Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aina oikeassa

Vierailija
08.02.2014 |

Mieheni ei voi koskaan myöntää olevansa väärässä/ottaa vastaan kritiikkiä tai eriävää mielipidettä. Hän on ollut lapsuutensa ajan hyvin lellitty, mikä näkyy mm. jonkinlaisena itsekkyytenä (esim. ei osaa ajatella asioita kenenkään muun- edes lapsensa kannalta. Oma halu tulee aina ensin. Minä ja lapsi tullaan siellä jossain perässä. Tuskin edes tiedostaa tätä, tulee hältä niin luonnostaan)

Onko minkäänlaista mahdollisuutta että hän esim. iän myötä "kehittyisi" ihmisenä? Haluaisin kuitenkin antaa mahdollisuuden, eihän ketään voi heivata puutteiden vuoksi (ihmisiähän tässä kaikki ollaan), mutta kun vuosikymmenen aikana ei ole kehitystä tapahtunut yhtään... :(

Miten jaksaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh heitin hänet ensi yöksi "ulos" (mökille) koska alkoi uhkaavaksi. Hakkasi seiniä. Ja kyseessä juuri sellainen tilanne etten myöntänyt hänen olevan oikeassa. Koska valitettavasti hän ei ole aina oikeassa. 

Juu näin typerästä asiasta paisui sitten riita... Kuin kaksivuotiaan kanssa olisi. Sama lapsuudesta peritty minäminäminä-asenne vaan uuvuttaa. Näkyy arjessa lähestulkoon päivittäin. Se ihminen ei ole suhteemme aikana ollut koskaan väärässä, tehnyt mitään väärää, jne. Aina kaikki minussa. Asioita pyöritellään, väännellään ja käännellään että saadaan kuulostamaan siltä että minä olen syyllinen. Siihenkin että hän riehuu, pelottelee, jne.

ap :(

Vierailija
2/5 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin minun näppiksestäni. Vuosien kuluessa vain minä olen muuttunut, eli en ole enää se joustava tyttö kuin aikoinaan. Aika näyttää miten käy, mies ei halua muuttua, kun hänessä ei ole mitään vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hän ei ole väärässä miksi hänen se täytyisi myöntää. Naiset on jutuissaan yleensä väärässä niin en ymmärrä pitäisikö miehesi myöntää olevansa väärässä vaan sinun takia vaikka hän on oikeassa??

Vierailija
4/5 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 19:39"]

No jos hän ei ole väärässä miksi hänen se täytyisi myöntää. Naiset on jutuissaan yleensä väärässä niin en ymmärrä pitäisikö miehesi myöntää olevansa väärässä vaan sinun takia vaikka hän on oikeassa??

[/quote]

Oletko mies vai miksi logiikkasi on niin erikoinen?

Vierailija
5/5 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyttekö puhumaan asiasta, syyttelemättä, riitelemättä? Minä nimittäin uskon, että ihminen pystyy muuttumaan, ymmärtämään paremmin myös toisia, kehittymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme