Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOKEMUKSIA kehiin: 8 kuisen palvelut kerralla pois vai pulloon vettä?

Vierailija
08.02.2014 |

Eli alkaa olemaan paukut loppu jaksamisen kanssa. Lapsi kyllä syö ja painokin menee hieman yläkäyrillä. Taas sairastelun jälkeen jäi nämä yösyönnit tavaksi. Nyt niitä on ihanat kolme yössä. o_O Lisäksi pari muuta herätystä päälle, jolloin rauhoittuu kun sanoo vain "nyt nukutaan".

Ajatuksena on siis tassutella. Lapsi kyllä nukahtaa iltaisin itsekseen ilman huutoja, mutta yöheräämisillä rauhoittuu pullolla ja nukahtaa sen jälkeen itsekseen. Eli mietitään, että pitäisikö sitä vettä kuitenkin kokeilla vai raa'asti vain kerrasta poikki....

Kertokaa kokemuksia!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tarjosin vettä mutta ei se kyllä kelvannut ;) Ekalle kerralla vauva oli ihan järkyttyneen näköinen kun vain vettä tyrkytettiin.

3 yönä heräsi ja marisi mutta jatkoi sitten unia...vihaisesti käänsi minulle selän.

Sen jälkeen on nukkunut täysiä yötä eli helpolla päästiin ja vauveli oli silloin 8kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä, muttei pulloon vaan hörpytät lasista tilkan. Pullosta imeminen saattaa houkuttaa juomaan vaikka veden.

4:n äiti

Vierailija
4/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin pullon sijasta nokkamukissa maitoa ja 2-3 yön jälkeen ei enää yöllisiä tankkauksia kaivannut. Poika oli silloin n. 1 v.

Vierailija
5/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei vesi kelvannut koskaan öisin, aina vaati sen maidon. Jaksoi huutaa 2-3 tuntia putkeen mutta ei annettu periksi. Tassutusta koitettiin mutta se olisi ollut väkisin kiinni pitämistä ja kamalaa huutoa.

Laitettiin kerrasta poikki, noin viikon verran huusi yöt ja sen jälkeen nukkunut 11 tunnin yöt heräämättä tähän päivään asti. Paitsi tietty sairastelut.

Vierailija
6/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annoin aluksi vettä. Lapsi vaikutti janoiselta, kun oli tottunut saamaan nesteitä myös yöllä. Vettä vain vähän.

Vierailija
7/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunko tarvitsi vettä? Otti vettä vain vähän vai annoit vain vähän?

Minäkin olen hieman huolissani tuosta janoasiasta. Lapsi juo sen verran suuren määrän yön aikana. Mutta juo kyllä myös päivällä, joten ei ole kuivumassa yhden yön perusteella.

Vierailija
8/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kerralla pois. Ajatus on, että lapsi oppisi itse hakemaan unen takaisin kun siirtyy kevyen unen vaiheeseen ja havahtuu. 8kk ei tarvitse yöllä juotavaa. Jos nyt juo päivällä niukasti, niin alkaa kyllä juoda enemmän kun ei enää yöllä juoteta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi