Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hanna-Riikka Siitosen hiukset!

Vierailija
08.02.2014 |

Mitä mieltä ko ihmisen oranssista hiusväristä? Olen harkinnut väriä, mutta onko liian raju? H-R:lla näyttää kyllä upeille. Olen nyt siis vaalea

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva?

Vierailija
2/12 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina Tapiolla on myös! Ja Tuksulla!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon puhelimella ja en onnistu linkkaamaan, ei osaa

Vierailija
4/12 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon puhelimella ja en onnistu linkkaamaan, ei osaa

Vierailija
5/12 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/12 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tuon väriset mutta suorat

Vierailija
7/12 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika porkkanat. Minä en tykkäis. Mut kukin tyylillään! Sopii paremmin keltapohjaiselle iholle. Jos on punertava, muuttuu tomaattiposkeksi.

Vierailija
8/12 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi yhtään, hyi! Vaalea paljon kauniimpi! Tää täti sais pakkeloida vähemmän, luonnonkaunis niin miksi pitää naama pilata?

Vierailija
9/12 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää hiuksia värjätä? Itse värjäsin 20v. Hiljattain lopetin kun tajusin että omat hiuksenikin hyvän väriset.

Vierailija
10/12 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna-Riikalle nuo punertavat hiukset sopivat todella hyvin. 

Vierailija
11/12 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut muutamaan otteeseen tuon väriset hiukset. Väri on ihana! Omalla kohdallani väri korosti hienosti vihreitä silmiäni.

Mutta noin kirkas väri haalistuu valitettavan nopeasti. Jo viiden-kuuden pesukerran jälkeen paras hehku on mennyttä ja kuukauden jälkeen väri on kuin kulunut räsymatto:( Tämä ongelma korostuu varsinkin silloin, jos hiuksesi ovat kovin huokoiset (alla mahdollisesti vaalennuksien tai vaaleammaksi värjäysvärien kuivattamat hiukset?) Saa siis varautua siihen, että pitää olla tiuhaan väripurkilla, varsinkin jos joutuu pesemään hiuksensa lähes päivittäin tai tunnustautuu kovaksi saunojaksi.

Itse olen kampaaja ja käytin parhaita värihiusten shampoita/hoitoaineita, muttei sekään auta kovin pitkälle.

Annan muutaman vinkin: Satsaa laadukkaaseen värinsuoja shampooseen. Vältä liian kuumalla vedellä pesemistä. Osta joku oransseille hiuksille tarkoitettu sävyllinen hoitoaine/naamio tai vaahtoväri, joilla saat kirkastettua väriä turvallisesti hiuksia rasittamatta vaikka esim. joka toinen viikko. Näin väri ei näytä niin kulahtaneelta, vaikka joutuisi venyttämmään kestovärjäysten väliä.

Vierailija
12/12 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen oranssi on paljon parempi, kuin sellainen paloauton punainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi