Kontrolloiva mies - mikä neuvoksi?
Useimmiten naisia väitetään kontrollifriikeiksi. Meillä ja itse asiassa monella tutullakin tilanne on juuri päinvastainen. Perheen miehet eivät kestä sitä, että asiat hoidetaan toisin kuin he haluavat. Esimerkiksi oma mieheni vahtii keksien syömistä, sekä minun että lasten. Hän piilottaa ostamansa karkit ja keksit, mutta syö iloisesti minun ostamani, vapaasti kaapista löytyvät keksit. Tuttavan mies taas hallitsee vieraiden kyläilyhä. Hän ei pidä siitä, että perheeseen tulee vieraita. Silloin tavarat menevät sekaisin ja vieraat häiritsevät perheen rutiineja.
Kuinka monella teistä on kontrolloiva mies? Miten se näkyy? Entä te, joilla tilanne on päinvastainen. Mitä antaisitte neuvoksi?
Kommentit (23)
Älkää nyt sanoko et ei löydy enempää naisia, joilla tämmönen mies? Vai onkohan niiltä kielletty av:n käyttökin??
Älkää nyt sanoko et ei löydy enempää naisia, joilla tämmönen mies? Vai onkohan niiltä kielletty av:n käyttökin??
Mun ostokset on yleensä meille yhteisiä juttuja, kuten ruokaa, astioita, uusia pieniä juttuja kotiin, koiralle jotain tai vaatteita itselleni ja miehelle. Mies taas ostelee itselleen vaan. :(