Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi olisi sinulle pahempi: kaikki tänne kirjoittamasi asiat paljastuisivat sinun kirjoituksiksi vai Omakanta-tietosi vuotaminen julkiseksi?

Vierailija
29.10.2020 |

Kaikki kirjoituksesi Vauva-palstalle kaikkien vuosien ajalta vuotaisi jollekin nettisivulle ja kaikki voisivat lukea, mitä olet kirjoittanut.

VAI

Kaikki Omakantaan kirjattu tieto vuodettaisiin julkisuuteen.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tapauksessa Vauva-palstalle kirjoitetut jutut olisivat pahempia. OmaKannassa ei ole juuri mitään tietoja minusta, eikä ainakaan mitään arkaluontoista, kun en ole paljoa sairastellut.

Vierailija
2/40 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempi olisi tänne kirjoittelut. Voisin antaa vaikka kaikki terveystietoni ihan minne vain, jos sillä ehkäisisin näiden viestien julkaisun nimelläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahempi olisi tänne kirjoittelut. Voisin antaa vaikka kaikki terveystietoni ihan minne vain, jos sillä ehkäisisin näiden viestien julkaisun nimelläni.

Mulla sama. Omakannassa lukee lähinnä influenssarokotukset ja siitepölyallergiaan määrätyt allergialääkkeet.

Kuolisin häpeästä, jos kaikki tänne kirjoitetut viestit vuotaisivat niin, että ne voitaisiin yhdistää muhun. Luojan kiitos tätä ei pysty kukaan tekemään edes teoriassa, kun palstailen kotoa, kännykällä, työläppärillä, työpöytäkoneella (työpaikkakin on vaihtunut tässä vuosien palstailun aikana useamman kerran).

Vierailija
4/40 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuudessa tulee julki kaikki mistä koko ajan jätät jälkeäsi nettiin ja IT-ala kehittyy.

Vähän kuin DNA. Se pystytään selvittämään rikoksista ajalta jolloin sitä ei tunnettu.

Vierailija
5/40 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakannassa ei mitään salattavaa, normaalit hammashoidot ja allergia lääkereseptit sieltä selviää. Tänne mitä olen kirjoittanut, seison sanojeni takana.

Vierailija
6/40 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta täällähän on vain palstapeikkoja ja av-mammoja. Emme me tavallisia ihmisiä oikeasti edusta joten mitä väliä?

Vierailija
7/40 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan saisin potkut töistä, jos kirjoittamani kommentit julkaistaisiin. Minä kun teen ihmisläheistä auttamistyötä. Provoilen täällä ilkeiden elämäntapatyöttömien ja vetelien, ärsyttävien potilaiden edesottamuksista. Johonkinhan tätä täytyy purkaa, kun muuten ei jaksaisi työssä näitä ilkiöitä ja paskiaisia auttaa.

Vierailija
8/40 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen kirjoitellut välillä kieli poskessa eli voisin sitten kaiken muunkin kuitata olankohtautuksella, että kukaan ei voi tietää mikä on tosissaan kirjoitettua ja mikä ei. Tietysti voisi olla kehittävämpiäkin harrastuksia ja onhan niitäkin. 

Omakantaan taas lääkärit kirjoittelevat omia tulkintojaan enkä halua edes itse lukea niitä, saati sitten paljastaa kaikille muille. 

Vierailija
9/40 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänne kirjoitetut.

Ei minulla omakannoissa ole mitään, vaikka arkaluontoista terveystietoa onkin menneisyydessä,

Ei ollut tuommoiset käytössä kun viimeksi olen käynyt lääkärissä.

Vierailija
10/40 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan hetkauttaisi kumpikaan.

Vierailija
11/40 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiedä mitä mun kannassa lukee en ole käynyt katsomassa, pari vanhaa jännetupintulehdusta varmaan.

Tänne taas... kirjotain välillä provosoivasti ja epäsuosittuja mielipiteitä. En halua niitä julki :)

Vierailija
12/40 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta täällähän on vain palstapeikkoja ja av-mammoja. Emme me tavallisia ihmisiä oikeasti edusta joten mitä väliä?

Miehet kertovat todelliset ajatuksensa perheen leikkimisestä ja naimisiin menosta ja naisten pienemmästä taloudellisesta panostuksesta ja kuinka vain naisen ulkonäöllä on väliä.

Naiset tunnustavat kuinka ei kiinnosta kovapalkkaiset alat ja kuinka pillerit joskus "unohtuvat" ja kuinka eniten on väliä koolla.

Mutta nämä kuitataan vain sillä ettemme tavallisia ihmisiä täällä edusta :D

Vierailija
13/40 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäviä vastauksia. Voisin kuvitella, että nämä kateelliset sukareiden ja palsamäkien haukkujat eivät haluaisi muiden tietävän kuinka lapsellisia ovat. En ole tänne ikinä itse kirjoittanut mitään sellaista mitä en ole tarkoittanut. Ei siis ole mitään merkitystä sillä saisiko joku tietää jotkut viestit minun kirjoittamikseni. Potilastietoja en halua kenenkään lukevan.

Vierailija
14/40 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan saisin potkut töistä, jos kirjoittamani kommentit julkaistaisiin. Minä kun teen ihmisläheistä auttamistyötä. Provoilen täällä ilkeiden elämäntapatyöttömien ja vetelien, ärsyttävien potilaiden edesottamuksista. Johonkinhan tätä täytyy purkaa, kun muuten ei jaksaisi työssä näitä ilkiöitä ja paskiaisia auttaa.

En kyllä ymmärrä kaltaisiasi ilkeitä ihmisiä, jotka haluavat purkaa pahan olonsa muihin.

Vierailija
15/40 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättäviä vastauksia. Voisin kuvitella, että nämä kateelliset sukareiden ja palsamäkien haukkujat eivät haluaisi muiden tietävän kuinka lapsellisia ovat. En ole tänne ikinä itse kirjoittanut mitään sellaista mitä en ole tarkoittanut. Ei siis ole mitään merkitystä sillä saisiko joku tietää jotkut viestit minun kirjoittamikseni. Potilastietoja en halua kenenkään lukevan.

Sanotko aina päin naamaa vain mitä oikeasti tarkoitat?

Vaikka siitä koituisi sinulle huomattavaa tappiota?

Vierailija
16/40 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat.

Vierailija
17/40 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi sanoa tai kirjoittaa asioita, joista jollekin tulee paha mieli? Miksi ei voi muuttaa omaa ajatusmaailmaansa ja jättää ajatuksiaan toisista henkilöistä omaan tietoonsa? Eri

Vierailija
18/40 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä kaltaisiasi ilkeitä ihmisiä, jotka haluavat purkaa pahan olonsa muihin.

En pura muihin. Työssäni olen empaattinen vaikka hammasta purren, vaikka monesti ”autettava” on suorastaan ihmishirviö. Kerron sitten täällä kevyesti vähän faktoja ihmisyydestä ja siitä, miten systeemiä käytetään hyväksi, ja miten rumasti ja kiittämättömästi potilaat ja asiakkaat kohtelevat heitä auttavia.

Vierailija
19/40 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi sanoa tai kirjoittaa asioita, joista jollekin tulee paha mieli? Miksi ei voi muuttaa omaa ajatusmaailmaansa ja jättää ajatuksiaan toisista henkilöistä omaan tietoonsa? Eri

Ei omia mielipiteitään tarvitse muuttaa vain siksi että jollakin muulla on eriävät.

Täällä ne voi sanoa ääneen ilman että esimerkiksi tussunsaanti vaarantuu.

Vierailija
20/40 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ja sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän