Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko leikata pitkän tukan lyhyeksi

Hiuspehko
29.10.2020 |

Oon niin kyllästynyt pitämään pitkiä hiuksiani aina letilla tai ponnarilla, koska muuten ne takkuuntuvat pahasti. Haluaisin leikata tosi lyhyeksi (vähintään leukaperään asti, ehkä jopa vielä lyhyemmäksi) mutta en tiedä, miltä hiukseni näyttäisivät sellaisen pituisina. Hiukset ovat paksut ja 2B-tyyppiset, eli tyvestä lattanat mutta kihartuvat latvoja kohden. Huomiseksi varattu Energialeikkaus (pitäisi olla kiharaystävällisempi), saa nähdä millainen lopputulos tulee.... Hirvittää kyllä jo valmiiksi. Kai se on pakko lohduttautua jo nyt sillä, että hiukset kasvavat takaisin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Leikkasin itse aivan poikatukaksi ja nyt kaduttaa, Tätimäinen lookki ei lähde mihinkään ennen kuin hiukset kasvaa. Olen yli 30. Ja hiustenlaitto on oikeasti

paljon hankalampaa. Jos on kiire, ainoa vaihtoehto laittaa hattu päähän.

24-vuotias.

Vierailija
22/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskassa on muotia sellainen kaulan kohdalta katkaistu malli ja trendit tulevat meille aina hieman perässä joten go for it.

Eikös tuo ollut muotia Ranskassa 1700-luvun loppupuolella..sorry, en voinut vastustaa kiusausta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisättäköön muuten vielä, kun muutamat ovat kommentoineet luonnonkiharoiden olevan "valmiiksi laitettuja".

Mulla on ok kiharat ainoastaan juuri kuivuneina, ja silloinkaan ne eivät ole korkkiruuvia tms, vaan sekalaista laineiden ja kiharoiden sekoitusta. Jos pidän niitä vapaina, ne latistuvat (painonsa takia?) puolen tunnin sisällä. Tyvestä ne ovat valmiiksi jo hieman lättänät. Harjattuina ne hamppuuntuvat. Näytän siis näillä hiuksilla jo mummolta :(

Vierailija
24/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vaan leikkaamaan. Lyhyempikin tukka näyttää ihan kauniilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan