POIKAystävä, sen ihana MAMA ja puolisuhde
Apua mitä mun pitäis tehdä ton pojan kanssa!!! Jäähy vai breikki vai jättää kokonaan?!
Oon siis seurustellu reilu puol vuotta 23v pojan kanssa: suurin osa ajasta kaukosuhteessa, eli juuu hankalaa ihan jo pelkkä välimatka. Jeppe asuu Hollannissa ja mä vielä vähän aikaa Suomessa koulun takia, kunnes keväällä muutan sinne takas. Ei olla yhteen muuttamassa, koska jepe asuu porukoilla, ja äiti ei varmaa hentois edes päästää kultamussukkaansa jonkun itäeurooppalaisesta kehitysmaasta olevan tytön (eli mun,suomalaisen :P) kanssa asumaan.... Että sellasta. Tää äiti on siis tosi paha rasisti. Esikoulun opettaja ja ilveili yhtä afrikkalaista oppilastaan apinanaamaksi :( oon niin järkyttynyt tästä "anopista" jo ihan sen puheitten perusteella..Oon kerran tavannu nopeesti sanonu moit ja näin mutta tiedän, että se ei meidän suhteesta tykkää, koska haluis et hänen poikansa ottaa oikean maalaisen ja kielisen tytön ....Tällä hetkel ei olla edes vielä virallisesti yhdessäkään..eikä Jäbän porukat tiedä että me seurustellaan. Eniten siks koska Jäbä on niin mamis kertoon niille että seurustelee mun kanssa :/.... No tässä on yks isoin ongelma, ja jo senkin takia en jaksais olla jollain teiniasteellla jeejee kattellaa täs ei kait täs mitään.piilotellaan jossain ja leikitään pariskuntaa... Oon kuitenkin aika paljon jo käyttäny rahaa lentoihin ym et pääsee sinne käymään ja näin ja on Jäbä ihana ei siinä mitään.... Mutta kuinka kauan pitäis jaksaa odottaa jos se vaikka aikuistuis ja oppis sanoon ääneen tunteistaan ja pistään pikkusen kampoihin äitellensä.... Oon muutamia kertoja ottanu asian puheeks ja sanonu et en jaksa kauaa olla puolisuhteessa, et mul on muutakin tekemistä. Jäbä ei vaan oo valmis tuomaan suhdetta julki tai en tiiä mitä se pelkää mut jotain selvästi...Jos sillä on joku toinen/toisia kiikarissa nii miks se silti vaan haluu roikkuu mun kans ja rakastaa eikä halua mitään breikkeja tai mitään.........Mitä mö teen... Apua mulla tulis liiian pitkää juttuu ja vaikka mistä mut voin jatkaa jos on joku kel ois samanlaisii kokemuksii tai mielipiteitä tai mitään?!! :) :)
Nimim. Pulassa!
Kommentit (37)
:)
Kiitos asiallisesta viestistä! Sinä et ole rasittava.
Muutatteko hollannissa yhteen vai ette? Ymmärrän että äitiä on toteltava tai lähtee asunto alta. Mutta jos ette kokeile omassa asunnossa ette saa koskaan tietää toimisiko suhde. Jos silloinkin mama sanoo viimeisen sanan, pysykööt äidin poikana. Miehelle vaimo sanoo viimeisen sanan, ja siihenhän tuo olisi jo tottunut ;)
Ei olla muuttamassa yhteen ainakaan vielä tänä vuonna. Tosin mulla on sielä oma kämppä, joten poika voi sinne tulla majailemaan sen verran kuin pystyy.
Mieluiten en haluaisi muuttaa yhteen pojan kanssa, joka ei osaa hoitaa perusasioita elämässään. Olisi kivempi, jos hän asuis ensin itekseen/kaverin kanssa ennen kun joutuu tai pääsee toisen naisen kanssa elämään ;) ,
Oot kyllä niin oikeassa tossa, että ei saa selville suhteen tilaa niin kauan kun äiti on pomo ;). Mutta ajattelin, että asumalla edes samassa maassa saisi paremmin selville mitä tyypin mielessä liikkuu ja mitä hän elämältään haluaa. Tällä hetkellä mamman lihapadat maistuu vielä hyvin ja hän säästää asuntolainaa varten rahankiilto silmissä. On siinäkin pointti, mutta melko ällöttävää..ja suhdetta rasittavaa
Sillä on siellä kotimaassa se oikea tyttöystävä, sinä olet hyvä vapaamielinen skandinaavipano, jolle ei oikeastaan ole muuta käyttöä kuin seksi.
Miksi sen jäbän pitäisi kertoa seurustelusta, joka on vain sinun päässäsi?
Oisko noin :/ ... Kyllä sen kaverit tietää meistä ja meillä on yhteisiäkin kavereita Hollannissa ja Suomessa...... Mutta sillä on selkeesti jonkin asteinen sitoutumiskammo tai sit se vaan on niin kehittymätön,,,ei mitää suunnitelmia elämässä ja näin...
oon sanonu jäbälle et ehkä meijän ois parasta lakata yrittämästä tai ainakin pitää taukoo mut se ei vaan halua päästää irti..... Et vaikee sit tietää mitä sen pääs oikeesti liikkuu
Kuulostat ihan teiniltä, samoin hän. Mitä POJAN äiti nyt tähän edes liittyy?
Millä perusteellä tää POIKA haluaa olla sun kanssa?
Niiimpä :D siinä se just onkin kun 23v:n elämää ei pitäis mikään äiti hallita... Se vetää äitikortin joka välissä syyks siihen että miks ei voi tehdä joitain asioita...äitin syytä.. Oon yrittäny sanoo et se pitäis olla Se oma elämä ja Sen päätökset... Mut se on semmonen lammas... Ei oo vielä katkassu napanuoraa äitiinsä. Sen takia se äiti liittyy tähän aika voimakkaasti. Niin kauan ku se mamman luona asuu niin se on narussa kiinni, eikä se ite ees tajuu kui pimeeltä se vaikuttaa mun silmissä ainakin et äitiltä kysytään lupa joka ikiseen maailman asiaan!!! En voi ymmärtää millai se antaa äitinsä hallita itteens nii paljon..
NIIIn en oo ihan varma POJAN motiiveista oikeesti,,, kyllä se musta tykkää ainakin vähän :D tuskin se muuten jaksais roikkuu tämmösen länkyttäjän kanssa... Mut en tosiaan tiiä mitä se haluaa kun itekkäää tiiä.... Se eläää vaan päivä kerrallaan eikä osaa tehä mitään isompia suunnitelmia elämässään
Vaikeaselkoista tekstiä. Aivan kuin heittelisit yksittäisiä tiedonjyviä meille, jotka ehkä liittyvät johonkin tai sitten eivät. Tästä kaikesta pitäisi sitten muodostaa mielipide ja antaa neuvoja?
Päätin noudattaa samaa kaavaa:
Minulla on vaaleanvihreä auto. Olen kolmekymppinen mies ja tykkään käydä lenkillä. Käyn lenkillä usein yksin ja se on ihan jees. Olen siis avoliitossa ja nainen liikkuu myös. Hänen äitinsä ei taida pitää minusta, vaikka on itsekin urheilullinen. Nyt täytyy lähteä syömään, sillä on ihan älytön nälkä ja en voi lenkkeillä, jos on nälkä. Voisin kyllä kertoa vaikka mitä teille, mutta olisiko jollain samanlaisia kokemuksia tai antaa neuvoja minulle?
No anteeksi! :) tosi vaikeee selittäää lyhyesti koko stoorii, eikä ketään kiinnostais semmosta edes lukee.... Lähinnä kelasin et jos on semmosii kellä on vastaavasta tilanteesta kokemusta :) mut jooo...
POIKA: 23v ujo insinöörilammas.asuu kotona, pelaa futista ja päivät tietty töissä inssihommissa. Tykkää going out viikonloppusin sillon ku ei oo futispelejä tykköö olla tyttöjen kanssa myös. Aikasemmin chattaili useiden random tyttöjen kanssa netissä. Nykyään ei juurikaan.
MAMA: rasisti, ylikontrolloiva, negatiivinen hollanderi. Ei siitä sen enempää
Tyttö: 22v , lääketiet.opiskelija, joka rakastaa matkustelua, kieliä ja ihmisiä. Elämä hallinnassa lukuunottamatta tän POJAN suhteen :D
Selvensikö yhtään?
Miten tuollainen hötöpää on päässyt lääkikseen?
Oot kyllä oikeessa siinä että tossa ei nyt ollut pahemmin kysymystä ! :D enemmänkin paniikinomasta kysymysten herättelyä...ja ajatusten.... Teinejä me ollaan tietenkin niin kauan kun suhde ei oo oikee ja totta kaikille... Ja en nyt tarkota että pitäis johki fb laittaa päivitystä ym... VAAN siis totta perheille ym..
Hötöpää! :D ihana. Otan ton kohteliaisuutena! Lääkikseen ei oo soveltuvuuskokeita.... :P siks varmaa... sinne pääsee laskemalla, ei tarvi puhuu mitään ;)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 15:18"]
Miten tuollainen hötöpää on päässyt lääkikseen?
[/quote]
Vielä noin teinillä ulosannilla! Jos saisi tuon aloitusviestin ihan oikealla suomen kielellä puhekielisyydet unohtaen, kiitos.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 15:21"]
Oot kyllä oikeessa siinä että tossa ei nyt ollut pahemmin kysymystä ! :D enemmänkin paniikinomasta kysymysten herättelyä...ja ajatusten.... Teinejä me ollaan tietenkin niin kauan kun suhde ei oo oikee ja totta kaikille... Ja en nyt tarkota että pitäis johki fb laittaa päivitystä ym... VAAN siis totta perheille ym..
[/quote]Aika monet tuntemani 22-23v ei oo enää teinejä. Todella toivoisin että lääkärini ei olisi teini.
Mitä eroa on poikaystävällä ja POIKAystävällä ja miksi muutenkin satunnaisesti kirjoitat välillä sanoja ISOLLA? Miksi lauseesi loppuvat useisiin pisteisiin? Missä ovat lukemista helpottavat ja tekstiä jäsentävät kappalejaot?
Kirjoitat samalla tavalla kuin paljon puhuvat ihmiset puhuvat. Enkä tarkoita pelkästään puhekielisiä ilmaisuja. Sinulla olisi kirjoittaessa aikaa jäsennellä tekstiä ja käyttää hetki sen miettimiseen mitä oikeastaan haluat sanoa, mutta sen sijaan suollat kaiken ulos ilman suodatusta.
Minusta tuntuu, ettei sinulla ole tapana pysähtyä miettimään oikein mitään. Ehkä sinun on aina päästävä tekemään jotain, vaikka päättömästi.
"Yhel jepel on sillee tosi pahasti koholla yks labratesti ja sit sen MAMA niinku on tosi kontrolloiva ja sitte tohon ois yks lääke tai kai jotain lisätestejä mut mitä jos vaikka jotain käy tai ei käy ja apua mitä mä niinku teen?? Onx jollain kokemusta samanlaisesta tai mielipiteit??""
Olet todella rasittava.
Ei lääkiksessä ole ketään noin tyhmää.
T. Kolmannen vuoden opiskelija