Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylläpidätkö sinä avioliittokipinää päivätreffeillä kuten Metti ja Mikael?

Vierailija
29.10.2020 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metti on noussut yhdeksi Suomen johtavista muotiasiantuntijoista.

Vierailija
2/10 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metillä ja Miklulla on akateemiset opinnot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse puolison kanssa mihinkään kahden, kun 17v tytär roikuu joka paikassa äitinsä persiissä kiinni.

Vierailija
4/10 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, me paneskellaan nyt etätöissä enemmän kuin ikinä! En halua edes palata ns. normaaliin. Sitten pitää kai alkaa järjestelemään kullan kanssa päivätreffejä Metin ja Miklun tapaan.

Vierailija
5/10 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hassua nimittää aviomiehen kanssa jotain yhteistä tekemistä  treffeiksi.

Vierailija
6/10 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Sitten piipahdetaan valitsemaan minulle uusi merkkilaukku tai kengät. Jaksaa taas rakastaa omaa mussukkaa eikä haittaa yhtään pikku hairahdukset. Puspus.

Vierailija
7/10 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me itseasiassa pidetään päivätreffejä kun lapset ovat päiväkodissa, sopivissa määrin. Teemme molemmat töitä enimmäkseen kotoa ja työaikoihin voi vaikuttaa paljon. Käytännössä 1-2 pv viikossa vietämme kaksin. Todella harvoin saamme lapsia hoitoon ja maksettujen lastenhoitajien olemme todenneet tekevän ohareita tai olevan muuten vaihtelevan luotettavia, joten muutoin ei treffeillä nyt päästä käymään. Toki parin vuoden päästä uskon tuttavien ottavan lapset mieluusti välillä hoitoon kun ovat isompia ja helpompia. Maksamme täydet päivähoitomaksut ja ovathan monien muidenkin vanhempien lapset aina hoidossa. Me taas saatamme pitää lapsia välillä kotonakin eli järjestämme myös lapsille aikaa kun töihin näin voi vaikuttaa. Selvittäisiin varmaan ilmankin, mutta miksi emme näin tekisi? Mitä enemmän lapsia on päiväkodissa, sitä enemmän on Suomessa töitä. Olen itse tehnyt muinoin paljon kamalampia töitä kuin lastenhoito, joten aivan oikeasti en symppaa mitään kimitystä. Olisi hienoa jos tämä olisi mahdollista useammille pareille TAI että ihmiset tukisivat läheisiään lastenhoidossa myös silloin kun lapset ovat pieniä ja hoito on raskainta.

Vierailija
8/10 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko työnantajani suhtautuvan tähän ideaan myönteisesti.

Vierailija
9/10 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Kiva, että tiedämme heidän käyvän treffeillä. Olen onnellinen tiedosta.

Vierailija
10/10 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me myös käyty nyt paljon lounastreffeillä kun oltu etätöissä kotona ja lapset on päivällä hoidossa, että hyvää on tehnyt suhteelle etätyöt. Muuten lapsille ei juuri hoitajia ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi