Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmetyttää huuonetin hinnat?!

Vierailija
08.02.2014 |

http://www.huuto.net/kohteet/marimekko-samovaari-clover-laukku/299387011

Paljon käytetty Marimekon Samovaari-kuosinen cloverlaukku. Ehjä ja tahraton. Markiisikangas menettänyt napakkuuttaan käytössä. Musta väri haalistunut kauttaaltaan hieman. Saumakohdissa kulumaa eniten, esim. pohja ja olkahihna, joissa musta kulunut vaaleammaksi. Täysin käyttökuntoinen ja esitettelykelpoinen laukku kuitenkin vielä!

Osta heti hinta 26 e!! WUT?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käsittämätöntä. Käytetty on käytettyä, vaikka ois mikä Marimekko, ja tuossa kunnossa.

Vierailija
2/14 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ne siellä ihmettelee, että miksei kukaan osta, ahneita kun jotkut on :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 16:14"]??????????????? Jos ne kerran nykyään maksaa 79 ja toi 26 niin eihän se nyt kamalan kallis ollut. Hinta oli vain kolmannejksen uudesta, ihan kohtuuhinta. Ja pkuluja ei mene jos voi noutaa. Mä ihmettelen ihmisiä joiden mielestä kaiken pitäis olla ilmaista. Esim jos mä myisin jotain 400e maksanutta juhlapukua vaikka 200e:llä niin sehän on halpa, jos sitä on käytetty kerran t kaksi. Mut ei, kun joidenkin mielestä sen pitäs tietty maksaa 20e! En tajua. Älkää ostako jos ei ole varaa. Ei se kuule AP sulta ole pois jos kuka pyytää mitäkin, ÄLÄ OSTA!

[/quote]

Aivan samaa mieltä! Ja saahan siellä kuka vaan pyytää tavaroistaan ihan mitä vaan, turha siitä on AV-mammojen ahdistua. :)

Vierailija
4/14 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi samasta kankaasta laukku, mutta eri mallia. On kutistunut pesussa, mutta värit on tallella ja muutenkin uuden näköinen. Paitsi siis kutistunut. Tuohon verrattuna voisin pyytää 50e siitä laukusta. :D

Vierailija
5/14 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä nää huuto.netin 50e maksavat bodyt on? Tälläkin palstalla on noita kohteita mainoksena. Kuka maksaa 50e käytetystä bodysta?!! Ilmeisesti aika moni kun useat ovat käyneet huutamassa. Kattelin myös muita lasten vaatteita, ja kyllä siellä monikin oli tota luokkaa.. Maksaako ne uutena jotain 200e kun ihmiset noita summia maksaa?

En voi ymmärtää. Valaiskaa minua.

Vierailija
6/14 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmähän se oli se, joka maksaa..mut joo;aika riistoa kun ajattelee viel postikulutkin päälle..79€ näyttää maksavan Marimekolla ton tyyliset laukut. Ei kyl oo samaa kuosia enään.

https://www.marimekko.fi/verkkokauppa/laukut-asusteet/laukut/olkalaukut-ja-reput?items_per_page=36&page=1

Vierailija
7/14 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

??????????????? Jos ne kerran nykyään maksaa 79 ja toi 26 niin eihän se nyt kamalan kallis ollut. Hinta oli vain kolmannejksen uudesta, ihan kohtuuhinta. Ja pkuluja ei mene jos voi noutaa. Mä ihmettelen ihmisiä joiden mielestä kaiken pitäis olla ilmaista. Esim jos mä myisin jotain 400e maksanutta juhlapukua vaikka 200e:llä niin sehän on halpa, jos sitä on käytetty kerran t kaksi. Mut ei, kun joidenkin mielestä sen pitäs tietty maksaa 20e! En tajua. Älkää ostako jos ei ole varaa. Ei se kuule AP sulta ole pois jos kuka pyytää mitäkin, ÄLÄ OSTA!

Vierailija
8/14 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 16:14"]

??????????????? Jos ne kerran nykyään maksaa 79 ja toi 26 niin eihän se nyt kamalan kallis ollut. Hinta oli vain kolmannejksen uudesta, ihan kohtuuhinta. Ja pkuluja ei mene jos voi noutaa. Mä ihmettelen ihmisiä joiden mielestä kaiken pitäis olla ilmaista. Esim jos mä myisin jotain 400e maksanutta juhlapukua vaikka 200e:llä niin sehän on halpa, jos sitä on käytetty kerran t kaksi. Mut ei, kun joidenkin mielestä sen pitäs tietty maksaa 20e! En tajua. Älkää ostako jos ei ole varaa. Ei se kuule AP sulta ole pois jos kuka pyytää mitäkin, ÄLÄ OSTA!

[/quote]

WUT? Etkö lukenut millaisessa kunnossa tuo laukku oli?

Jos olis hyväkuntoinen, lähes uudenveroinen, kerran käytetty asia olisi ihan eri.

Vierailija
9/14 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUIN! Mut se 26e on osta heti hinta eli ilmeisesti lähtee halvemmalla. Sitäpaitsi Marimekoista monet maksaa (en kyllä itse) eli kannattaahan se pyytää ja kokeilla meneekö sillä.

Vierailija
10/14 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalistunut kauttaaltaan, kulunut, menettänyt napakkuuttaan. Ei todellakaan kuvauksen perusteella ole enää 26 euron arvoinen. Sehän on lähes 33 % uuden hinnasta. Voihan sitä toki pyytää vaikka 50 euroa tuollaisesta, mutta hulluhan täytyy olla sen joka ostaa. 

Vierailija
11/14 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 16:24"]

LUIN! Mut se 26e on osta heti hinta eli ilmeisesti lähtee halvemmalla. Sitäpaitsi Marimekoista monet maksaa (en kyllä itse) eli kannattaahan se pyytää ja kokeilla meneekö sillä.

[/quote]

Ekan huudon voi laittaa 19 e:lle, ei ole tosiaan kovin "halpa" vanhalle reuhkalle, vaikka kuinka niin selität.

Vierailija
12/14 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 16:27"]

[/quote]

Ekan huudon voi laittaa 19 e:lle, ei ole tosiaan kovin "halpa" vanhalle reuhkalle, vaikka kuinka niin selität.

[/quote]

Vanhahan se on ja kulunut, mutta Marimekko ja kyllä sen joku ostaa. Toisaalta kuka hullu myis uutta vastaavaa esim 20e hintaan kun uusi on79. Eli jos nyt kerran uusi on 79 niin saahan se olla melko kulunut jos kerran hinta kolmanneksen ovh:sta.

Vierailija
13/14 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 16:31"]

[/quote]

[/quote]

Vanhahan se on ja kulunut, mutta Marimekko ja kyllä sen joku ostaa. Toisaalta kuka hullu myis uutta vastaavaa esim 20e hintaan kun uusi on79. Eli jos nyt kerran uusi on 79 niin saahan se olla melko kulunut jos kerran hinta kolmanneksen ovh:sta.

[/quote]

En voi käsittää tuollaista ajattelua....

Itse ostin ebaysta samanlaisen uuden, käyttämättömänlaukun ja maksoin $19, postikulut mukana.

Risalla laukulla ei ole muuta virkaa kuin siinä voi pitää pyykkipoikia.

Vierailija
14/14 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 16:37"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 16:31"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En voi käsittää tuollaista ajattelua....

Itse ostin ebaysta samanlaisen uuden, käyttämättömänlaukun ja maksoin $19, postikulut mukana.

Risalla laukulla ei ole muuta virkaa kuin siinä voi pitää pyykkipoikia.

[/quote]

Joku oli ehkä saanut sen Suomituliaisina USA:an ja ei sitte tykännyt siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän