi sinun tiedossa. Ja kyllä, kun viestit varmuuskopioidaan pilvipalveluun ne saa uuteen puhelimeenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi