Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko 8- ja 9-vuotiaat mennä keskenään
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jo lasten oman turvallisuuden vuoksi en päästäisi.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 17:54"]Ei. Ikäraja on 18 vuotta.
[/quote]
Tää oli kai vitsi
En Kyllä ymmärrä miksi eivät. Meidän 8- ja 10-vuotiaat käy kahdestaan uimahallissakin ja osaavat saunoa ja peseytyä ilman äitiä tai isää.
Meillä kotonakin nuorin muksuista kävi joskus yksin saunomassa, ja oli tuolloin siis 5v.
Jos asuisimme esim kerrostalossa ja olisi siis saunavuorot, niin kyllä antaisin tuon ikäisten jo saunoa keskenään.
Alue: Aihe vapaa
Ei. Ikäraja on 18 vuotta.